Hakutulokset

  1. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria onnea konttaustaidosta!!! :heart: onneksi nyt ei oo niin paljoo pakkasta!
  2. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Chamorphis Paljon onnea yksi vuotiaalle taaperolle!! :heart: :heart: Ja oikein paljon onnea testaukseen. :heart:
  3. TinyAngel

    Missä te myytte ne lastenne pienet vaatteet?

    annan kavereiden ja sukulaisten lapsille ilmaiseksi. kesällä saatan ottaa kirpparipäydänkin ja kokeilla myydä joitakin vaatteita/leluja yms...
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F ihana miten teillä osataan jo noin pienenä kävellä. varmaan ylisöpöö ku noin pieni taapertaa menemään. :) :heart: :heart: Hyvin teillä kasvattu. mitäs muuta alette maistelemaan ku raejuustoa?
  5. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Mansikkatee mä rakastin häiden järkkäämistä. Toivottavasti tekin saatte kaiken ajoissa tehtyä.Onhan siinä paljon kaikkea tekemistä ja muistamista. Ihana sormus ja pukukin varmasti kaunis sinun ylläsi. :heart: ihanat häät teille tulossa. :) :heart: :heart:
  6. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Talvis onnea hampaista! onneksi ne ei valvottanut yöllä!
  7. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle Ihana juttu et saitte nyt oman asunnon. Varmasti tosi ihanaa ku on tilaa ja pääsee laittaa paikkoja hienoiksi. :) Hyvin teillä syödää!! :)
  8. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Mansikkatee minä lopetin yömaidon antamisen Poitsulle vasta 10 yötä sitten. ( poika sillo päivän vajaa 9kk ) Hyvin on alkanut yöt nyt sujumaan. Hampaat kyllä vielä vavottaa. Viime yö oli pitkästä aikaa hyvä. Herätti vain kaksi kertaa.Riitti ku laitto tutin suuhun. :heart: ihanaa, ihanaa...
  9. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle meilläkin välillä ruokailu sottaamista ku välillä päristää ja ruoka lentää ja välillä ruuassa olevia kökköjä tippuu. Mukavaa reissua sinulle! Eiköhän pojat pärjää ihan hyvin. :heart: Meilläkään ei oo mies ollut ku muutaman tunnin kaksistaan pojan kanssa (oon käyny esim...
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Nasuli08 hyvin kasvanut! :heart: Vellien antaminen jakaa mielipiteitä aika rajustikkin.Toiset ei suosittele ollenkaan ja toiset taas kokee niiden auttavan. Toisilla se vaan huonontaa yöunia, ku ei sitten sovikkaan pienen massulle.Mulle sanottiin aikoinaan et maidosta suoraan puuroon ois...

Yhteistyössä