***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Meillä virisi miehen kanssa keskustelu rinnoista, kun eilen tuli telkkarista joku ohjelma niistä. Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?

Minä en ole omiini enää tyytyväinen... ja on harmillista, että tilanne ei tästään enää ilman kirurgin veistä parane! :'( Onneksi push up -liivit on keksitty! =)
Nimenomaan onneksi on push up:t :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
että tosiaanko niillä laihtuu :whistle:
Mulla lähti 5 päivässä 2½kg, että kyllä niillä ainaki vähä laihtuu =) Oli oli sellanen paljon pirteempi olo eikä turvottanu =)
No oho! Hyvinhän sulta lähti :eek: :flower: Mähän sanoin, ettei sun kannata vielä uusia housuja ostaa. Jos uusit tuon kuurin niin oot taas kevyempi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
että tosiaanko niillä laihtuu :whistle:
Mulla lähti 5 päivässä 2½kg, että kyllä niillä ainaki vähä laihtuu =) Oli oli sellanen paljon pirteempi olo eikä turvottanu =)
No oho! Hyvinhän sulta lähti :eek: :flower: Mähän sanoin, ettei sun kannata vielä uusia housuja ostaa. Jos uusit tuon kuurin niin oot taas kevyempi :whistle:
No joo...mie mitään kyllä ees löytäny *ylläripylläri* |O :LOL:
Paidan löysin ja likalle kaulakorun, sellasen rihkamatilpehöösin kemppariosastolta :D :LOL:
 
Iltoja!

Käväsin vaan ilmoittautumassa...
Hajotin sitten meiän läppärin männä viikolla, joten olen iiihan pihalla teiän jutuista, ja vierotusoireet hirmuset :D.
Mutta palailen astialle jos saadaan kone korjattua tai uus ostettua!

:wave: : Mirtsu ja flunssainen neiti ens viikolla jo 7kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Niin, että makua niissä kuitenkin on, ettei ihan mautonta tartte jauhaa ja lipittää =) Eipä tuo nyt kovin pahan hintanen oo, jos sillä haluttuja tuloksia saa.
ON makua...jopa suolasta nuo ruuat :eek:
Siis onko se joku liberopaketin tyylinen juttu? :eek: Laatikossa kaikki mitä tarviit tyyliin? =)
Jep =)
rasvatonta maitoa pitää lisäksi ostaa, mut muuten siinä on kaikki =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
:xmas: Tyhjensin astianpesukoneen, latasin täyteen... Aina kone täynnä, joka likaisia tai puhtaita...melkoinen hokkuspokkuskone. :xmas:
Joo on se jännää...laitat likasia ja ulos tulee puhtaita :eek: :eek: :LOL:
Meil pitää jurnuttaa 2 kertaa päivässä :headwall: Olis ollu kätsyä laittaa 2 konetta.... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Jahve Ootko ollu rattaisiin tyytyväinen?
Olen!! :attn: :attn: Ne on NIIN kevyet työntää.
Ja nukkuma-asentokin siinä riittää meijän enidille passelisti vaikkei ihan makuulle menekään.
Tosin se harmittaa kun ei sitä jalkapeittoa viel saatu :|
 
Mää kävin nyppimässä kulmat, ja hitto mitä hommaa ku en tiiä kuka niillä pinseteillä on tehny ja mitä, mutta ne ei "toimi" enää, karva ei vain jää siihen väliin, vaikka näyttäis että puolikkaat asettuu nätisti yhteen kyllä ja pitäis vörkkimän. Mut ei! Pitää käydä ostamassa uudet että saa ees sinne viikonlopun juhliin sitten kuosiin tällättyä nuo..
Ja nyt vois suunnitella iteki nukkumaan menoa, kello on taas jo vaikka mitä ja täällä vaan kukkuu vieläki!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meil pitää jurnuttaa 2 kertaa päivässä :headwall: Olis ollu kätsyä laittaa 2 konetta.... :whistle:
Oho! Tohon mä en varmaan pystyis...ku jotenkin meillä nuo astiat ei mee koneeseen, vaik kuinka oon pitänyt esitelmää että tänne laitetaan sitten likaiset astiat... Äsken juuri tein kierroksen ja tutkin sohvat ym. josko jotain kuppeja vielä jostain löytyy... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ei juma ilmottauduin just neidin kaa johonkin vauvabicciin :LOL: :LOL: :LOL: , puoli vahigossa :LOL:
Kuulostaa urheilulliselta
:D
Ainakin tuo puolivahinko. :LOL:
:D
Onko vauvabic jotain aerobicjumppaa vauva olalla? Mä oon kerännyt rohkeutta mennä äiti-vauvajoogaan, mutten osaa vielä sarjoja ulkoa...Harjoittelu siis jatkuu :) Olin eilen pitkästä aikaa ja ihan maitohapoilla :LOL: Tänään kävely on ollut aika vaivalloista, kun lihakset on juntturassa :whistle:
 

Yhteistyössä