+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Noh, tää suhde on ollut tällänen aina... joten ei tää tuo mitään muuta muutosta, kun että mä haluun seksiä, että saatas se toinen... ja mies haluu kans toisen... mutta torjuu mut. Paska tilanne, mut elämä on. :headwall: Tajusin, et oon jo aikas isoil kiertopäivil, mut toisaalta ei mua jännitä, koska en usko yhden pupuilun kuussa tuovan vauvaa tähän taloon. Mutta tosiaan miehelle puhuminen ei ole vaihtoehto, hänen mielestään ongelmat on mun ongelmia... ei hänen...

muoks*meillä mies tekee 12-14h yötyötä--- se aiheuttaa väsymystä joo, mut jos mä nukun yöt ja se päivät niin missä hemmetin välissä sitä muuten panee, ku sillon, ku poika päikkäreillä... Tai sopii toivoa, että ovis tapahtuis miehen satunnaisena vapaapäivänä :|

 
tatskattu > Oletteko te onnellisia? Miksi mies tekee pitkiä vuoroja ja vieläpä yöllä? Rehellisesti sanottuna teidän parisuhde vaikuttaa enemmän kämppäkaveruudelta. :( Oletko aikaisemmin ollut tyytyväinen suhteeseenne eli onko tähän asti sujunut molempia tyydyttävästi? Kovasti haluaisin sinua auttaa, mutta ei tuosta tilanteesta taida ilman keskustelua päästä. Toivottavasti mies sen ymmärtää.

Shiny > Olisihan se toivottavaa, että menkat tulisi itsestään. Tätipuhureita! Piinallista varmasti tuo odottelu, joten paljon jaksamista sinulle! :hug:

Minnäi > :hug: Plussapuhureita ja vauvaliimaa uuteen kiertoon!

Saisinko kommentteja tuohon keskenmenon kokeneiden yk:n merkitsemiseen? :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Saisinko kommentteja tuohon keskenmenon kokeneiden yk:n merkitsemiseen? :attn:
Mulla menny tää ihan ohi..
Tuossa ois ideaa, mutta miten ne merkataan. Itellä silloin yk2 plussasin ja kuiten 12vko kerkesin olla raskaana, lasketaanko sitä aikaa mitenkää.. Nyt sitten periaatteessa alkaa jo yk 5 koska km jälkee ei ehkäisyä, mut yk 4 jos laskee vasta ensimmäisten menkkojen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnäi:
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Saisinko kommentteja tuohon keskenmenon kokeneiden yk:n merkitsemiseen? :attn:
Mulla menny tää ihan ohi..
Tuossa ois ideaa, mutta miten ne merkataan. Itellä silloin yk2 plussasin ja kuiten 12vko kerkesin olla raskaana, lasketaanko sitä aikaa mitenkää.. Nyt sitten periaatteessa alkaa jo yk 5 koska km jälkee ei ehkäisyä, mut yk 4 jos laskee vasta ensimmäisten menkkojen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Olen miettinyt tietojen kirjaamiseen liittyviä asioita. Tällä kun kirjoittelee aika monta keskenmenon kokenutta ja osalla on vähäiset yrityskierrot listalla. Olisiko hyvä merkitä keskenmenon jälkeisten yrityskiertojen lisäksi myös kokonaismäärä? Jos siis on plussannut vaikka viidennestä kierrosta ja uudella yrityksellä meneillään vaikka kolmas kierto, niin tiedoissa lukisi yk3/8. Tämä tuli mieleen siksi, kun uutta porukkaa tulee mukaan tasaiseen tahtiin eikä sitten kaikki ole perillä taustoista. Olisi ehkä helpompi tsempata ja olla hengessä mukana, jos kokonaistilanne näkyisi listalla. Mitä olette mieltä?
Lainasin oman tekstini, kun en jaksa uudestaan selittää. :D Yrityskiertojen määrä siis laskettaisiin yhteen ja sitten merkittäisiin myös keskenmenon jälkeiset yrityskierrot. :) Raskautumiskierto laskettaisiin yrityskierroksi, mutta ei raskauskuukausia (koska silloinhan ei yritystä ole). Voin merkitä myös keskenmenojen määrän, jos se jostakusta tuntuu olelliselta.

