Minkä ikäisenä lapsesi ihastui ekan kerran? :)

  • Viestiketjun aloittaja "kerttu"
  • Ensimmäinen viesti
No ihan normaalia :D mut lähinnä kai tuossa iässä tunnustettaan se ihastus johonki julkkikseen, toki koulun pojat/tytötki voi kiinnostaa... Vielä niin viatonta. Tai ainaki oli sillon ko mie olin siinä iässä. :snotty:
Mie muistan tasan yhen ihastuksen ja se oli kaikkea muuta ko koulusta, George Harrison :LOL: Voi niitä unelmia :D Ja nykysellään aikusena en ees vilkasis sen olosiin miehiin päin :D
 
oi niitä aikoja
puoltoistaveenä, vähän alle. Mutta sällinä se on hiukan hidas. Rakastettu oli vain vuoden vanha, ja selvästi hyvää miniäainesta. Ihastuttavan kypsä persoona.

Itse rakastin kanssa kovasti naapurinpoikaa tuommoisena parivuotiaana. Tykkäsi sekin musta, oli senverran isompi että veti mun kolmipyöräistä.
 
Meillä 5v tyttö korviaan myöten rakastunut yhteen päiväkodissa olevaan poikaan ja naimisiinkin on kuulemma menossa...ei vaan taida poikaparka tietää,että tulevaisuuden suunnitelmat on hänen kohdaltaan jo tehty :p
 
Nuorena vitsa on väännettävä, jo 3 veenä löysi tyttöystävän hoidosta. Siellä ne pussaili keskenään :) Tosin pussaili se pojankin kanssa, ei taida olla vielä niin väliä tässä vaiheessa kuka on kohde ;)
 
Sulla on hyvä suhde lapseesi ja avoin lapsi, jos kertoilee. Ihana juttu! En vois kuvitella, että omat mörököllini vastaavan tunnustaisi ilman kidutuspenkkiä... Mulla on siis poikia ja olen kyllä huomannut itse muutaman tytön luovan katseitaan kahteen vanhimpaan kolliin (7v ja 9v), ja naureskellut itsekseni niitä tilanteita, mitä ehkä jatkossa syntyy... :D
 

Yhteistyössä