***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Onpas nyt tympee päivä :/ Töllöstäkää tuu mitää eikä mua tietenkää nukuta vaikei viime yönä tullu nukuttuakaan :p Aloin äsken näppäränä tyttönä maalaan tumman ruskealla meijän ovenkarmia ja heitinpä muutamat pisarat sitte sille viereiselle vaaleelle seinälle :saint: Joten tää päivä päättyyki hyvin viel :D
 
Poika saatiin nyt toista iltaa peräkkäin Panadolin avulla nukahtamaan... hampaita taas, luulisin. :/ Ei tarvisi kyllä imetysaikana enää niitä lisää kiitos. |O

Rinnoista eipä tarvi kuvitella enää pitävänsä mitään ilman rintsikoita. :D :kieh: Katsotaan nyt millaiset niistä tulee kun imetys loppuu. :x
 
Tuosta kirpparijutusta vielä, mä oon tehnyt tosi hyviä löytöjä kirppareilta, vkl-kirppiksiltä, itsepalvelu- ja semmosilta seuriskirppareilta.. Lähinnä oon löytänyt ihania retrovaatteita ja sen semmosta. Mä voisin penkoa kirppiksiä vaikka koko päivän :whistle: Ja itellenikin ostelen paljon kirppikseltä :)

Mikäs muuten olikaan se pk-seudun hyvä vauvatavara kirppis? oliko se jossain espoossa? :attn: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sanokaa ihmiset, mikä minussa veetuttaa? |O Miksi minusta tehdää aina se syntipukki?? En minä ole ainoa täällä joka on asioista erimieltä :whistle:
Mut nyt menen enkä takas tule ainakaan hetkeen... |O
Minäpä sanon Jahvetti, mikä minua veetuttaa. Sinä ärsytät, ärsytät ja ärsytät, provosoit viimeiseen asti, vaikka täällä julkisesti muuta toivotaan. Sen lisäksi sinä tekeydyt tietämättömäksi toiminnastasi ja kun lopulta joku sinulle sanoo vastaa, heität marttyrin viitan niskaan ja ilmoitat katoavasi, jotta saisit ihmiset huutelemaan perääsi ja lähettämään halauksia. Sinulla on oikeus sanoa mitä vaan ja miten vaan, naamioida se huumoriin ja olla muka autuaan tietämätön kaikesta, ja meillä muilla..on oikeus olla sun kanssa samaa mieltä tai pitää turpa kiinni.

Olen puhunut.
No voi jumalavita sentään! |O |O |O :headwall:

Jahvetille iso :hug: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ei juma ilmottauduin just neidin kaa johonkin vauvabicciin :LOL: :LOL: :LOL: , puoli vahigossa :LOL:
Kuulostaa urheilulliselta
:D
Ainakin tuo puolivahinko. :LOL:
:D
Onko vauvabic jotain aerobicjumppaa vauva olalla? Mä oon kerännyt rohkeutta mennä äiti-vauvajoogaan, mutten osaa vielä sarjoja ulkoa...Harjoittelu siis jatkuu :) Olin eilen pitkästä aikaa ja ihan maitohapoilla :LOL: Tänään kävely on ollut aika vaivalloista, kun lihakset on juntturassa :whistle:


--joo vahinkoja sattuu :LOL: :LOL: *kaivelee jumppavehkeet kaapista..siis mitä eiks mul ookkaan semmosia |O :LOL: *

Babybic--äidin oma jumppahetki jonne vauva on myös tervetullut. Tunneilla keskitytään kohottamaan kuntoa helppojen askelsarjojen avulla sekä vahvistetaan monipuolisesti eri lihasryhmiä ottaen huomion etenkin vatsa-ja selkälihakset sekä lantiopohjanlihakset. Lopussa pitkät venytelyt. Vauva otetaan mukaan tunneille ja voidaan käyttää apuna liikkeissä..

