Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    Sylkinäyte, oli minkä takia? Saitko selvää ? :laugh:
  2. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    Huomenia! :wave: Minä en aio myöskään raivata mitään tavaroita pois, vaikka vauvelia tietysti kaikki paikat kiinnostaa =) .Kieltosana on kyllä ahkerasti käytössä välillä, ja ihan tuntuis, että tuon hyvin ymmärtää :heart: . BB:tä kurkkasin myös eilen.Vannotin itselleni, että sellaista...
  3. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    No, juu.Toi onkin sellanen peruste, etten ennen ole kuullut. Mikäs ettei, lapsiperheet ' pinoon ' ... ! Mutta kai siellä sitten saa vanhanakin asustella.. :laugh:
  4. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    Meillevauva: Onnittelut tuetta istumisesta! Meillä ei vielä sellaista näkyvissä :heart: ... Pikkukavereita ei löydy ollenkaan paikkakunnalta :| .Tosi tylsää.....No, puolen tunnin ajo matkan päästä löytyy vähän vanhempi.Mut ei sillai vaunuiluseuraa yms. [/b]Anno: [b] Siellä Lempäälässä...
  5. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    Jep ! Kaikkee sitä mieleen tulee :laugh: ! Menneiltä ajoilta :D ..
  6. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    Eri pari tissii ja pieni oli tissii...( kuka muistaa biisin?? ) ! :laugh: No, joo en ole nyt niin tyytyväinen.Mutta eipä juuri suuriakaan tunteita herätä, kyllähän nuo menee, vaiks paremmatkin vois olla :D .Niinkuin aina..
  7. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    Mä olen muutaman päivän ollut poissa, ja täällä on ikävääkin luettavaa :| . Ei kannata ottaa kaikkia asioita niin vakavasti .Tuossa mietin, että tämä palsta on ihan mun [/b]ensimmäinen nettiriippuvuus suhde[b] :D .Oikein mietin, et tosi mukava on aina lukea kaikkien kuulumisia niin hyvinä...
  8. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

    :laugh: :laugh: Peesi!
  9. T

    ***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

    Tauon tarpeessa vaan.Mulla taukoa huomenna. =) :D
  10. T

    ***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

    Ja täällä kans yks hikoilija vielä :wave: .Mahdanko pukea liikaa päälle..!? Peitto lentää aina kaaressa pois myöskin.. Ja minä kans :laugh: ..
  11. T

    ***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

    Heipparallaa! Täällä on taas juttua tullut.Hyvä niin =) . Me&I vaatteista ainakin yöllistä keskustelua ollut.Meillä oli maanantaina kutsut ja tilasin A:lle sarvikuonobodyn ja beigen siilihaalarin :p .Itsellekin tuli tilattua t-paita ja pilkullinen tunika.Aikas kivalta tuotteet näyttivät...
  12. T

    ***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

    Kiitos! * Maha täynnä hymiö* Ja vielä:* vaaka räjähtää * hymiö. :laugh:
  13. T

    ***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

    Kelpaa, kiitos :flower: .
  14. T

    Helmet taas jumittaa

    Täällä olis yks synttärisankari! Räppäs sit 33.v meikäläiselle :o :laugh: ..
  15. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    No, juu =) .Meillä sama juttu pienet aamupäikkärit on jääneet pois, kaksilla päiväunilla nyt edetään.Kyllä tosiaan vois ehkä ne kolmannetkin ottaa |O ..
  16. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    Käväse lääkärillä, ni saat selvyyden. Onhan sitä kuumetta jo selkeästi.Meillä oli viime viikolla vähän lämpöä, mut arvelisin, että hampaista johtuvaa.Meni parissa päivässä ohi, parit supot laitoin.Meillä oli max. 38.3.kuumetta.Voi, ikävä.Jaksamisia pienelle myös. :heart:
  17. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    Anno: Se vedenalainen maailma oli ihana, hienot väri ja muutenkin hyvä. Sisustaminen on aikas mukavaa puuhaa =) . Siellä lastenhuone sivuilla on muutenkin hienoa tavaraa.Onkohan joitakin muita vastaavia sivuja...
  18. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    Noh, toi lainaus tsydeemi meni päin pyllyä...
  19. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    Oikein itkeä tirautin pari iltaa, kun tissittelyn lopetin.. :| .Mutta nämä viimeiset kaksi yötä ovat olleet ihan loistavia, koska olen ollut todella uupunut.A saattoi herätä kolmekin kertaa tissille vielä.Nyt nukkuu kuin tukki :o .Ja vieroitus oli helppoa, isukki hoisi homman.No, mä olen ylpeä...

Yhteistyössä