+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Kp´t on nyt siis 29/27-31, 4.lapsi ja ikää nyt 34v. Yrityskiertoja ihan kamala määrä, 2.5v.

Toivottavasti tää nyt kestää.. Syyskuun alkupuolella oisi lapsettomuuspolille aika, toivottavasti sinne ei tarttisi mennä.
 
En osaa tuosta horoskoopista sanoa juuta tai jaata, mutta maaliskuussa syntyneet on minun elämässä olleet kusipäitä. :LOL: joo persoonastahan se on ja myös kasvatuksesta näissä tapauksissa kiinni eikä siitä milloin on syntynyt. Ja tosiaan lapseen sillä ei minulla ole yhtään mitään merkitystä milloin syntyy kunhan nyt vaan syntyisi. Turhautumista taas alkukierrossa havaittavissa, mutta oviksen jälkeen jo varmaan ihan fiiliksissä.
 
Hienoa kuinka paljon haamuja ja plussia taas tullut! :) Onnittelut kaikille. Itse rupesin miettimään sitä, että voisko mulla toimia vaan toinen munasarjoista kunnolla..? Koska muistelisin nyt, että oikealla puolella tunnen yleensä jotain,jos on tuntuakseen..
 
Onnea haamuista :hug: :heart:

Eilen just kirjoittelin, ettei ole yhtään sellainen piinailufiilis itsellä, mutta nyt näitä haamuja kun tullut niin heti tuntuu että palelee, väsyttää... Oireita alkaa tulla ja ajatukset hyppäsi heti ens viikon mahdollisiin testauksiin. :D Jotenkin kesäkuisen keskenmenon jälkeen en ole juurikaan ollut innokas testailemaan tai muutenkaan en kovin aktiivisesti seuraillut tätä palstaa. Olen ollut koko ajan siinä uskossa, että se on johtunut kiireistä, mutta nyt huomaan sen kuitenkin olleen vaan tahallista välttelyä. Nyt siis taas jopa perillä liiankin hyvin kiertopäivistä ja ajatukset ensi viikossa. Täälläkin taas päivittäin luen teidän muiden fiiliksiä.
 
Onnea haamuista ja toivottavasti viivat vain vahvistuvat. :flower:

Ja vähän omaa napaa. Eilen ja tänään on pariin kertaan vessassa käydessä tullut vaaleanpunaista viivaa paperiin. Jotenkin tuntuu, että peli on menetetty tältä kuulta ja tätihän se taitaa tulla. Ainut tässä on vain se että missäs ne julmetut kivut on jotka on tullut ennen tätin tuloa? Harmitus on kova vaikka onkin vasta yk2 meneillään. Ja vaikka tietääkin, että kun se täti tulee niin uutta yritystä vain putkeen, niin nyt se ei jotenkin lohduta yhtään. Tänään taitaa olla vähän masis päivä täällä...

Teille muille oikein kovasti plussatuulia! :)

