***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
En jaksa lähteä tätä kämppää raivaamaan erityisesti, on meinaan loputon suo |O .
Ja vaikka raivais, niin aina joku jättää jotain jonneki :p :LOL:
Siinäpä se.... jos yksin asuisin tytön kanssa, niin olisi varmaan eri meininki. Tänäänkin poikien Triomega Kids tabletit (rupesin niille noita syöttää paripäivää sitten :D ) pyörivät pitkin lattioita, ja nuorin tuumasi, että mitä välii. :kieh: :kieh: Johonka minä, että kun ei vauva niitä saisi vielä saada käsiinsä ...tää on niin tätä |O . Mitä täällä tapahtuukaan, kun en ole näkemässä...herra tietää.
 
Heips!

Meillä mentiin eilen vain yksillä tunnin päikkäreillä |O Illalla meillä oli kaverit kylässä ja koko poppoo yhdessä myötähäpeää tuntien katseltiin BB:tä. Eipä taida tosiaan tulla katseltua, todella huomionkipeetä porukkaa näyttäis olevan :whistle: No viime yönä mä sitten nukuin 3x15min, kun poika heräili läpi yön koko ajan. Aamulla sain riidan aikaiseksi miehen kanssa, kun se ei ymmärrä, että mua väsyttää (mies ei siis ole kuin pari kertaa ekan kuukaden aikana osallistunut yöheräilyihin). Sen mielestä on ihan mun oma valinta, kun en nuku öisin edes silloin, kun poika antaisi nukkua. Miehen mielestä on myös mun oma valinta, että mä siivoan ym. kun poika nukkuu. Ei meillä kuulemma tarttis siivota niin usein :headwall: :kieh: Mä oon niin kypsä ja väsynyt just nyt, ettei vois vähempää kiinnostaa kun appivanhemmat jälleen tänään änkeää tänne :kieh: Vettäkin sataa kuin esterin peestä :/

Mä en aio raivata mitään pois kodista. Kukkia meillä ei ole lattialla (no yksi joku palmuhommeli, mutta ruukku sellaisen pylvään päällä), eikä meillä säilytetä muutoinkaan vaarallisia aineita missään alakaapeissa. Rikkimeneviä esineitä löytyy, mutta ei niitäkään paljoa (tykkään hiukan "tyhjemmästä"), joten niihin tutustuessa poika saa sitten oppia kieltojen merkitystä :whistle: ;) Tykkään, että lapsi saa tutkia rauhassa ja tietty myös turvallisesti ympäristöään, mutta en ala kaikkea nostelemaan pois ulottuvilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
(BB )Marko on se mun vanha-vanha-vanha tuttu :xmas:
Se patsastelija? :x Onneks on vaan vanha ;)
Jep. Siitä on aikaa.........
=)

Ei nyt mitenkään Pessi sulle, enkä tiiä mitä tunnet tyyppiä kohtaa, mut mun eka reaktio oli, et hyi helv...kuin itteään täynnä joku voi olla...pahempi kun ne naiset :LOL: :LOL:
Vaikka varmasti voi olla mukava tyyppi noin niinku irl =)
 
Täällä sataa vettä.... vein pojatkin aamulla autolla kouluun (matkaa siis 400m), etteivät ihan kastuisi.

Mies ja tyttö nukkuu. Tyttö heräsi klo 7, mutta maidon jälkeen nukahti uudelleen. Tänään onkin neuvolapäivä (7kk :eek: ). Järkkyä miten toi aika rientää.

Tuttava perheessä on liikkeellä entero-rokkoa, yksi lapsista sairastunut. Onneksi ei olla oltu nyt just viikon sisään yhteyksissä.
 
Mä lähen laittaan pyykkejä, kun tuo poika nukahti nyt päikyille. Herättiin tosiaan 5:30, se on tää vakkariaika taas |O Palailen myöhemmin, jos vaikka sais tätä ärsytystä hiukan laantumaan, kun illalla vaaditaan jälleen kärsivällisyyttä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei teilläkin oli siis keskonen! Minkäs ikäisiä teillä nyt ollaankaan, vähän vanhempia vissiin kuin meidän neiti?
Mitä sitä tuolla teidän korjatulla ikätasolla "pitää" osata?
Juu, on meillä :D Ollaan aikasemminkin juteltu keskosuudesta, mutta en miekään muistanu, kuka meistä se oli, ennenkun sie hokasit :D
Poika täyttää tulevana sunnuntaina 8kk :flower: Korjattu ikä on 6kk3viikkoa. Eipä tuo fyssari muuta sanonut kun, että hyvä että osaa kääntyä "kumpaankin suuntaan" (mahalle ja mahalta selälle) ja mennä napansa ympäri mahallaan. Tuo navan ympäri meneminen on kuulemma valmius istumaan nousemiselle :) Kaikkea uutta sitä oppii itekin lapsen myötä =)
A on siis pian sen 7kk, mutta korjattua ikää olisi nyt siis 5kk2vkoa. Hui miten vähän, tajusin vasta itsekin! Niin on jo seitenkuisena pitänyt.. :eek:
No mutta, tuo navan ympäri pyöriminen meillä jo vörkkiikin, ja mahalleen kääntyy toki, mutta ei siitä takaisin selälleen. Muutaman kerran on mennyt, mutta epäilen että oisko tuo ikäänkuin kaatunut kuitenkin, kun liian kaukaa kädellä lelua tavoitellut..? En tiedä, en ole tilanteita nähnyt, sit kohta vaan huomannut, että hei, kuinkas sinä selälläsi olet? ;)
Ja tuotapa en ollut kuullut minäkään että navan ympäri pyöriminen on valmius istumaan nousemiselle.
----------------

