+++++VIIDENNESTÄ HAAVEILEVIA+++++

Vau, onnea CrystalBlue =)

Mulla oma napa mietityttää. Keskenmenon jälkeinen kaavinta tehtiin kesäkuussa ja käskettiin odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä. Nyt on viikon tuhruttanut enemmän tai vähemmän, mutta mun normaalit kuukautiset on melko runsaat. Ovatko nämä nyt sitten kuukautiset ja voiko ehkäisyn jättää pois vaiko jotain muuta? Olen yhtenä kysymysmerkkinä, joten jos jollakulla on aiheesta kokemusta niin kuuntelen mielelläni.
 
Mulla ei ole ihan tuollaista kokemusta, mutta voihan nuo olla jo menkat. Mun annettiin ymmärtää keskenmenon jälkeen, että vuodot voi olla erilaisia kuin ennen, vaikka mun vuodot ei tunnu ikinä olevan kovin 'pieniä'. Tästä ei kyllä tainnut ollasulle apua, sori.

Mikäs mulla sitten on, toissa iltana (silloin kp 27) vaaleanpunainen tuhru. Ei paljoa, mutta huomas. Ja se loppu siihen. Luulin, että megasekaisin oleva kiertoni alkaa palautua, mutta ei. Onko muilla ollut samanlaista? Testi näyttää negaa. Keväällä oli menkojen välissä vajaa viikko punaruskeaa tuhrua, mutta tähän sitä ei voi verrata... Tuli mieleen, voisiko olla jonkunlainen kiinnitymisvuoto? Aiemmin ei ole ollut tuollaista alkuraskaudessa. Onko teillä muilla kokemusta???
 
herkkupeppu minulla oli toista odottaessa tuhruvuotoja ja ennen sitä raskautta olin saanut alkuraskauden keskenmenon. En tiedä johtuiko vuodot siitä vai olivatko kiinnittymiseen liittyviä. Mutta kolmen muun raskauden kohdalla ei ole ollut minkäänlaisia vuotoja ja tosiaan tuo on ollut ainoa keskenmeno ja sen jälkeisessä raskaudessa oli vuodot.

Mites täällä muuten menee? Joko moni odottaa viidettä?
Itse jatkan yrittämistä taas ens viikolla ku oviksen pitäisi olla sillo. se olis yk2 sitten menossa. kierukan poiston jälkeen on ilmeisesti roppa ollut vähän sekaisin ku kiertopäivät on pikkasen heitelleet ja vuodotki olleet vähän erilaisia. Nyt viime menkat alko tuntuu jo ihan normaaleilta kerä lievien kipujen, että kait se alkaa normalisoitumaan jo tää kierto, onneksi :)

Mutta nyt pakkailee liikuteltavaa matalaa majaamme ja sitten suunta kohti jänkiä ja metsiä :D pitäisi marjoja yrittää löytää talveksi pakkaseen.

Hyvää viikonloppua kaikille :flower:
 
Ovis viikko alkanut ja täytyy vaikka joka toinen päivä yrittää hyödyntää, jos mies vaan pysyy hereillä :LOL:
Loppu kuusta saa sitten taas tätiä ootella kylään jos on tullakseen ( toivottavasti ei tuu )
Muuten tää kuukausi taitaa mennä töiden parissa. Torstaina ois käynti tutustumiskierroksella ja sitte se alkais. Maalis-huhtikuulle ois sitten töitä, se oiski kyllä sopivasti jos nyt sattuu plussaamaan ni vois töiden päätteeksi jäädä äippälomalle.

Mutta nyt ompeluhommiin ja sitten ikkunoita pesee.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :flower: :heart:
 
herkkupeppu eihän se tuo mies ole hereillä joka ilta tietenkään pysynyt =)

No mutta ollaan nyt kuitenkin menty joka toinen päivä tyylillä, eiköhän sekin jo luulis riittävän :p
Eilen olikin jo jotain oviskipuja mutta ei mitenkään pahasti, täytyy kuitenkin varmaan maanantaihin asti mennä tuolla joka toinen päivä taktiikalla :LOL: vähän varmistella.