Esimerkiksi näin:
Minnäi.........kp2/28-31.............31v.....4. lapsi.....yk4/6...(1km)

Muutanko tuon nykyisten yrityskiertojen määrän viideksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnäi:
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Saisinko kommentteja tuohon keskenmenon kokeneiden yk:n merkitsemiseen? :attn:
Mulla menny tää ihan ohi..
Tuossa ois ideaa, mutta miten ne merkataan. Itellä silloin yk2 plussasin ja kuiten 12vko kerkesin olla raskaana, lasketaanko sitä aikaa mitenkää.. Nyt sitten periaatteessa alkaa jo yk 5 koska km jälkee ei ehkäisyä, mut yk 4 jos laskee vasta ensimmäisten menkkojen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Olen miettinyt tietojen kirjaamiseen liittyviä asioita. Tällä kun kirjoittelee aika monta keskenmenon kokenutta ja osalla on vähäiset yrityskierrot listalla. Olisiko hyvä merkitä keskenmenon jälkeisten yrityskiertojen lisäksi myös kokonaismäärä? Jos siis on plussannut vaikka viidennestä kierrosta ja uudella yrityksellä meneillään vaikka kolmas kierto, niin tiedoissa lukisi yk3/8. Tämä tuli mieleen siksi, kun uutta porukkaa tulee mukaan tasaiseen tahtiin eikä sitten kaikki ole perillä taustoista. Olisi ehkä helpompi tsempata ja olla hengessä mukana, jos kokonaistilanne näkyisi listalla. Mitä olette mieltä?
Lainasin oman tekstini, kun en jaksa uudestaan selittää. :D Yrityskiertojen määrä siis laskettaisiin yhteen ja sitten merkittäisiin myös keskenmenon jälkeiset yrityskierrot. :) Raskautumiskierto laskettaisiin yrityskierroksi, mutta ei raskauskuukausia (koska silloinhan ei yritystä ole). Voin merkitä myös keskenmenojen määrän, jos se jostakusta tuntuu olelliselta.

Esimerkiksi näin:
Minnäi.........kp2/28-31.............31v.....4. lapsi.....yk4/6...(1km)

Muutanko tuon nykyisten yrityskiertojen määrän viideksi?
Ok, tuo passaa ainakin mulle. Muuta vain yk 5.


-Minnäi kuittaa tän päivän ja painuu unille. Joskos huomenna toi penteleen kanto lähtis lopullisesti maasta, onhan sitä kaivettukin tässä useempi päivä jo!! :kieh:
 

Kiitos! aikasemmin liityin mutta oli niin hiljaista, ehkä monet eivät olleet paikalla :) listaan voi lisätä vielä yk 1 ja ikää 28v, kun muokkailet seuraavan kerran ;)


Ketju oli niin pitkä etten 1 sivulta asti lukenut. Joillakin oli kp aika pitkällä ja testi näytti vielä negaa(?) Mulla oli toisen aikaan sama, testasin ja testasi mutta aina vaan oli nega. Pääsin labraan ihan tavalliseen pissasta otettavaan testiin ja sieltä sitten soitettiin että onnea positiivinen on. En tiedä mikä oli vikana ostamissani testeissä. Joten älkää vajotko epätoivoon! niin kauanhan sitä toivoa on kun menkat ei ala. Olen itse yrittänyt vain olla paljoa miettimättä, ens viikonlopulla pitäisi minunkin saaada jo tietää :whistle: Mulla kaikki 4 lasta eka yrityskierrosta joten jännitän miten nyt käy. Tuli mieleen että nyt odotetaan raskautta ja kun La alkaa olla lähellä tuskailemme synnytykseen pääsyä.





Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Zenia > Tervetuloa! :wave: Oletko aikaisemmin unohtunut listalle lisättävistä, kun sanoit uudelleen? Pahoittelen, jos näin on käynyt! :ashamed:
 
Olen ihan uusi täällä ja luin joka ikisen viestin tästä ketjusta. Googlettamalla sekä ihan päättelemällä olen selvittänyt (tai ainakin yrittänyt selvittää lyhenteitä yms.) :)

Tilanteeni on siis tämänlainen: Meillä ei ole varsinaista yritystä päällä. Pari-kolme vuotta sitten lopetin pillereiden syönnin ja vaihdoimme keskeytettyyn yhdyntään, ajatuksena, että jos kuitenkin sattuisi "vahinko", niin ehdottomasti pitäisimme lapsen. Nyt toukokuussa kävin gynekologilla, koska viimeisen vuoden aikana olen kärsinyt todella pahasta ja kivuliaasta aknesta. Lääkäri määräsi Diane Novaa aknen hoitoon jota olen nyt muistaakseni neljä liuskallista syönyt ja akne ei enää vaivaa.

