***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Mä olen muutaman päivän ollut poissa, ja täällä on ikävääkin luettavaa :| . Ei kannata ottaa kaikkia asioita niin vakavasti .Tuossa mietin, että tämä palsta on ihan mun [/b]ensimmäinen nettiriippuvuus suhde :D .Oikein mietin, et tosi mukava on aina lukea kaikkien kuulumisia niin hyvinä, kuin pahoinakin päivinä.
Tulee muuten uusintana toi Mogadishu Avenue.Mun mielestä aikas hyvä pätkä.Uusintahan se on, mut taas jaksaa katsoa! Katsooks ketään muu, hyvä käsikirjoitus..?
 
Miksi täällä nyt Jahvettia haukutaan (tai ainakin aika viileän sävyn oli äippäHki valinnut tuohon mikä veetuttaa -viestiin) ja parjataan? Mistä puskasta tämä nyt tuli?

Eihän se Jahvetin vika ole, että MINÄ en tykkää elvistelystä...

välihuom: (mistä siis Ievalla eilen ei ollut kyse!! [Ievalle :hug: , me ollaan sujut jo! =) ], mutta minkä minä väärin moiseksi tulkitsin, ja sen kautta yleisesti sitten aihetta kommentoin),

...tai omien juhannussiivousten tai vappueväiden hehkuttamisesta (hoksaatteko mistä tämä tuli? Tämän on tarkoitus osoittaa, että tämä aihe on minulle siis laajempikin, eikä vain nämä tuotemerkit).
Elvistely ja omalla paremmuudella leveily; en tykkää. Sitä yritin eilen kertoa, mutta aloitin jutun väärällä tavalla, ja siitä koko tämä sotku. Tavallaan siis minun syytäni, pahoittelut siitä! :ashamed:

Mutta tämä, että juttu kääntyy yhtäkkiä Jahvetin parjaamiseksi, siitä en pidä. Voisiko koko tämän sotkun ja kaikki siihen liittyneet sivuhaarat ja sivuhaarojenkin sivuhaarat unohtaa, ja jatkaa keskustelua entiseen, miellyttävään tapaan?

Muoks; koitin saada luettavampaan muotoon, entereitä ihan tyhmiin väleihin, mut koittakaa saada selvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Mä olen muutaman päivän ollut poissa, ja täällä on ikävääkin luettavaa :| . Ei kannata ottaa kaikkia asioita niin vakavasti .Tuossa mietin, että tämä palsta on ihan mun [/b]ensimmäinen nettiriippuvuus suhde :D .
Tää ei oo mun eka nettiriippuvuus juttu, eikä toka tai kolmaskaan...mutta alkuunsa oli tosi hyvä meininki :flower:
mutta selväähän se on, että jossain vaiheessa se menee tähän kun kasa naisia on yhessä paikassa :ashamed:
Ilmankos minäki oon miesvaltasella alalla töissä :whistle:
 
Anna: Kuulostaapa tosi samanlaisille nuo Adan oireet kuin meidän Hattaralla. Meillä oireet ovat tosin nyt melko lieviä, kun selkein pahis eli lehmänmaito on pois ruokavaliosta. Meillä on seuraava kontrolli 1-vuotiaana ja sitä ennen pitäisi kotona testailla hapanmaitotuotteilla ja pienillä määrillä. Meillähän on varalle se Atarax, kuitenkin onneksi. :/ Meillekin ohjeistukset kiinteiden aloittamiseen olivat melkoisen ylimalkaiset, ja jos emme olisi osanneet kysyä oikeita kysymyksiä, en tiedä, olisimmeko saaneet mitään irti. :/ Meillä on tullut ruoista pientä syheröihottumaa suun ympärille, mutta koska se ei tunnu tyttöä vaivaavan, mitään kiinteitä ei tässä vaiheessa eliminoida pois. Perusrasvaus tehdään Essex Plusalla aamuin illoin, tarvittaessa tilalla käytetään Apobase Oily Cremeä ja joskus vaihtelun vuoksi Decubalia. Kortisoni, Sibicort, menee meilläkin nykyään 1-2 krt viikossa, 1-2 pvän kuuri kerrallaan, eli tilanne on todella hyvä entiseen verrattuna, jolloin oireet eivät helpottuneet välttämättä edes viiden päivän Sibicortilla.