Onhan toi mun viel vauva, onhan :eek: :LOL: :LOL:
 
Ukko soitti just on tulossa kotiin kaupungilta, kysyi tuoko evästä...tilasin pitakebabin :p ...ei olis kyllä pitänyt :ashamed:

Hitto meille tuli sisälle ampiainen illalla ja se ehti hävitä. Nyt sitä ei ole näkynyt. Toivottavasti häippäsi takaisin ulos..... |O

Välikausipuku testattiin eilen ja ihan hyvän kokoinen oli 80 cm, jännitin kesällä, että mitenköhän lie...onko liian iso. Olihan siinä tietty varaa ja menee keväälläkin, mutta hyvin voi nyt syksylläkin pitää.

Syömisestä meillä soseita tulee melkein sama määrä ulos, kun mitä yritän sitä lusikalla suuhun laittaa. Jotenkin tuntuu, ettei tyttö ole ymmärtänyt nielemisen jaloa taitoa. Joo...tää on mun kolmas, mutta kun en yhtään muista miten noi pojat söi. Olisi kyllä vaan niin helppoa imettää vaan :kieh: . Ollaan maisteltu perunaa, maissia, kukkakaalia ja porkkanaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Vauva otetaan mukaan tunneille ja voidaan käyttää apuna liikkeissä..

Onhan toi mun viel vauva, onhan :eek: :LOL: :LOL:
Voidaan käyttää apuna :D Tost tulee ihan mielee että vauva on verrattavissa painoihin ja laitetaa ne sitte hyllyy ku ei tarvita :D :LOL: mitäs jos sie yhtäkkiä sanoisitki niille että tää on tarpeeks raskasta muutenki, en mä tarvi vauvaa kiitos :D
 
Kiitos Hippa =) :heart: Joo huomen on parempi päivä :) On noi miehiset ja naisiset(? :D ) jutut ihania :D Mieki käyttäydyin tosi naisellisesti kun ne ruskeet roippeet siinä seinässä oli.. Lykkäsin miehelle pensselin ja sanoin että jatka sie, mien osaa mitää ja menin sohvalle mököttään :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Babybic--äidin oma jumppahetki jonne vauva on myös tervetullut. Tunneilla keskitytään kohottamaan kuntoa helppojen askelsarjojen avulla sekä vahvistetaan monipuolisesti eri lihasryhmiä ottaen huomion etenkin vatsa-ja selkälihakset sekä lantiopohjanlihakset. Lopussa pitkät venytelyt. Vauva otetaan mukaan tunneille ja voidaan käyttää apuna liikkeissä..
Kuulostaa hyvältä, paitsi että mä oon just se, joka sais porttarin bicciin, kun menee aina väärään suuntaan joka liikkeessä :LOL:

Mutta se on aika kivaa, että nykyään on paljon harrastuksia, joihin saa ottaa vauvan mukaan. Ei tarvii aina sumplia aikatauluja yms.
 
Lihoista mä olen lisännyt ruokalusikallisen aina vihannessoseen sekaan kerran päivässä, muistelin että vuoden ikään pitäisi ruokalusikallisen verran antaa? Vai muistanko väärin ja annan liikaa? No, poika tykkää. :whistle:

Anno kokeile kaulaan talkkia ja Bepanthenia vuorotellen laitettuna, toimi meillä parhaiten. Pelkkä talkki kasaantuu sinne pieninä muruina ja hankaa vaan lisää, Bepanthen taas pelkältään käytettynä hautoo vaan lisää mutta molempia vuorotellen niin johan toimii. =)