Hiipu1
 
Kummallinen päivä. Sen lisäksi, että edelleen lämmöt heilahtelee suuntaan ja toiseen on tänään mieli sekoittunut entisestään. Vessassa käydessä hulahti limaista valkovuotoa, jossa oli veriviiruja. :eek: Tuon jälkeen ei mitään. Ovislimoja ei ole näkynyt, mikäli hyvin niukkaa venyvää tihkua ei lasketa. Greippimehua olen kyllä juonut, joten luulisi olevan runsaampaa. Alaselkä kipuilee, samoin alavatsa. Rinnoissakin tuntuu jotain tuntemuksia välillä, mutta arvelisin sen johtuvan hartiajumeista. Oviksen en usko tapahtuneen eikä limoista päätellen ole vielä tulossakaan. Olen ihan ihmeissäni. Tuntuu ihan siltä, että täti saapuu huomenna vaikka tänään on vasta kp15. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipu1:
Ja vähän omaa napaa. Eilen ja tänään on pariin kertaan vessassa käydessä tullut vaaleanpunaista viivaa paperiin. Jotenkin tuntuu, että peli on menetetty tältä kuulta ja tätihän se taitaa tulla. Ainut tässä on vain se että missäs ne julmetut kivut on jotka on tullut ennen tätin tuloa? Harmitus on kova vaikka onkin vasta yk2 meneillään. Ja vaikka tietääkin, että kun se täti tulee niin uutta yritystä vain putkeen, niin nyt se ei jotenkin lohduta yhtään. Tänään taitaa olla vähän masis päivä täällä... Hiipu1
Täällä alkaa tuntua samalta vaikka mulla vielä menkkojen alkuun 7-8 päivää. Ei siis mitään vuotoja mutta jotenkin alkaa tuntua siltä, tai sitten mä haluan luovuttaa kun tää odottaminen tuntuu niin pikältä. Mulla puuttuu kokonaan menkka oireet mitkä on joka ikinen kuukausi niin tunnetut. Sitten olen huomannut rinnoissa "turvotusta" ja oviksen jälkeen ei ole tullut muuta kuin tänään valkoista valkovuotoa. Onnittelut haamun saaneille :flower: Tänään muuten saapu nippu testejä, ens viikolle pitää odotella. Kuulunkohan mä tuonne piinailijoihin nyt??

Z kp 23/30-31

 
angelfish > Onnittelut ja tarrasukkapaketit sinnekin! :flower: Taisin unohtaa onnitella vaikka tarkoitus olikin. :ashamed: Listalle sentään älysin päivittää. :D

Rentouttavaa iltaa kaikille kuumeilijoille toivottaa hajamielinen Macy :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Zenia > Jos olet oviksen bongannut (tai uskot bonganneesi), niin kuulut. :) Paljonko sulla on dpo eli montako päivää ovulaatiosta (ovispäivä = dpo0)? Lisään sinut listalle. :)
nyt mä tajusin sitten dpo tarkoituksen :) viime viikolla tunsin oviksen ja nyt jos mä muistan oikein niin siitä olis jotain 9 päivää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Zenia:
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Zenia > Jos olet oviksen bongannut (tai uskot bonganneesi), niin kuulut. :) Paljonko sulla on dpo eli montako päivää ovulaatiosta (ovispäivä = dpo0)? Lisään sinut listalle. :)
nyt mä tajusin sitten dpo tarkoituksen :) viime viikolla tunsin oviksen ja nyt jos mä muistan oikein niin siitä olis jotain 9 päivää.
:) Täällä oppii. Minäkään en kaikkia lyhenteitä ymmärtänyt aloittaessani. :D Tässä hyvä ketju luteaalivaihe- ja dpo-aiheeseen liittyen: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1819566
 
[/quote]
:) Täällä oppii. Minäkään en kaikkia lyhenteitä ymmärtänyt aloittaessani. :D Tässä hyvä ketju luteaalivaihe- ja dpo-aiheeseen liittyen: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1819566[/quote]

Tiedätkö että olen aika paljon täältä oppinutkin ;) vuonna -00 kun aloin odottaa ensimmäistäni en tiennyt tälläsistä palstoista ja monistakaan asioista mitään kun en omistanut tietsikkaa. Sitten vuonna -02 kun aloin odottaa toista ostimme eka koneen jolloin eksyin sitten vauva.fi sivustolle ja tajusin vasta kun muut tekivät tälläisiä keskusteluja että liityn mukaan. Siitä lähtien sitten tullut pyörittyä ja liityttyä kun kuume noussut. Muuten, vaikka tämä yritys onkin jo viides niin en ole koskaan oikein ottanut selvää lämmöistä jne.. eli pitäiskö lämpöjen olla korkealla tai mitä? koska tunnen ihon niin lämpimänä aina välillä. Sekin on ikävä oire että samoin tunnen sillon kun menkat lähestymässä.