Meillä tosiaan nyt sitten mennään kiinteissä normaaleilla "neuvolan"ohjeilla, mutta olisin kyllä minäkin lähtenyt varaamaan yksityiselle aikaa, jos nämä kiinteät eivät olisi lähteneet näin hyvin rullaamaan. Tsemppiä teille sinne soseiluun! Toivottavasti nämä allergiat olisivat molemmilla neideillä sitä taaperoiässä häviävää sorttia. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Sain kirppispaikan ens viikolle!!! *tuuletus*
:flower: Mulla ei oo oikeestaan enää mitään jäljellä noista pienistä vaatteista. =) Aijuu mut, sulla ne taiskin olla sun vaatteita, eikä vauvan?
Joo omia isoiksi jääneitä yritän saada menemään kaupaksi. Vauvan vaatteista en vielä raatsi luopua, kun jos sen iltatähden joskus vaikka saisi.. =)
No ei vaan, tarkoitus on kyllä käydä varastot läpi, että josko siellä on jotain, mistä raskisi jo luopua. Jos jättäisi ihan niitä helmiä vain säästöön.. *hmmm...*

 
mäkin haluun lyödä lusikkani soppaan.... Nyt kun suurimmat palkokasvit on otettu pois nenistä, voiko joku valasta mulle miten tehdään liskopapuja? Mä oon aina tykänny herneistä ja nyt mulla on jo muutaman viikon tehny mieli niitä kuorineen keitettyjä herneitä. Onko ne jotain omaa lajiketta vai ihan niitä mitä nyt myydään markettien edessä kojuissa? Ja tänään kun taas niistä haaveilin, tuli mieleen että hernesoppaakaan en oo syöny hetkeen, pitää varmaan huomenna tehä, kun sen taidon osaan :LOL: ...Ja vielä minkäikäselle voi antaa herneitä/hernesoppaa? kun eihän ne kaupan purnukatkaan nyt mitenkään mausteisia oo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:LOL: No se oiski ku helmi vetäs kansantanssia B)

Mut oikeesti mie jopa aattelin et oisin likan kanssa johonki tollaseen menny, mut niin huonoja aikoja, ettei oikee voi sitoutuu :|
Muskarissa käytiin aikaisemmin, mut nyt kun on toi pienimies...vähän hankalampaa. Tuo "tanhu" käy hyvin ku tiputtaa muksun vaan harrastukseensa ja sit hakee pois ku piirileikit ohitse. :xmas:

Haaveilen myös siitä että tyttö oppis tuolla tanssimaan...polkkaa. Itse sitä kun en oo vielä oppinut, en pysy rytmissä... :LOL:
 
Meillä virisi miehen kanssa keskustelu rinnoista, kun eilen tuli telkkarista joku ohjelma niistä. Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?

Minä en ole omiini enää tyytyväinen... ja on harmillista, että tilanne ei tästään enää ilman kirurgin veistä parane! :'( Onneksi push up -liivit on keksitty! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:LOL: No se oiski ku helmi vetäs kansantanssia B)

Mut oikeesti mie jopa aattelin et oisin likan kanssa johonki tollaseen menny, mut niin huonoja aikoja, ettei oikee voi sitoutuu :|
Muskarissa käytiin aikaisemmin, mut nyt kun on toi pienimies...vähän hankalampaa. Tuo "tanhu" käy hyvin ku tiputtaa muksun vaan harrastukseensa ja sit hakee pois ku piirileikit ohitse. :xmas:

Haaveilen myös siitä että tyttö oppis tuolla tanssimaan...polkkaa. Itse sitä kun en oo vielä oppinut, en pysy rytmissä... :LOL:
Mie pysyn hyvin rytmissä...mut se ei oo taattua et muilla on se sama rytmi B) :LOL:

joo...tollanen harrastus oliskin hyvä johon vaan jättäs...totes mieskin yks päivä...tavallinen talliainen tuo lapsensa jäähallille kun harkat alkaa ja hakee kun loppuu...meijän ukolla meni lauantaina ja sunnuntaina sellanen 4h/päivä siellä seisoessa |O |O |O Mies on siis huoltajana...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
.Meillä Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?
Ensimmäisen jälkeen en ollut tyytyväinen, en tosiaan....mutta nykyään ne on lähes yleinen vitsi B) Eli olen sinut niiden kanssa! :hug: Ja tosiaan...hyvä että on erilaisia liivejä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
.Meillä Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?
Ensimmäisen jälkeen en ollut tyytyväinen, en tosiaan....mutta nykyään ne on lähes yleinen vitsi B) Eli olen sinut niiden kanssa! :hug: Ja tosiaan...hyvä että on erilaisia liivejä ;)
Hyvin ne tossa mukana roikkuu... :xmas:

*muoks. en oo tyytyväinen, mut en oo koskaan ollutkaan...nykyään en tosin ees muista niiden ulkonäköä ajatella..

*muoks. muoks. mut myös sinut niiden kanssa... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Meillä virisi miehen kanssa keskustelu rinnoista, kun eilen tuli telkkarista joku ohjelma niistä. Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?

Minä en ole omiini enää tyytyväinen... ja on harmillista, että tilanne ei tästään enää ilman kirurgin veistä parane! :'( Onneksi push up -liivit on keksitty! =)
En oo tyytyväinen, mutta elättelen toiveita sopeutumisesta tilanteeseen imetyksen loputtua :/ Noiden riipakkeiksi muuttuneiden toimintaan oon kyllä tyytyväinen, hienosti ovat lastani ruokkineet ja toivottavasti tulee vielä lisääkin ruokittavia ja homma toimisi yhtä hyvin jatkossakin =) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
.Meillä Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?
Ensimmäisen jälkeen en ollut tyytyväinen, en tosiaan....mutta nykyään ne on lähes yleinen vitsi B) Eli olen sinut niiden kanssa! :hug: Ja tosiaan...hyvä että on erilaisia liivejä ;)
Hyvin ne tossa mukana roikkuu... :xmas:
*muoks. en oo tyytyväinen, mut en oo koskaan ollutkaan...nykyään en tosin ees muista niiden ulkonäköä ajatella..
*muoks. muoks. mut myös sinut niiden kanssa... :xmas:
Toi oli hyvä!! :D
Joo, sinut oon kyllä minäki, mut että voishan ne nyt vähän terhakammat olla! :LOL: *naurun lomassa muistelee haikeana mennyttä aikaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
.Meillä Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?
Ensimmäisen jälkeen en ollut tyytyväinen, en tosiaan....mutta nykyään ne on lähes yleinen vitsi B) Eli olen sinut niiden kanssa! :hug: Ja tosiaan...hyvä että on erilaisia liivejä ;)
Hyvin ne tossa mukana roikkuu... :xmas:
*muoks. en oo tyytyväinen, mut en oo koskaan ollutkaan...nykyään en tosin ees muista niiden ulkonäköä ajatella..
*muoks. muoks. mut myös sinut niiden kanssa... :xmas:
Toi oli hyvä!! :D
Joo, sinut oon kyllä minäki, mut että voishan ne nyt vähän terhakammat olla! :LOL: *naurun lomassa muistelee haikeana mennyttä aikaa*
Kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään...vai miten se meni :LOL: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Meillä virisi miehen kanssa keskustelu rinnoista, kun eilen tuli telkkarista joku ohjelma niistä. Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?

Minä en ole omiini enää tyytyväinen... ja on harmillista, että tilanne ei tästään enää ilman kirurgin veistä parane! :'( Onneksi push up -liivit on keksitty! =)
Eri pari tissii ja pieni oli tissii...( kuka muistaa biisin?? ) !


:LOL:

No, joo en ole nyt niin tyytyväinen.Mutta eipä juuri suuriakaan tunteita herätä, kyllähän nuo menee, vaiks paremmatkin vois olla :D .Niinkuin aina..
 

Yhteistyössä