Hakutulokset

  1. B

    Mitä nenäsumutetta raskaana??

    Minulle lääkäri sanoi edellisessä raskaudessa,että Otrivinia voi käyttää huoletta pidemmänkin aikaa. Minäkin otin aina vain yöksi suihkauksen, niinkuin tässäkin raskaudessa.
  2. B

    mihin eskariin laittaisin tytön

    Minusta eskari koulun yhteydessä on hyvä ratkaisu, koska silloin lapsi pääsee eskarivuoden aikana turvallisesti tutustumaan kouluympäristöön aikuisen tuella. Ei tunnu koulun aloitus välttämättä niin hurjalta lapsesta, kun on tuttu paikka...
  3. B

    Uusavuttominta mitä olet kuullut?

    Avuttominta,mitä olen kuullut oli se kun mies kyseli kaupassa myyjältä munamaitoa...oli vähän apposena kuunnellut myyjän antamaa ohjetta,kuinka se itse tehdään. :eek:
  4. B

    raskaana rv 13, onks tä normaalia?

    Minullakin lähti ekalla kerralla hiukset tuppoina ja oksentelin melkein 10 viikkoa,mutta sitten vaan yhtenä päivänä helpotti. Tätä toista odotellessa oli vaan kaamea kuvotus pari kuukautta ja väsymystä riittää,nyt rv 14+1. Tsemppiä vaan,vaikka tiedän,että toivottomalta voi tuntua. =)
  5. B

    Jos kaasojen väri on musta, niin saako mekko olla vaikkapa mustavalkoinen, vai täytyykö sen olla kokonaan musta?

    Niin ja kuulemma mustaa käyttää häissä sulhasen entiset tyttöystävät :p...
  6. B

    Jos kaasojen väri on musta, niin saako mekko olla vaikkapa mustavalkoinen, vai täytyykö sen olla kokonaan musta?

    Kumma käsitys joillakin,että fiftariin kuuluu pallokuviot...tuohan on leikkaukseltaankin aivan 50's mekko. Täältä löytyy upeita: 1950s Dresses from Vivien of Holloway =)
  7. B

    Minkä ikäisenä lapsesi ihastui ekan kerran? :)

    Meillä 5v tyttö korviaan myöten rakastunut yhteen päiväkodissa olevaan poikaan ja naimisiinkin on kuulemma menossa...ei vaan taida poikaparka tietää,että tulevaisuuden suunnitelmat on hänen kohdaltaan jo tehty :p
  8. B

    Hetkonen miksi sosiaalityöntekijät vei itsensä turvaan ja jätti miehen armoille lapsen ja vaimon?

    Tapaaminenhan oli valvottu,vanhemmat olivat saattamassa lapsia sossujen mukaan autolle ja päättivät sittenkin mennä takaisin sisälle ja sossut ei kerenny perään...
  9. B

    Mulla oli neuvolassa pulssi 123:O hui, sitten vielä jotain leukosyytejä, mikä ne on? Onko toi pulssi hirveä vai?

    Joo,lukiessani uudestaan huomasin valkosolujen ja valkuaisen menneen sekaisin mielessäni ;)
  10. B

    Mulla oli neuvolassa pulssi 123:O hui, sitten vielä jotain leukosyytejä, mikä ne on? Onko toi pulssi hirveä vai?

    Valkuainen virtsassa voi viitata myös raskausmyrkytykseen...
  11. B

    REHELLISYYSKETJU: kuinka tarkkoja te muut raskaana olevat TODELLA olette syömisienne/juomisienne kanssa?

    Aurajuustohan on tehty pastöroituun maitoon,eli ihan huoletta voi syödä. Lukeehan se siinä paketissa...Ja itseasiassa kaikki mikä on tehty pastöroimattomaan maitoon,pitää mainita elintarvikelainsäädännön mukaan selkeästi paketissa. Myös suurin osa ulkolaisista juustoista on tehty pastöroituun...
  12. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Moi! Ilmottautuisin uutena listalle =). LA on 25.6. ja toista odotan ja sairaala on EKKS. Olen tähän mennessä vain lueskellut teidän muiden kuulumisia, mutta nyt sain itsekin aikaiseksi rekisteröityä ;)

Yhteistyössä