Jos kaasojen väri on musta, niin saako mekko olla vaikkapa mustavalkoinen, vai täytyykö sen olla kokonaan musta?

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti
vakkari harmailee
Löysin nettikaupasta ihania mekkoja (viestin lopussa on kuvia mitä haluaisin). Ainoa ongelma on se ettei ne ole kokonaan mustia. jos viitsisitte ensin kertoa onko tää ihan hirvee tyylimoka, ennen kuin alan morsiammelta edes kysymään että saanko musta+joku väri mekon. Haluaisin niin rockabillymekon, siksi tällaista kyselen. Niissä kun olisi ihana kellohame helma. :)

Mekot jotka houkuttelisi:

Eka on itseasiassa (kuvauksen mukaan) tummansininen ja musta, muut musta+väri



 
"Tanjuska"
Tuo eka on aivan sairaan ihana, ja jos mä olisin morsian niin kelpuuttaisin tuon =)!
Mutta sit taas toisaalta jotkut morsiammet on TOSI tarkkoja siitä että ohjeita noudatetaan KIRJAIMELLISESTI :LOL: että sinuna vaan kysyisin morsmaikulta suosiolla =).
 
Miu Mau harmailee
Mä oon ihastunut tuohon ekaan mekkoon, mutta meinasin ottaa sen lila-mustan itelleni. mä oon kaasona kesällä ja koko musta on kesällä kait liian synkkä.

Liputan siis tuon ekan mekon puolesta!
 
"mii"
miks ei tämä:
http://www.ostox.fi/musta-valkoinen-rocakabilly-mekko-p-2524.html

kannattaa varmaan vielä kysästä tuolta joka tuolla noita mekkoja tekee, että löytyiskö kokomustana. Ei ollut kyllä mun silmään sininen tuo eka mutta kai se sitten on jos niin kirjoitetaan.,.
 
"aapee"
Tuota ekaa mieteinkin vakavissani, mutta vähän "pelottaa" kuinka tummansininen se on. Siis ei se haittaa jos se oikein kirkasta valoa kohden näyttää tummansiniseltä, mutta morsiusparilla on molemmilla puvuissaan tummaa sinistä (ei kuitenkaan ihan tummankaan sininen, mutta ei kirkas sininen, en oikein osaa kuvailla sävyä). Ja morsiammen tuntien uskon ettei hän ilahdu ajatuksesta että kaaso on ihan samaa sävyä heidän kanssaan, kun toinen kaaso on mustassa.
 
"aapee"
[QUOTE="mii";25304381]miks ei tämä:
ostox.fi: Rockabilly mekot - Musta Valkoinen Rocakabilly mekko

kannattaa varmaan vielä kysästä tuolta joka tuolla noita mekkoja tekee, että löytyiskö kokomustana. Ei ollut kyllä mun silmään sininen tuo eka mutta kai se sitten on jos niin kirjoitetaan.,.[/QUOTE]

Muuten hyvä, mutta kuvio ei oikein miellyttänyt. Ja on mulla kyllä yks koko musta mekko (joskus 4 vuotta sitten tuolta ostettu :) ) mut oon käyttänyt sitä jo niin monissa juhlissa että olisi kiva hommata toinenkin mekko kaappiin.

Täytynee kai huomenna soitella tuonne (tai laittaa s-postia) ja kysyä mekosta. Tai sitten voisin ahdistella ompelijaystävääni ja kysyä mihin hintaan hän tekisi mekon.. :)
 
"aapee"
[QUOTE="mii";25304418]Entä jos ehdotat molemmille kaasoille tuota samaa mekkoa?[/QUOTE]

Tuokin voisi olla hyvä idea. Tosin jos taas tunnen toisen kaason, niin tuollainen mekko ei oikein ole hänen makuunsa, mutta voisi sitä silti kysyä...
 
"mii"
[QUOTE="aapee";25304450]Tuokin voisi olla hyvä idea. Tosin jos taas tunnen toisen kaason, niin tuollainen mekko ei oikein ole hänen makuunsa, mutta voisi sitä silti kysyä...[/QUOTE]

Mun silmään tuo ei ole niin selvästi rockabilly-mekko, kun ei ole niitä palloja.. Laittaa vielä hiukset ja meikin "ei-fiftarityyliin" niin luulis kelpaavan ;)
 
Miu Mau harmailee
Tää on kanssa ihana :) http://www.ostox.fi/harmaa-musta-rocakabilly-mekko-p-2241.html
sekä tämä http://www.ostox.fi/harmaa-juhlamekko-p-2438.html
tämä vois kans olla kiva http://www.ostox.fi/sininen-juhlamekko-p-2437.html
mutta tämän taidan valita http://www.ostox.fi/violetti-musta-rocakabilly-mekko-p-2250.html

Kovin tuo eka näyttää mustalta! Ehditkö tilaamaan ja vaihtamaan puvun, jos on liian sininen?
 
"aapee"
[QUOTE="mii";25304465]Mun silmään tuo ei ole niin selvästi rockabilly-mekko, kun ei ole niitä palloja.. Laittaa vielä hiukset ja meikin "ei-fiftarityyliin" niin luulis kelpaavan ;)[/QUOTE]

Niin, tuosta mekosta ei onneksi hirveästi se fiftari hehku yli jos sitä ei erikseen korosta. :)
 
kysy morsmaikulta
Tuo eka on pohjaltaan ihan selkeästi tummansininen, mustat kuviot ei erotu mustalta pohjalta noin hyvin. Hieno mekko, mutta sinuna ensin kysyisin morsiammelta. Tietenkin se joka maksaa, niin se päättää asian lopullisen laidan. Mutta jos haluat olla hyvä ystävä morsiammelle vielä häidenkin jälkeen kuuntelisin hänen mielipiteitään ja jos muuta yhteisymmärrystä ei löydy, niin laita se jo sinun vanha kaapissa oleva kokomusta mekko, uuden voit ostaa sitten seuraavia juhlia silmällä pitäen. :)
 
"aapee"
Kaikki nuo mekot olisivat upeita, mutta eivät valitettavasti mustia.

Ja kai tuotakin paikkaa vaihto ja palautus koskisi.Häät ovat reilun kuukauden päästä. Tosin jos mekko on livenä vähänkään yhtä hieno kuin kuvassa, niin voisin pitää sen silti vaikka se olisikin "kunnon" sininen eikä "naamioitu musta" :)
 
"aapee"
  • Tykkää
Reactions: Bellava
Miu Mau harmailee
[QUOTE="aapee";25304564]Kaikki nuo mekot olisivat upeita, mutta eivät valitettavasti mustia.

Ja kai tuotakin paikkaa vaihto ja palautus koskisi.Häät ovat reilun kuukauden päästä. Tosin jos mekko on livenä vähänkään yhtä hieno kuin kuvassa, niin voisin pitää sen silti vaikka se olisikin "kunnon" sininen eikä "naamioitu musta" :)[/QUOTE]

Mä linkitin ne mekot mitä olen itselleni miettinyt :) Vaikea valinta tulee olemaan!
 
"aapee"
[QUOTE="Mummeli";25304686]Häissä ei sais käyttää mustaa, sanoo etiketti. Hevosmiesten tietotoimistosta kerrottiin, että musta tuottaa naisella epäonnea häissä.[/QUOTE]

Tätä minäkin kerroin morsmaikulle, mutta kun se haluu mustaa, niin sitten tarttee totella.
 

Yhteistyössä