 
Mie hieman selittämään..

Kirjoitelinpa tuolla luteaali ajasta/ovulaatiosta(macy crayn laittama linkki)
..ja ihan meinasin itsekkin mennä jo sekaisin mokomasta :p
..piti aivan käydä kirjoitustani muokkailemassa..

Lyhykäisesti siis vielä..

Kun saat ovis testiin vahvan viivan, on silloin dpo -1
Seuraava päivä on ovulaatio(munarakkula pukhiaa) dpo0
..ja sitten tuleepi eka päivä ovulaation jälkeen dpo1 jne..jne..

Luteaalivaihe= Ovulaatio(dpo0)-kierron viimeinen päivä

..että tällä viisiin se menee Juuuuuh :whistle: ;)

Kauhian hirrrrrmusti :heart: ++++++++++ :heart: tuulia jokaiselle!!!!:wave:

Ps. Zenia ruumiinlämpö nousee yleensä n. 0.3-0.5 astetta kun ovulaatio tapahtunut.
Miulla nousee yleensä ovulaatiosta seuraavana päivänä, joskus taasen 1-3vrk:n kuluttua.
Jos haluaa tarkkailla lämpöjään, on tiedettävä ensin oma peruslämpönsä.
Mittaus mieluiten AINA samaan aikaan - aamulla ennen sängystä ylös nousua.
Niin moni asia vaikuttaa lämpöihin(väsymys, rasitus, stressi, sairaus, ilman/huoneiston lämpötila jne.) joten kaikkein paras olisi tuo aamun mittaus.
Itse tiedän jo peruslämpöni ja mittailenkin sitä oviksen jälkeen muutamana päivänä, samoihin kellon aikoihin - harvemmin aamulla muistankaan ;)
Ruumiinlämpö on alhaisin ihan aamusta, korkeimmillaan päivällä ja yöllä.

Huom!! Omasta kokemuksesta voin kertoa, että tämä lämpöjen mittailu voi tuoda turhaa stressiä koko kuumeiluun - EN voi siis lämpimästi kaikille suositella!
..vaan kun mie olenkin jotenhin "ittensä kiusaaja"..ihan "o u t o" ja mittari kainaloisessa viihdyn aika ajoittain edelleenkin aika usein :whistle:..:D..paha tapa tämähin..

Hyv Yöt :heart:
 
Moikka moi.
Täällä tuntuu vilske käyvän ja hyvä niin :) Ihanaa kun on aktiivinen ketju.

macy gray voi se olla ihan dpo. Ei tuu nyt mieleen muutakaan sopivaa.. hmm. tai voihan sen laittaa pp= piinapäivä.

Vaikka meinasin, että kommentoisin vähän ahkerammin, niin nyt on niin kovasti tullut tekstiä, että olen aivan hukassa.

Haamuilijoille ja plussanneille kovasti onnea ja tarrasukkia ja kaikkea! Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin!
 
Empäs sitten malttanu ihan tiistaihin odotella vaan menin ja tein taas testin :whistle:

En tiedä tekeekö mielikuvitus kepposia mut olin näkevinäni siinä haamuviivan :eek:

Seuraava testaus on sitten tiistaina, koska testejä ei ole kuin yksi enää jäljellä :LOL: Täytyy varmaanki alku viikosta taas pikkupaketti tilata että saa viikolla useammin testailla jos ei täti ehdi kurvailla kylään. :D
 
En ole ehtinyt tänään päivittämään, joten jätän ne hommat huomiselle. Puuhailin vähän lojumaan jääneitä hommia ja innostuin siinä määrin, että siivosin ja vaihdoin järjestystä samalla. :D Ensi viikolle suunnittelin varaston ja pihan siivousta, jos vain lapsi viihtyy ulkona omissa leikeissään. Ihan kuin olisi joku pesänrakennusvietti iskenyt, kun on pakko päästä laittamaan paikkoja kuntoon. :LOL:

Kierto jatkuu normaalina. Verta ei ole tullut sen yhsen viiruisen valkovuotohulahduksen jälkeen, mutta muniksia on kirvellyt kovasti. Olisikohan sitten ovulaatio ollut vaikka limoja ei tullutkaan. Lämpöjen osalta kehoni ei noudata mitään logiikkaa, mutta ehkä huonelämpötilan muutokset aiheuttavat sen. Päivällä aurinko lämmittää vaikka verhot pitäisi kiinni ja illan viiletessä tuulettaminen laskee huoneiden lämpötilan alemmas. Illalla tosin lämmöt on vielä koholla ja yöksi laskee. Aamulämpöjä en olekaan kerennyt mittailemaan, koska lapsi on herätyskelloni. :D

Omaa napaa vain tällä kertaa. Jotenkin en nyt osaa oikein mitään kommentoida. :ashamed:
 
Jaa-a, ei ole vielä näkynyt tätiä, kp taitaa olla 31 (kierto 30). Eilen oli koko päivän ajan kuukautiskivut, mutta tosissaan saapi nähdä tuleeko vai ei. En viiitsi alkaa vielä testaamaan, varmaan sitten viikon päästä mikäli tätiä ei ole näkynyt.
 
Täällä vähän samat jutut :) eilen innostuin ikkunoiden pesusta ja olen kolunnut kaappeja tyhjäksi(pieneksi jääneistä lastenvaatteista) Tänään taas nyt illasta tuntuu iho niin lämpimältä ja kädet kylmät. Olen miettinyt tuota vessassa raavaamista, en usko että juon muka niin paljon että aamullakin herätessä tankki oli niin täys. Mulla näyttää olevan menossa kuiva kausi ettei valkovuotoa edes näkyvissä, tulikin mieleen että kaikki imastu sisään :D Onko muuten odotus palstalla kaikki täältä siirtyneet jossain omassa ketjussa? en ole sinne päin käynyt kurkkimassa vielä yhtään :) Vaan meneekö se lasketunajan mukaan? Tuotakin jo piti miettiä :D Nyt katsomaan miehen lainaamaa elokuvaa.

Z kp 24/30-31

Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
En ole ehtinyt tänään päivittämään, joten jätän ne hommat huomiselle. Puuhailin vähän lojumaan jääneitä hommia ja innostuin siinä määrin, että siivosin ja vaihdoin järjestystä samalla. :D Ensi viikolle suunnittelin varaston ja pihan siivousta, jos vain lapsi viihtyy ulkona omissa leikeissään. Ihan kuin olisi joku pesänrakennusvietti iskenyt, kun on pakko päästä laittamaan paikkoja kuntoon. :LOL:

Kierto jatkuu normaalina. Verta ei ole tullut sen yhsen viiruisen valkovuotohulahduksen jälkeen, mutta muniksia on kirvellyt kovasti. Olisikohan sitten ovulaatio ollut vaikka limoja ei tullutkaan. Lämpöjen osalta kehoni ei noudata mitään logiikkaa, mutta ehkä huonelämpötilan muutokset aiheuttavat sen. Päivällä aurinko lämmittää vaikka verhot pitäisi kiinni ja illan viiletessä tuulettaminen laskee huoneiden lämpötilan alemmas. Illalla tosin lämmöt on vielä koholla ja yöksi laskee. Aamulämpöjä en olekaan kerennyt mittailemaan, koska lapsi on herätyskelloni. :D

Omaa napaa vain tällä kertaa. Jotenkin en nyt osaa oikein mitään kommentoida. :ashamed:


 
Täällä päästy menkkojen yli,nyt kp7/28. Päästään siihen mukavaan puuhaan eli harjoittelemaan vauvan tekemistä :LOL: muutama kerta jo menkkojen jälkeen harjoiteltu =) mies lupasi olla nyt aktiivisempi,ku sanoin että ei riitä' jos sillointällöin on seksiä. Kysyi että milloin on ovulaatio ja sitten kuulemma tehdään tehoisku :D Mulla on kilppariarvoissakin taas häikkää,lääkitystä nostettiin.... :( varmaan yksi syy minun lapsettomuudelle :'( Mutta tästä eteenpäin :wave:
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

sunnuntai 22.8.2010



KUUMEILEVAT
miimi10..................kp51/33..................................1. lapsi...yk2
Liina87...................kp50/30.......................23v.....1. lapsi...yk2
adora.....................kp46/28-31
BloodyEnd..............kp45/30......................19v.....1. lapsi...yk32
saraji.....................kp37/28-30..................33v.....4. lapsi....yk5
valtsukka...............kp34/38
angelfish...............kp33/30-34...........................4. lapsi....yk1
Vuokko84...............kp32/30...............................2. lapsi....yk1
MiiJane76...............kp31/27-31..............34v......4. lapsi....yk2½v
NeliApina................kp29/27....................32v......4. lapsi...yk4
Viulu.......................kp27/28-30..........................4. lapsi....yk2
Auneli....................kp27/28-30................27v.....2. lapsi.....yk1
Liljah......................kp27/8.......................26v.....1. lapsi....yk0
tatskattu................kp26/29-31...............24v.....2. lapsi.....yk2
Zenia.....................kp25/30-31................28v.....5. lapsi.....yk1
MyrskyMaija...........kp24/27-32..........................3. lapsi......yk1
MyDream................kp24/28...............................1. lapsi.....yk8
äiti x4.....................kp22/24-27................32v....5. lapsi.....yk2
iloksi......................kp21/?
macy gray..............kp17/19-47(32-34).....30v....2. lapsi.....yk10
Viola30..................kp17/?.........................30v....2. lapsi.....yk1
Mimmimami............kp9/31-120...........................4. lapsi
Lyytia....................kp9/28-32.............................5. lapsi.....yk2
HelinäKeiju10........kp9/?....................................3. lapsi.....yk1
bluebaby...............kp8/28......................26v......1. lapsi....yk3-4v
Minnäi....................kp7/28-31................31v......4. lapsi.....yk5/7
Manzu....................kp5/31-37................26v......3. lapsi.....yk9
Diipeli.....................kp5/29-31............................2. lapsi.....yk2
NoBlood.................kp5/25-30............................1. lapsi....yk3/4½v+
JA82......................kp5/25?.....................28v......3. lapsi.....yk1
marika 83..............kp4/35-55.............................1. lapsi....yk7
wilkat....................kp4/35.................................3. lapsi....yk10
TUUtikiks...............kp4/28......................29v......2. lapsi....yk4
Hiipu1...................kp2/27-29.................27v......1. lapsi....yk3
dyyni......................kp2/28.................................3. lapsi...yk2
Peppi Pitkäkorva....................................27v......3.lapsi
inspire...............................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
Shiny
Nallekarkki



PIINAILIJAT
saraji...............dpo23
marika 83.........dpo17
NeliApina..........dpo16
Zenia................dpo11
tatskattu..........dpo10
iloksi.................dpo4
Viola30.............dpo4



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:
2010 heinäkuu:
mimia85 :flower: Jade- :flower: ToinenToive :flower: tombatar :flower: Jinda :flower: Plink :flower: Allie81 :flower:

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...................3.8. ........kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..................4.8. ........kp32/29-30............2. lapsi.....yk2
Mariel85.................8.8. ........kp36/?....................2. lapsi....yk3
Yaden....................9.8. ........kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina.............18.8. .......kp25/27.......32v......4. lapsi....yk4



HAAMUILIJAT
angelfish............19.8. ....kp31/30-34................4. lapsi....yk1
MiiJane76...........19.8. ....kp29/27-31....34v......4. lapsi....yk2½v
 

Yhteistyössä