No mutta asiaan miksi täällä olen; Luonnollisestikkaan nyt kun syön pillereitä, niin ei keskeytettyä yhdyntää enää käytetä ja nyt tästä viimeisimmästä liuskasta yksi pilleri jäi ottamatta (ensimmäisellä viikolla) ja seksiäkin harrastettiin, ovulaatiolaskurin mukaan mistä äsken laskin, juuri ovulaation aikoihin. Mielessä kyllä kävi silloin pillerin HÄVIÄMISEN jälkeen (otan aina pillerin puolen yön aikaan ja kyseisenä yönä olin viihtellä ja kun olin pilleriä ottamassa, se tipahti maahan enkä sitä enää löytänyt) että onhan niitä semmoisiakin tarinoita tietysti kuullut joskus että yksi on jäänyt ottamatta ja raskaaksihan siitä on tullut, mutta sivuutin asian kuitenkin ajattelemalla, että tuskimpa meille niin kävisi, varsinkin kun se ei meille olisi mikään järkytyksen aihe... Nyt kuitenkin muutama päivä sitten on alkanut tulemaan oireita mistä on tullut mieleeni että voisikohan se sittenkin olla mahdollista.. Ja näköjään nyt kun olen tännekkin eksynyt, niin huomaan ehkä jopa vähän toivovani että näin olisi tapahtunut.

Oireet voivat tietysti olla jotain aivan muutakin, mutta koskaan aikaisemmin ei minulle ole tullut menkkakipuja kun vasta samaan aikaan kun menkat alkavat. Nyt on ollut jo kaksi päivää samanlainen tunne alavatsassa, kun silloin kun on menkat. Parina päivänä on tullut myöskin ihmeellinen huippauskohtaus ja ällöttävän etova olo on ollut jo kolme päivää. Suurella todennäköisyydellä en ole raskaana, mutta minulla on kuitenkin ihmeellinen tunne siitä, että ihan kun "tietäisin" olevani. Menkkojen pitäisi alkaa siis vasta vajaan viikon päästä, että tuskin raskausoireet näin aikaisin voisivat alkaakkaan?

Minulla menossa kp23/28

Sen haluan vielä sanoa, että jos teistä "oikeista" yrittäjistä tuntuu hölmöltä tai siltä että olen todella väärässä paikassa, niin kertokaa ihmeessä. Olen itsekkin tällä hetkellä aika pihalla. Järki sanoo etten raskaana voi olla mutta tunne yrittää viestittää väkisin muuta.
 
:wave: uusille tervetuloa =)

ON: Mulla on tänään lääkärintarkastus muiden kuin vauva-asioiden tiimoilta, mutta kerronpas lääkärille kuitenkin, jos se vaikka osais öööh, auttaa :LOL: no ainakin saan tsempitykset sieltäki :D Mulla on niin ihana lääkäri, että meinaa mennä aina ihan höpöttelyx :ashamed: Ja kun tää vielä sattuu olemaan esikon neuvolalääkäri niin ehkä se puhaltaa mulle hyvää karmaa :whistle:
 
Huomenta naiset :flower:

Zenia ja Liljah tervetuloa :wave:

ON: ne pari päivä kestäneet jomotukset ja juilinnat on ainakin tällä hetkellä helpottaneet. Eilen oli illalla jo niin kipeä jomotus alavatsalla ja selässä, että meinasin särkylääkkeen ottaa, mutta jätin kuiten ottamatta. Ja niiden kovimpien kipujen aikaan mittasin varsin lämmön ku tuntu että paleltuu ni mittari näytti 35,8-36 ja mulla on normaalilämpö 36,5. Mittailin siis useamman kerran noita lämpöjä :D Nyt ei tunnu ainakaan vielä mitään isompia jomotuksia ja toivottavasti ei tulekkaan. Viikko ois vielä menkkojen alkuun.