Jospa sitä alkais aamupalalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Mulla ei ole ihan tuollaista kokemusta, mutta voihan nuo olla jo menkat. Mun annettiin ymmärtää keskenmenon jälkeen, että vuodot voi olla erilaisia kuin ennen, vaikka mun vuodot ei tunnu ikinä olevan kovin 'pieniä'. Tästä ei kyllä tainnut ollasulle apua, sori.

Mikäs mulla sitten on, toissa iltana (silloin kp 27) vaaleanpunainen tuhru. Ei paljoa, mutta huomas. Ja se loppu siihen. Luulin, että megasekaisin oleva kiertoni alkaa palautua, mutta ei. Onko muilla ollut samanlaista? Testi näyttää negaa. Keväällä oli menkojen välissä vajaa viikko punaruskeaa tuhrua, mutta tähän sitä ei voi verrata... Tuli mieleen, voisiko olla jonkunlainen kiinnitymisvuoto? Aiemmin ei ole ollut tuollaista alkuraskaudessa. Onko teillä muilla kokemusta???
Toi "vuodot voi olla erilaisia kuin ennen" lohdutti mua kyllä. Eli kiitos herkkupeppu.
Toivottavasti syksy tuo viidennnen odottajia tullessaan =)

 
Mites teillä menee? Mulla saattaa ehkä varmaan (huom kuinka epätietoinen olen nykyisin ennen niin satavarmasta kierrostani) olla loppuviikko-ens viikon alku oviksen aikaa... Pitäisköhän ostaa niitä tikkuja, en ole kyllä koskaan käyttänyt? Onko niistä kellekkään ollut apua?
 
Täällä odotellaan ens viikkoa ja sitä että pääsis testailee, ellei täti ehi yllättää.
Ite kans mietin noita tikkuja, et josko tilais mut en ainakaan vielä oo tilannu. Limailut ja alavatsa kivut on viitanneet ovikseen, mut nyt on limailut loppu ja silti juilii alavatsaa ja selkää. Kyllä niistä varmaan apua on ainakin siihen et tietäis varmasti et ovuloi ja oishan se joskus kiva nähdä ihan testistä ku ois menossa se tärppiaika :D
Jos nyt ei tärppi käy ni melko varmaan tilaan itsekki paketin testejä ni voi sitte seuraavalla kierrolla seurata mihin aikaan se ovis oikeen on. Nyt oon menny noiden laskureiden mukaan, tosin nistäki jokainen on antanu vähän eri aikoja, mut kaikki on yritetty hyödyntää tälle viikolle asti :LOL: tosin vaan tyylillä joka toinen päivä :D

Eipä tänne kummempaa ku odotellaan ja taas odotellaan =)
 
Täälläkin ollaan edelleen hengessä mukana!

Oma napa mietityttää ja oon ajatellut laittaa koko kuumeen narikkaan ja unohtaa. Eipä kyllä taida onnistua. Ilman tuota kesäkuista keskenmenoa voisikin ehkä unohtaa vauvakuumeen hetkeksi, mutta jotenkin kun vauvaa ehti hetken pienen odottaa, on asia yhä enemmän mielessä. No, testien oston oon ainakin itseltäni kieltänyt. Kun kierron loppu lähestyy, saatan kyllä nekin sanani syödä :LOL:
 