Tavarat ylös vs. kieltäminen
Meillä kans oli pyhä päätös että mitään ei nostella, kyllä pitää sanaa uskoa... mut ei se sitten ihan pitänytkään, ja meillähän ei esikoinen edes ollut mikään tahtopakkaus, vaan aika tyytyväinen tapaus. Mutta utelias kuin mikä!! Joten nosteltiinpa sitten mm. kukat, kissanhiekat, kissanruoat, särkyvät esineet.. Ja samaa linjaa varmaan neidinkin kanssa. Omaa laiskuutta kai se osaksi on, kun ei jaksa paimentaa koko ajan; älä koske siihen, älä koske tuohon... Ihailen heitä jotka jaksavat, ja tekevät päätöksen että mitään ei pois panna, ja saavat homman myös toimimaan. Hattu nousee moisille, ja korkealle!! =)

Jahas, pitäis vissiin lähteä pihalle pojan kaveriksi, lähetin sen tuohon sisäpihan omaiselle takapihalle jo eeltä käsin... ei vaan huvittais, kun talo ois töitä tulvillaan, ne kirppisvaatteet nyt lähinnä, pitäis saada hinnoiteltua tämän päivän aikana, ja multa loppu jo hakaneulat = joudun ompelee loput hintalaput kiinni.. tästä mihkään pihalle joutais!! :kieh:

BB.. aioin vakaasti olla seuraamatta mut pitihän sitä 10 asti illalla kyttäillä kuitenki... Luulin että mua jotenki etoo koko ohjelma, kun viime kauden aikana oli raskauspahoinvointi just ku bb näkyi.. aattelin et se jatkuis, liittyis koko bb:hen, mut ei se sitte. Ehkä vaan sit viime vuoden tunnari saa sen aikaan, ja ihmiset...

Mut nyt puuhimaan! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
(BB )Marko on se mun vanha-vanha-vanha tuttu :xmas:
Se patsastelija? :x Onneks on vaan vanha ;)
Jep. Siitä on aikaa.........
=)

Ei nyt mitenkään Pessi sulle, enkä tiiä mitä tunnet tyyppiä kohtaa, mut mun eka reaktio oli, et hyi helv...kuin itteään täynnä joku voi olla...pahempi kun ne naiset :LOL: :LOL:
Vaikka varmasti voi olla mukava tyyppi noin niinku irl =)
Noo, en mä sitä nyt niin kovin hyvin tuntenut. You know, voi sitä kaikenlaista puuhastella vaikkei mitään sieluntovereita keskenään olisikaan :LOL:
Ei enempää tästä aiheesta. :saint:
 
Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
Mulla on sellaiset Reiman samaakangastakuinpukukin -tossut...oisko koko 1 (olisi ollut 0), mutta helpompi noi on pukea ja on tosi kätsytkin. Niissä on sellainen pitkä varsikin. Yritän hakea linkin....

http://www.reima.fi/collection/flaten/

meillä vaaleanpunaiset :heart:
 
Me tultiin justiinsa neuvolasta (6½kk). Tässä mittoja, suluissa 5kk mitat:
6975g (6350g)
68,5cm (65,2cm)
py 43,3 (42,2)
ja koska kasvaa pituuta vauhdikkaasti ja painoa tulee omalla -2 käyrällä, aloitellaan niitä lihoja.
Lykkäsin tytön myös lattialle siellä, niin huitas sitten nokalleen :snotty:
Yöllä iski taas nuha toiselle, tosi kiva..

Mut joo, me mennään operaatiopöydälle ja sit maistellaan taas puuroa..

:wave:
 
Huomenia! :wave:

Minä en aio myöskään raivata mitään tavaroita pois, vaikka vauvelia tietysti kaikki paikat kiinnostaa =) .Kieltosana on kyllä ahkerasti käytössä välillä, ja ihan tuntuis, että tuon hyvin ymmärtää :heart: .

BB:tä kurkkasin myös eilen.Vannotin itselleni, että sellaista soopaa en katso, mutta toisin kävi. Näyttäs se ainakin alkuun olevan kuitenkin viihdettä parhaimmillaan!
Aikas hauskaa B) !

Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
Meillä pidetään paksuja villasukkia, talvella sit toppatöppösiä =) Tai kenkiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??
Me käytiin maanantaina suuhygienistillä. Ihme piipertäjä se eukko oli :eek: Puheestä en aina saanut selvää, puhui niin hiljaa, mutta onneksi luki suoraan nistä esitteistään :LOL: piti vielä sormea siinä kohtaa missä kohtaa oltiin että varmasti tajuan... heh! Hampiharja saatiin. Ja multa otti sylkinäytteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??
Me käytiin maanantaina suuhygienistillä. Ihme piipertäjä se eukko oli :eek: Puheestä en aina saanut selvää, puhui niin hiljaa, mutta onneksi luki suoraan nistä esitteistään :LOL: piti vielä sormea siinä kohtaa missä kohtaa oltiin että varmasti tajuan... heh! Hampiharja saatiin. Ja multa otti sylkinäytteen.
Sylkinäyte, oli minkä takia? Saitko selvää ?

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??
Meillä aika ens perjantaina. Mitäköhän ne mahtais meinata, jos mä pistän miehen sinne pojan kanssa? Voishan sen ajan toki vaihtaakin tai sitten mä vaan taas tylsästi meen iltarientoihin selvinpäin ja ajoissa kotiin silloin torstaina... Mä oon vaan niin hemmetin huono soittelemaan mitään tuollaisia tavallisia ajanvaihdoksiakaan :ashamed:
 

Yhteistyössä