Palailen myöhemmin jos ilmaantuu jotain uutta :)

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Heips! :wave:

Täällä dpo 13, ei menkkoja. Normaalisti luteaalivaihe 12 päivää, mutta voihan tuohon tietysti tulla jotain heittoa ovulaatioajankohdan takia. Eilen lämmöt tippuivat 36.5:een mutta tänään taas 36.8. Ja rinnat edelleen hieman kipeät. Testit on loppu, tein eilen iltapäivästä viimeksi negan. Tänään tai huomenna pitäisi tulla lisää. Noh, seuraillaan. Mitään menkkafiiliksiä ei tuntuis olevan, mutta katsellaan huomiseen josko niitä ilmenis. Ovis oli 99% 13 päivää sitten ovistestin, lämmönnousun ja rintojen kipeytymisen perusteella. Joko saa jännätä? :) Jos mulla nousee hcg hitaammin, kokemuksia plussatesteistä ei mulla ole.
 
Jännätään marika yhdessä! Mä testasin aamulla haamun. Oli aika laimee testipissi kun olin juonu illalla niin paljon vettä et meinas ihan rakko räjähtää. Mut katotaan mitä tapahtuu. Kp kuitenki vasta 25/27 jos lasken edellisen kierron pituuden mukaan. Voishan mut macy tonne kummitteleviin siirtää :D
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

keskiviikko 18.8.2010



KUUMEILEVAT
marika 83...............kp55/35-45.............................1. lapsi....yk6
miimi10..................kp47/33....................................1. lapsi...yk2
Liina87...................kp46/30.........................23v.....1. lapsi...yk2
adora.....................kp42/28-31
BloodyEnd..............kp41/30........................19v.....1. lapsi...yk32
dyyni......................kp39/28....................................3. lapsi...yk1
saraji.....................kp33/28-30....................33v.....4. lapsi....yk5
Manzu....................kp31/34-37...............................3. lapsi....yk8
wilkat.....................kp31/35...................................3. lapsi....yk9
Diipeli.....................kp31/29...................................2. lapsi.....yk1
NoBlood.................kp31/25-28..........................1. lapsi....yk2/4½v+
valtsukka...............kp30/38~
angelfish...............kp29/30-34...........................4. lapsi....yk1
Vuokko84...............kp28/30...............................2. lapsi....yk1
TUUtikiks................kp27/28....................29v.....2. lapsi....yk3
NeliApina................kp25/27....................32v......4. lapsi...yk4
Hiipu1.....................kp24/27-29.........................................yk2
Viulu.......................kp23/28-30..........................4. lapsi....yk2
Auneli....................kp23/28-30................27v.....2. lapsi.....yk1
Liljah......................kp23/8
tatskattu................kp22/29-31...............24v.....2. lapsi.....yk2
Zenia.....................kp21/30-31................28v.....5. lapsi.....yk1
MyrskyMaija...........kp20/27-32..........................3. lapsi......yk1
MyDream................kp20/28...............................1. lapsi.....yk8
äiti x4.....................kp18/24-27................32v....5. lapsi.....yk2
macy gray..............kp13/19-47(32-34).....30v....2. lapsi.....yk10
Mimmimami............kp5/31-120...........................4. lapsi
Lyytia....................kp5/28-32.............................5. lapsi.....yk2
HelinäKeiju10........kp5/?....................................3. lapsi.....yk1
bluebaby...............kp4/28......................26v......1. lapsi....yk3-4v
Minnäi....................kp3/28-31................31v......4. lapsi.....yk5/7
Peppi Pitkäkorva....................................27v......3.lapsi
inspire...............................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76
Shiny
Nallekarkki
iloksi



PIINAILIJAT
saraji...............dpo19
NoBlood...........dpo17
Diipeli...............dpo15
marika 83.........dpo13
Lyytia...............dpo13
NeliApina..........dpo12
TUUtikiks..........dpo12
tatskattu..........dpo6



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07. ....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07. ....kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
tombatar...............12.07. ....kp25/25.................................yk10
Jinda.....................12.07. .....kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
Plink......................14.07. ....kp27/28-29...22v.....1. lapsi......yk1
Allie81...................30.7. ......kp38/35-38.............3. lapsi.......yk3

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...................3.8. ........kp23/28..................3. lapsi......yk4
nereida..................4.8. ........kp32/29-30............2. lapsi......yk2
Mariel85.................8.8. ........kp36/?....................2. lapsi....yk3
Yaden....................9.8. ........kp27/30..................2. lapsi......yk1



HAAMUILIJAT
NeliApina............18.8. ....kp25/27....................32v......4. lapsi...yk4

 
Kp 1 sitten alkoi vihdoin ja viimein. Ei edes harmita niin paljon kun yleensä, halusin vaan saada tämän kierron päätöksen sen liikoja venymättä. Vieläkään nyt kuitenkaan tähän kiertoo en apuja saanut, jospa ens kiertoon sitten. Sais jo pian se kutsu tipahtaa laatikkoon kun kerran syyskuulle aika luvattiin. Samalla muuten vois päivittää kierron mulle 25-30 niin eipähän tarvii ens kerran stressata kun täti vaan viipyy.
 
