Hakutulokset

  1. Z

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    epäilyttää vaan tota buranaa syödä jos se kerta voi vaikeuttaa raskautumista vaikka mulla se ei ihan vielä ookkaan ajankohtanen. Mä kans käytän särkylääkkeenä ibumaxia(burana) se auttaa paremmin myös migreeni särkyyn. Kun alettiin yrittää vaihdoin jo panadoliin. Mulla tuntu menee selkä kun...
  2. Z

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    Moikka! Piti vähän aikaa miettiä miten tälle palstalle pääsee, kunnes huomasin keskustelut palkin :) Poistin oman kirjoitukseni koti vs. hoitopaikasta. Vaikken tarkoittanut sillä loukata ainakaan ketään. Kirjoitin mitä itse haluan omani hoitaa. Kaikki näkevät omat asiansa omalla parhaalla...
  3. Z

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Meilläkin näyttää siltä että viikko oltu koulussa ja lapset valittanut kun tuntuu flunssan oireita. Mutta ei ole sitten tullut vielä ainakaan päälle. Se on jännä että ne uudet rattaat/vaunut himottaa aika monia :D :wave:
  4. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Toimiiko muilla tuon tekstin lainaaminen? mulla ei avaudu koko sivu :(
  5. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    äitix4 Kyllä palelukin on oire ;) Mulla ollut tuo palelu oireena yhdessä raskaudessa, siis tosiaan paleli. En nyt tiedä kun itselläni alkoi tänään tuntua vihlaisuja alamahalla, mutta voihan ne menkatkin sitä tehdä :/ katsotaan, ei niin montaa päivää enää olisi. Z KP 26/30-31
  6. Z

    +++++VIIDENNESTÄ HAAVEILEVIA+++++

    Viidettä siis yritetään jo, ja eipä kovin montaa päivää enään kun menkkojen kuuluisi alkaa. Nyt menossa kp 26/30-31. Meillä lapset -01, -03, -05 ja -08. Huoneista heti kommentoin :) Meillä samoin kuin siilisiirillä Mutta kolme tyttöä yhteisessä huoneessa ja tämä meidän ainut poika nukkuu...
  7. Z

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Ei jouduta sukulaisille selittämään. Kohtaamme vain ulkona, kaupoissa jne.. ihmisiä joilla päät pyörii ja puhutaan selän takana. Mun mielestä on jännä juttu ettei lapsia saisi olla kuin max. se 3. Z KP 26/30-31
  8. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Onko sulla kilppis vajaa tai liikatoiminnalla? itselläni myös vajaatoiminta muttei ole raskauteen vaikuttanut. Mulla kesäkuulla laskettiin annosta vaikka arvot olivat kohdillaan. Aloin lääkkeiden noston jälkeen saada ahdistuskohtauksia ja lääkäri päätti että kokeillaan laskemalla annosta. No nyt...
  9. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Täällä vähän samat jutut :) eilen innostuin ikkunoiden pesusta ja olen kolunnut kaappeja tyhjäksi(pieneksi jääneistä lastenvaatteista) Tänään taas nyt illasta tuntuu iho niin lämpimältä ja kädet kylmät. Olen miettinyt tuota vessassa raavaamista, en usko että juon muka niin paljon että...
  10. Z

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    Kiitos! Olen varmaankin sama kun nimimerkkihän on jo varattu. Olen mennyt vähän sekaisin minne olen liittynyt kun niin paljon kirjoituksia tulee. Gynestä sen verran etten itsekkään siellä kyllä käy vaikka olisihan se hyvä :o :ashamed: Olitte jutelleet tavaroiden ostosta(en koskaan muista...
  11. Z

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    Yk 1 menossa ja 5 lapsi toiveissa. Ens viikonlopulla menkkojen pitäisi alkaa, joten noin viikko vielä odotusta. Luin teidän keskusteluja ja tuosta mies gynestä kun kirjoittelitte niin itsekkään en ole koskaan halunnut mies gyneä tai edes lääkäriä. Muistan teininä joskus 14v mulla oli kipuja...
  12. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    :) Täällä oppii. Minäkään en kaikkia lyhenteitä ymmärtänyt aloittaessani. :D Tässä hyvä ketju luteaalivaihe- ja dpo-aiheeseen liittyen: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1819566 Tiedätkö että olen aika paljon täältä oppinutkin ;) vuonna -00 kun aloin odottaa ensimmäistäni en tiennyt tälläsistä...
  13. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    nyt mä tajusin sitten dpo tarkoituksen :) viime viikolla tunsin oviksen ja nyt jos mä muistan oikein niin siitä olis jotain 9 päivää.
  14. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Täällä alkaa tuntua samalta vaikka mulla vielä menkkojen alkuun 7-8 päivää. Ei siis mitään vuotoja mutta jotenkin alkaa tuntua siltä, tai sitten mä haluan luovuttaa kun tää odottaminen tuntuu niin pikältä. Mulla puuttuu kokonaan menkka oireet mitkä on joka ikinen kuukausi niin tunnetut. Sitten...
  15. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Heips täältäkin suunnasta. Onnittelut plussanneelle ja tervetuloa uusille myös! 9 päivää menkkojen alkuun mutta ostin nipun testejä(tilasin=) Hyvin mennyt itsehillintä edelleen, mutta nyt alkaa todella tuntua miten kauan mä vielä odotan. Varmaan menen testaamaan liian aikasin :o Oireita mulla...
  16. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Kiitos! aikasemmin liityin mutta oli niin hiljaista, ehkä monet eivät olleet paikalla :) listaan voi lisätä vielä yk 1 ja ikää 28v, kun muokkailet seuraavan kerran ;) Ketju oli niin pitkä etten 1 sivulta asti lukenut. Joillakin oli kp aika pitkällä ja testi näytti vielä negaa(?) Mulla oli...
  17. Z

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Jospa yrittäisin uudelleen tulla teidän mukaan. Kp 20/30-31 menossa. Ja viides meillä siis yrityksessä ;)
  18. Z

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    Lapset saatettu aamulla eka koulupäivään kesän jälkeen. Sinne ne iloisina jäivät ;) Kalenteria tuli katsottua ja kp 20/30-31 :whistle: Olen mennyt tyylillä tulee jos tulee ettei stressaa liikaa. Muistan miten kakkosta yritettiin =)
  19. Z

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    Samaa olen miettinyt! Ja kyllä itselläkin on odotus ehkä liian korkealla, koska kaikki 4 lastani ovat eka kierrosta tärpänneet.
  20. Z

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    en huomannut listaa :) minutkin voisi sinne lisätä. Ja kiitos kun pääsin mukaan. nimimerkki: Zenia yritys alkanut: elokuussa monesko lapsi toiveissa: 5 ovis on varmasti menossa koska mulla on aina niin inhottavat oireet. Ja näillä helteillä tekee ihan pahaa kun hiki nousee päähän. Mä...

Yhteistyössä