Kurjaa kun tuo poika on tuollainen herkkäkurkku, olisin ihan mielelläni tehnyt soseet itse kun esikoisen aikana tuli homma jo opeteltua (ei suostunut syömään kaupan soseita) mutta eihän tuo huoli. :kieh: Pitää olla niin sametinpehmeää ja silkoista... Piltin kaurapuurojauheesta tehtyä puuroakin kakoo ja rykii, tänään kokeilin Muksun vadelmakaurapuuroa ja se kelpasi. =) Mutta miten mä nuo muut viljat kokeilen, kun itse tehtyjä on turha edes yrittää? Ohraa ja vehnää ei ainakaan saa erikseen, ruispuurotkin taitaa olla isommille lapsille tarkoitettuja... (--> rakeisempia, ei kelpaa) täytyykö vaan antaa neljän viljan puuroa seuraavaksi ja kaikki loput viljat kerralla? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Välikausipuku testattiin eilen ja ihan hyvän kokoinen oli 80 cm, jännitin kesällä, että mitenköhän lie...onko liian iso. Olihan siinä tietty varaa ja menee keväälläkin, mutta hyvin voi nyt syksylläkin pitää.
--voispas kaivella omankin tuolta kun jotenkin kuvittelin et se on niiiiiiiiiin iso nyt ettei toivookaan mutta voishan sitä kokeilla, paljonkos teidän neiti on pitkä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kuulostaa hyvältä, paitsi että mä oon just se, joka sais porttarin bicciin, kun menee aina väärään suuntaan joka liikkeessä :LOL:

Mutta se on aika kivaa, että nykyään on paljon harrastuksia, joihin saa ottaa vauvan mukaan. Ei tarvii aina sumplia aikatauluja yms.

--joo en mäkään oo mikään airopikkaaja mutt toi helppo oli se millä mut sai ostaan ton jutun :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Välikausipuku testattiin eilen ja ihan hyvän kokoinen oli 80 cm, jännitin kesällä, että mitenköhän lie...onko liian iso. Olihan siinä tietty varaa ja menee keväälläkin, mutta hyvin voi nyt syksylläkin pitää.
--voispas kaivella omankin tuolta kun jotenkin kuvittelin et se on niiiiiiiiiin iso nyt ettei toivookaan mutta voishan sitä kokeilla, paljonkos teidän neiti on pitkä :wave:
Mieki meinasin kysyä tota kun mietityttää se meijän puvun koko.. tosin sehän parhaiten selviäis jos pistäis sen pojan päälle :xmas:
 
Syömisestä... Meillälöytyi lempparieväs tänään. =) Maidon jälkeen tietty siis. ;) Piltin ruusunmarja-vadelma. :) Tyttö olis vetänyt varmaan koko purkillisen välipalaksi, mutten uskaltanut antaa kuin 3/4 purkillista, ettei mee massu sekaisin yhtäkkiä niin isosta määrästä. Mikäköhän ihme siinä on, ettei mamman tekemät perunaparsakaalikukkakaalit maita niin hyvin kuin purkkisapuska. No, ehkäpä se on mm. se rakenne. :whistle: Ja makeus, makeahan on kuitenkin luontainen makuviehtymys vauvoillakin. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Kurjaa kun tuo poika on tuollainen herkkäkurkku, olisin ihan mielelläni tehnyt soseet itse kun esikoisen aikana tuli homma jo opeteltua (ei suostunut syömään kaupan soseita) mutta eihän tuo huoli. :kieh: Pitää olla niin sametinpehmeää ja silkoista... Piltin kaurapuurojauheesta tehtyä puuroakin kakoo ja rykii, tänään kokeilin Muksun vadelmakaurapuuroa ja se kelpasi. =) Mutta miten mä nuo muut viljat kokeilen, kun itse tehtyjä on turha edes yrittää? Ohraa ja vehnää ei ainakaan saa erikseen, ruispuurotkin taitaa olla isommille lapsille tarkoitettuja... (--> rakeisempia, ei kelpaa) täytyykö vaan antaa neljän viljan puuroa seuraavaksi ja kaikki loput viljat kerralla? :eek:
--Pystyskö esim ruisjauhoista tekeen puuroo itte :eek: ?? Tai ookko kokeillu et
pienentää ennen keitoo niit hiutaleita esim. sauviksella :wave:

 
Kiitti vinkistä Hissukka :flower: Pitää kokeilla.. ton rasvan oon huomannu hautovan ja jäävän ikävästi poimuihin, talkkia en oo uskaltanu laittaa kun on kuitenki kuiva.. mutta alotellaa huomen kokeilut.
 

Yhteistyössä