***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Lumianna meillä saman kokoin neiti ja 68cm puku ois niiku hyvä :whistle: :D
Sopivampi se varmaan pienempi olisi meillekin, mutta että kyllä totakin voi neidin päällä pitää :D . Skottina ostin hieman kasvuvaraa, menee varmaan vuodenkin päästä :LOL: , jos likka pienenä pysyy.
:LOL: ;)
Tuo on edelleen se sama minkä likka sai ristiäislahjaksi ;) Mie oisin kyl voinu vaikka haluu ostaa uuden, mut mut...no keväällä sit :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onkohan meil ostettu liian pieni puku :/ En mä kyl ajatellukkaa käyttää sitä kun tän syksyn mut kuiteski....
--minkä kokonen, varmaan riippuu merkistäkin , toiset kun selkeesti "reilua"kokoa :wave:
Meil on 74 senttinen, oli isoin mikä siel oli. Ne tosin sano että Jonatanin 74 senttinen vastaa Reimatechin 80 senttistä että on reilua kokoa.. No sen näkee sit.. Mie oon miestä varottanu että joudun ehkä ostaan viel toisen :whistle: :D
No nuo on kyllä reiluja*lohduttaa* :D .Meillä oli pojalla viime keväänä Jonathanin takki kokoa 92 ja oli oikein passelin kokoinen, vaikka toisesta merkistä samankokoinen haalari oli jo liian pieni ja kaikki muut vaatteet oli jo 98-senttisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O Loppu hiirestä virta....loppuu kohta uudelleen :/
...minkä ikäinen? Onko sillä nimee? Meillä ei oo yhtään lemmikkii, ku mies allerginen. :xmas: ;)
Ihan hiiri tää vaan on. En tiiä oikeen ikää kun veli anto tän pitovaikeuksien takia :LOL: Hännänkin on menettäny :snotty: Mut tyttö tää vissiin on *kattelee epäluulosena hiiren keskiosaa* :whistle: :whistle:
 
Meillä oli pikkumiehellä eilen 86 kokoa oleva takki...vähän reilu, mut lämmin eikä kyl ollu mitenkään hoopon näköinen sen kanssa kuitenkaan. Tänään tuo esikko veti sen päällensä ja oli ihan sopiva... Kohta voi käyttää niillä samoja vaatteita vuorotellen... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onkohan meil ostettu liian pieni puku :/ En mä kyl ajatellukkaa käyttää sitä kun tän syksyn mut kuiteski....
--minkä kokonen, varmaan riippuu merkistäkin , toiset kun selkeesti "reilua"kokoa :wave:
Meil on 74 senttinen, oli isoin mikä siel oli. Ne tosin sano että Jonatanin 74 senttinen vastaa Reimatechin 80 senttistä että on reilua kokoa.. No sen näkee sit.. Mie oon miestä varottanu että joudun ehkä ostaan viel toisen :whistle: :D
No nuo on kyllä reiluja*lohduttaa* :D .Meillä oli pojalla viime keväänä Jonathanin takki kokoa 92 ja oli oikein passelin kokoinen, vaikka toisesta merkistä samankokoinen haalari oli jo liian pieni ja kaikki muut vaatteet oli jo 98-senttisiä.
Kiitos :D Ehkä me tää syksy mennää sillä puvulla sit :D Kyl se reilun näkönen onki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
*kattelee epäluulosena hiiren keskiosaa* :whistle: :whistle:
:LOL: :LOL:
Liekö metsähiiri ku niillä lyhyt häntä... Ikävää ku sillä noin veto pois... |O
Tää on varmaan joku jalostettu versio, kun tällä ei oo ollenkaan häntää :whistle: :LOL:
Mustaharmaa...tollanen just kämmenen kokonen :LOL:
Kantsiskohan sun yrittää elvyttää sitä jos meinaa hengettömäks mennä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
*kattelee epäluulosena hiiren keskiosaa* :whistle: :whistle:
:LOL: :LOL:
Liekö metsähiiri ku niillä lyhyt häntä... Ikävää ku sillä noin veto pois... |O
Tää on varmaan joku jalostettu versio, kun tällä ei oo ollenkaan häntää :whistle: :LOL:
Mustaharmaa...tollanen just kämmenen kokonen :LOL:
Kantsiskohan sun yrittää elvyttää sitä jos meinaa hengettömäks mennä :whistle:
Joo mie taas istutin sen toho sähkötuoliin hetkeks ni vähä taas alko pihisee :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuleekohan nuo vk-puvut aleihin ennen toppapukukautta? :whistle:
Must tuntuu että ne oli / on nyt kesällä.. Kun kaupoissa on jo toppapuvut..
--mutta syysmallit
En mä ymmärrä mikä niiden ero on mutta täällä ainaki on tuntunu olevan nyt noi puvut tarjouksessa ja kaupassa roikkumassa jo toppapuvut :D Mä ku oon yrittäny sitä pipoaki ostaa ni ei tunnu olevan mitää muuta ku villapipoja jo...

Tosin en mä oo kauheesti kattonu niitä pukuja enää ku omani ostin että voihan se olla että ne normihintasenaki niitä myy... Jääny vaa mieleen että viimekski oli lappu että kaikki Jonatanin vk-puvut puoleen hintaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
*kattelee epäluulosena hiiren keskiosaa* :whistle: :whistle:
:LOL: :LOL:
Liekö metsähiiri ku niillä lyhyt häntä... Ikävää ku sillä noin veto pois... |O
Tää on varmaan joku jalostettu versio, kun tällä ei oo ollenkaan häntää :whistle: :LOL:
Mustaharmaa...tollanen just kämmenen kokonen :LOL:
Kantsiskohan sun yrittää elvyttää sitä jos meinaa hengettömäks mennä :whistle:
Joo mie taas istutin sen toho sähkötuoliin hetkeks ni vähä taas alko pihisee :LOL: :LOL:
:eek: miä oon ihan luullut että se sähkötuoli on toisenlaiseen tarkoitukseen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuleekohan nuo vk-puvut aleihin ennen toppapukukautta? :whistle:
Must tuntuu että ne oli / on nyt kesällä.. Kun kaupoissa on jo toppapuvut..
--mutta syysmallit
Ei tule syysmalleja, välikausipuvuista tulee myyntiin uudet mallit vain keväällä, syksyllä myydään sit ne mitkä on rekkiin jääny... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuleekohan nuo vk-puvut aleihin ennen toppapukukautta? :whistle:
Must tuntuu että ne oli / on nyt kesällä.. Kun kaupoissa on jo toppapuvut..
--mutta syysmallit
En mä ymmärrä mikä niiden ero on mutta täällä ainaki on tuntunu olevan nyt noi puvut tarjouksessa ja kaupassa roikkumassa jo toppapuvut :D Mä ku oon yrittäny sitä pipoaki ostaa ni ei tunnu olevan mitää muuta ku villapipoja jo...
Etkö oo viel löytäny? Eiks se ollu NameItin?? Mimmonen siis?
:wave: Oon meinaa vissiin joku päivä menossa, et voin vaikka kattoo....
 

Yhteistyössä