***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Mistä mä saisin potkuu...et jaksaisin oikeesti laittaa tän huushollin kuntoon. Kaikki repsottaa... Tänään oli tuolla esikollakin tosi huono päivä...kiukuttelu alko heti ku herättiin ja sitä jatku sit about 12 tuntii... :D Siivoo nyt siinä sitte... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mistä mä saisin potkuu...et jaksaisin oikeesti laittaa tän huushollin kuntoon. Kaikki repsottaa... Tänään oli tuolla esikollakin tosi huono päivä...kiukuttelu alko heti ku herättiin ja sitä jatku sit about 12 tuntii... :D Siivoo nyt siinä sitte... :whistle:
--kerro mulle sit mistä löytyy, meil on semmonen kaaos että huhuh, äiti ku näkis niin |O |O |O |O ,ois ylpiä tyttärestään :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--kerro mulle sit mistä löytyy, meil on semmonen kaaos että huhuh, äiti ku näkis niin |O |O |O |O ,ois ylpiä tyttärestään :ashamed:
...meil on liikaa tavaraa. Ollaan ukon kanssa sellaisia hamstereita että...kaikki mikä irtoo on meidän... :D ...ei olla varkaita kuitenkaan. :xmas:

Yllätysvieraat on hitsin kivoja...sillo vois vajota johonkin piiloon...mut jos tiiän vähän aikaisemmin...kyl tulee äkkiä järjestystä...tosin jos liian kiire ylimääräiset vipataan johonkin samaan kasaan... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--kerro mulle sit mistä löytyy, meil on semmonen kaaos että huhuh, äiti ku näkis niin |O |O |O |O ,ois ylpiä tyttärestään :ashamed:
...meil on liikaa tavaraa. Ollaan ukon kanssa sellaisia hamstereita että...kaikki mikä irtoo on meidän... :D ...ei olla varkaita kuitenkaan. :xmas:

Yllätysvieraat on hitsin kivoja...sillo vois vajota johonkin piiloon...mut jos tiiän vähän aikaisemmin...kyl tulee äkkiä järjestystä...tosin jos liian kiire ylimääräiset vipataan johonkin samaan kasaan... :LOL:
--just ku meillä..mies hamstraa työkampsua ja mä vaatteita yms..ja siis oikeesti meil ei oo tääl kaapeja juurikaan....tai no jonkun mielest ehkä tarpeeks vaan ei musta :whistle: :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Yllätysvieraat on hitsin kivoja...sillo vois vajota johonkin piiloon...mut jos tiiän vähän aikaisemmin...kyl tulee äkkiä järjestystä...tosin jos liian kiire ylimääräiset vipataan johonkin samaan kasaan... :LOL:
Kuulostaa niin tutulta..syvä huokaus....mä olen harrastanut aivan liian kauan ryssän siivousta et kaapitkin on kuin hurrikaanin jäljiltä,eikä sinnekkään voi enään tunkea mitään
:headwall: mattojakaan ei tartte kohta enään yrittääkään irrottaa lattiasta kun siellä taas harrastettu ranskalaista tyyliä eli kovin kansainvälistä mun siivous ja sen on näköstäkin ..sekametelisoppa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs huomenna imuroida, mut muuten olis ookoo :D Kerranki...ollaan vissiin oltu tarpeeksi ulkona ku ei oo tullu sotkuu :LOL:
:snotty: *kade* *täyttää hakukaavaketta: Jahven siivouskurssi nro 1*

Haluisin olla sä...joten olisit sä sitte MÄ... :xmas:
Mie tahtosin joskus olla ku SÄ...ettei ressais jos yks muru on lattialla :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie tahtosin joskus olla ku SÄ...ettei ressais jos yks muru on lattialla :ashamed:
*katsoo varpaitaan* Yksi muru... Ison varpaan vieressä on esikon suustaan tiputtama kananpalanen...tuo on patonkiii...ja ja ja...

Välil mua taas huolestuttaa se kun en jaksa ees välittää...nostan vaan jalkoja korkeammalle! :xmas:

Olisin siis mielummin SÄ! :flower:
 

Yhteistyössä