Viidettä siis yritetään jo, ja eipä kovin montaa päivää enään kun menkkojen kuuluisi alkaa. Nyt menossa kp 26/30-31. Meillä lapset -01, -03, -05 ja -08.
Huoneista heti kommentoin :) Meillä samoin kuin siilisiirillä
Mutta kolme tyttöä yhteisessä huoneessa ja tämä meidän ainut poika nukkuu vielä mamman vieressä(sänkykin on niin iso 180cm) että hyvin poika mahtuu seinän vieressä nukkumaan. Ja joku muukin sanoi olohuoneeseen suunnittelevansa huonetta(en nyt muista nimimerkkiä) Meillä olisi tarkoitus myös tehdä sellainen huone pojalle(jos tuleva vauva olis poika se olis heille sitten) Onko teillä olkkarissa ikkuna mihin huonetta ajattelit? meillä ei ole, mutta olkkari niin pitkä että tulisi ikkunaton huone ja siihen hyvä valaistus ettei ole "komero" myös suunniteltiin jos lasitiilin tyylistä jotain laittais yhteen seinään joka on olohuoneen ikkunaan päin ja ikkuna kun on aika iso siitä tulis myös valoa. Myöhemmin meillä kuitenkin on aikomus ostaa isompi asunto. Vauva jos tulisi vielä en ajatellut hankkia pinnasänkyä ainakaan alkuun. Joka kerta sänky laitettu valmiiksi ennen syntymää ja se on jäänyt ilman käyttäjää turhaa.


 
Zenia tervetuloa mukaan =) Mites teillä muilla menee? Mä olen varsin epäuskoinen onnistumisesta, mieskin ollut niin väsynyt ettei hommista tule juuri mitään... Jospa sitten myöhemmin taas jaksaisi? Tai sit osuttiin just nappiin, testejä en vielä ainakaan hommannut...
 
Entinen Zenia ei sitten toiminut enään joten vaihtoon meni nimimerkki ammaksi Täällä kävin niin että menkat alkoi eilen. Uskoin ettei pettymystä tule, mutta pieni sellainen oli. Luulen ettei meillä ollut yritystä kunnolla tässä kuussa. Mietinnässä on josko se jäisi tähän ja jatkaisi muita juttuja, mutta valtaa vielä mielen=)
 
Täälläkin haaveillaan viidennestä. Miehelle en tosin vielä ole maininnut siitä, kun haluan miettiä asian loppuun ensin omassa päässäni. Miehellä on ollut jo jonkin aikaa vauvakuume, mutta itse olen vielä toppuutellut. Helppoahan sitä toisen on kuumeilla, kun ei joudu stressaamaan ensin raskauden kanssa ja sen jälkeen imetyksen kanssa + tietysti muu hoitaminen. Itse kun on päivät pois kotoa joko koulussa tai töissä.
Meillä lapset on 14v. tyttö ja pojat 10v, 6v, ja 1v2kk.
Tilaa kyllä olisi... ostimme viime vuoden lopulla 174m2 vanhan kaupparakennuksen ja remontin myötä valmistuu neljä makuuhuonetta lisää.
 
Tervehdys kaikille:flower:

Meille on sitten se viides tulossa, plussasin viime viikolla=)
Nyt on alkanu lievää pahoinvointia esiintymään, mutta ei onneksi kovin pahaa.
Ja kauhea väsymys puskee päällensä mutta onneksi voi nukkua aina päiväunet:D
Vielä ei ole oikein kunnolla edes sisäistänyt tätä raskautta mutta eiköhän se ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen tunnu jo todelta:)
 
ammalle voimia jatkaa :D

terhi78, tervetuloa mukaan kuumeilemaan! ;)

Ja äiti x4, OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSASTA :hug: =)

Omaa napaa... Tänään kp 31/normaalisti 30-31, nyt pyörinyt 28-64... Eilen tuli yhtäkkiä ihan kamala olo, oksetti yms eikä millään loppunut. Johtuuko flunssasta vai paljon toivomastani raskaudesta??? Vielä en uskaltanut testata...
 
Onnea herkkupeppu ja tervetuloa odottajiin:heart:

Itse tein silloin elokuussa kolme liuskatestiä joihin tuli haalea toinen viiva. Minulla oli yksi viikkonäytöllinen varuilta ja sen tehtyä uskoin että varmasti raskaana ollaan:D

Nyt ruuanlaittoon.
 

Yhteistyössä