Hakutulokset

  1. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    jee! viime yö oli hyvä! Heräs sillo 21 aikaan, mut mä olin sillo viel valveilla ja seuraavan kerran herätti 3 aikaan tosin havahtu hereille ainakin kolme kertaa puolen tunnin aikana. mut puol 4 laitoin vikan kerran tutin suuhun ja sitten heräsinkin pinnasängystä tulevaan pulinaan 6.30...ihanan...
  2. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    tänään sain poitsun yöunille kello n.20.10...nukuttamiseen meni 20min. Heräsi 21 tienoilla ja laitoin tutin suuhun ja nukahti. Nyt meen minäkin nukkuu, etten oo huomenna ihan tööt! hyvää yötä kaikkille!
  3. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria no kyllähän tähän väsymykseen tottuukin. Mut meen aina aikaisin nukkuu ni jaksan sit yö heräämiset ja sen et poika nousee jo kuudelta. Joskus oon niin väsy etten sit vaan tee yhtään mitään ja koitan lepäillä/nukkuu ku poikakin unilla.joskus viikonloppusin lipsu nukkumaan meno ku...
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Vifi kyllähän tuo poika on aina nukkunut tosi huonosti. Nykyään kyllä paljon paremmin ku mitä alle 3kk ikäisenä. Toivottavasti tosiaankin saatais nyt päikkäri/yöunet kohdilleen. No onhan tää aika rankkaa ku ei saa nukkua.Mutta pakkohan se on vaan jaksaa ja jos oikein rankaksi menee ni meen sit...
  5. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Nasuli08 yö sujui aika hyvin. Herätti pari kertaa ja sitten otin lopulta viereen nukkuu joskus neljän aikaan. Kohta teillä kääntyillään. :heart:
  6. TinyAngel

    minkä ikäiselle sormiruokaa? mitä?pelkään et tukehtuu:(

    meillä syödään sormiruoka aterian yhteydessä. Samalla kun lappaan lusikalla ruokaa pojalle ni poika siinä välissä napostelee esim. leipää. Ei siis napostella pitkinpäivää.
  7. TinyAngel

    minkä ikäiselle sormiruokaa? mitä?pelkään et tukehtuu:(

    meillä poitsu 10kk ja rapiat (ja 8 hammasta) ja meillä syödään juuston paloja, raejuustoa, leivänpalasia, riisikakkuja, maissinaksuja, kurkkua, omenaa, päärynää, banaania...yms
  8. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    tänään meil nukuttu tosiaan kaupoilla sen noin 30-40min ja sitten kotona laitoin vaunuihin nukkuu ni nukku noin 2,5h. Heräs vähän ennen neljää. ja sain ilman tappelua pojan nukkumaan 21.00. Jonku 5-6min taputtelin ja silittelin poikaa ja sit rauhottu omaan sänkyynsä nukkumaan. jee! että mä oon...
  9. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio meil sama, sukkia kiskotaan jalasta pois ja sitten niitä raahataan suussa mihin millokin. Aina sitten on pyykissä parittomia sukkia ku toinen on johonkin jemmattuna...meil kans haluttais syödä vain ja ainoastaan itse. sotkuahan siitä tulee, mut oon antanut toteuttaa itseään jos ollaan...
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio tänään huitelin 8.30 lähtien kaupoilla ni ei sitten voinut ees pitää yhden päikkärin päivää. Poikahan simahti kesken shoppailun rattaisiinsa. Nukkuin noin 30-40min. Ja nyt sitten nukkuu tuolla ulkona toisia päikkäreitään. Pitää vaan nyt varmistaa ettei missään nimessä nuku enää neljän...
  11. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ikuisuus tervetuloa ja onnea pikkuisesta! Toivottavasti ei kyseessä ole koliikkia.Meillä oli jotain lievää ainakin kun ilta painotteista itkuisuutta oli ja yöllä herätti aina 30min-1h välein. Rankkaa se oli, mut hyvin selvittiin. Ja 3kk iässä ilta itkuisuus katosi kuin seinään. Tilalle tuli...
  12. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio oottekos onnistuneet saamaan päivä- ja yö unet kuntoon. Meillä nyt kokeilussa et nukkuis vaan yhdet päikkärit. Meillä ku päivällä nukutaan ihan kepeesti 3h putkeen, joskus jopa 3,5h mut yöllä herättää 2h välein. Tänään siis nukkunut vain yhdet päikkärit kello 10.30-13.30. ja sitten...
  13. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    HanTa onnea uusista taidosta! ja onnea 9kk iästä.:heart: :heart: Niin se aika hurahtaa...
  14. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vauvahaaveita söpö massu sinulla jo onkin. =) :heart: ElinaMaria Kiva et teillä ees joskus nukutaan hyvinkin. Sitten taas jaksaa paremmin.:heart: Meillä ei vieläkään nuku kunnolla. Herättää joka ilta ainakin 2-4 kertaa. No sillo kerran on nukkunut sen 8h putkeen, mut se jäikin ainut...
  15. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    tiistai iltaa kaikille! Nyt sitten meille on asuttautunut mahatauti. Ensimmäisenä mieheni on sen saanut. Nyt sitten jännäilen saadaanko me Poitsun kanssa sitä. Toivottavasti emme saa!!!Tää Äiti ihminen kun ei saikkua saa ni ei tarvii kipeeksikään tulla. Ja toivon niin kovasti ettei poikakaan...
  16. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    eilen käyty hammaslääkärissä TAAS! ärsyttää ravaa siel kokoajan. mut minkäs teet. taas hammaslääkäri sanoi et ois yksi väliaikainen paikka (taas!!!) joka laitettu kesäkuussa ja se pitäis nyt sit laittaa kunnolla. mut mulle riitti nyt!!! lähdin sieltä ilman uutta aikaa. jos kerta paikka kestänyt...
  17. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Huomenna meidän pikku mies onkin sitten jo 10kk. Ajatella miten tämä aika vaan rietää! Käytiin tänään 10kk neuvolassa ja suloiseksi hymy pojaksi kehuttiin. Pituus oli 73,5cm ja paino 8620g
  18. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F onnea opiskeluun! mäkin oon miettinyt et lähtis opiskelee lisää, mut se on sit ain vaan jäänyt. Kivasti Ronny oppinut kaikkee. ja onneksi olkoon kuudennesta hampaasta. :)
  19. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley toivottavasti rela tipat auttaa :heart:
  20. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Oikein hyvää Ystävänpäivää kaikille ja makeaa laskiaissunnuntaitakin!!

Yhteistyössä