Moikka. B)

En tällä kertaa ehtinyt lukemaan muiden viestejä, teen sen jossain vaiheessa. Tulin kuitenkin ilmoittautumaan ainakin toistaiseksi takaisin remmiin.
Minut voisi lisätä tuonne piinailijoiden listaan :)
Kp 17 dpo 0

Tänään tehtiin inseminaatio(vaikka olin ihan varma, ettei sitä ehditä tekemään) ja tiedossa olisi vajaa 2 viikkoa piinallista odotusta.

Jos plussia on tullut, onnittelut niistä :) Ja tsemppiä piinailijoille! Palaan linjoille varmaan illalla, kun on paremmin aikaa.
 
Hei vaan jälleen.. taas yksi kierto takana ilman tulosta.. tai negatiivinenhan on myös tulos.. :'( ... juuh, masentaa.. ei se tuntunut kahdella viimeisellä kerralla näin vaikealta tulla raskaaksi.. esikoista odotellassa mulla oli törkeä ylipaino ja kuopusta odotellessa laihduin 75kg.. mikä nyt avuksi naiset? Ensiksi luulin, että olen hedelmällinen ainoastaan kerran vuodessa.. tällä tarkoitan sitä, että esikoisella ja kuopuksella oli sama laskettu aika... ehkä tyhmä ajatus tuo.. en tiedä.. no mut tässä kuussa tuon perusteella ois pitänyt raskautua, mut ei.. eli mönkään meni..

Juuh, anteeksi oma napaisuus...
Manzu kp1/31-37? yk9 ikää 26 3.lapsi toivoissa.. :heart:
 
Onnea plussanneille ja pahoittelut niille kenelle täti on tullut kylään. Toivottavasti eritoten ILOKSI saisitte nyt plussan!!!!!!

ON: meillä oletettu ovis hyödynnetty tehokkaasti joka toinen päivä taktiikalla. Alkuviikosta pitäisi menkat alkaa ja varmaan alkavatkin. Raskausoireita mulla on vaikka mitä, oksettaa, vattassa tuntemuksia, turvottaa jne. mutta laitan kaiken mielikuvituksen piikkiin. Tottakai plussaa toivon tosi kovasti, mutta en usko että niin onnekkaasti on käynyt.
 
Nopeasti vain tilanne tietoa päivittämään... Eilen illalla clearbluella mielestäni haalea haamu, mutta aamulla nega, nyt illalla sitten vielä predictolla nega. Eiköhän se näin sitten ole. Pahoinvointia ei nyt ole ollut, rintoja kyllä aristaa.

ja siis kp 30 mennään...
 
Voisinko minäkin vielä liittyä joukkoon? Yksi lapsi on entuudestaan (10 kk) ja toista nyt siis yritetään. Oon 30v. Viimeksi tärppäsi ekasta kerrasta, joten usko ja toivo on siihen myös tällä kertaa kova. Epäilen et tänään aamulla (kp13) oli ovis, pelkään vaan et myöhästytään jos illalla vasta sekstaillaan. Molemmat miehen kanssa keskustellaan aiheesta päivittäin, ois ihanaa olla taas raskaana, vaikka eka raskaus vaikea olikin.
 
NeliApila Onnea haamusta! :) Kyllä se siitä vahvistuu.

Itse mietin omaa tilannetta..lämmöt oli tosiaan eilen vähän alhaalla, tänään taas siitä nousseet 0,3 astetta. Mitä mieltä ootte, voisko kiinnittyminen tapahtua vasta dpo 12 eli eilen kun oli lämmöissä dippi? Selailin jostain että niin vois olla. Näkyiskö mahdollinen plussa sitten vasta n. 3 päivää siitä kiinnittymisestä?

Testit tuli tänään ja tein iltapäivällä hienon roskishaamun. Heh B) Siis testiajalla vaan joku surkea viivanpaikka mutta oli muuttunut kuivuessaan hieman värilliseks. Testailen varmaan huomenna taas aamusta jos aihetta, voi hyvin olla että aamuksi tilanne muuttuu kp 1:ksi.
 

Yhteistyössä