Se patsastelija? :x Onneks on vaan vanhaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:(BB )Marko on se mun vanha-vanha-vanha tuttu :xmas:
Se patsastelija? :x Onneks on vaan vanhaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:(BB )Marko on se mun vanha-vanha-vanha tuttu :xmas:
Siinäpä se.... jos yksin asuisin tytön kanssa, niin olisi varmaan eri meininki. Tänäänkin poikien Triomega Kids tabletit (rupesin niille noita syöttää paripäivää sitten ) pyörivät pitkin lattioita, ja nuorin tuumasi, että mitä välii. :kieh: :kieh: Johonka minä, että kun ei vauva niitä saisi vielä saada käsiinsä ...tää on niin tätä |O . Mitä täällä tapahtuukaan, kun en ole näkemässä...herra tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja vaikka raivais, niin aina joku jättää jotain jonnekiAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:En jaksa lähteä tätä kämppää raivaamaan erityisesti, on meinaan loputon suo |O .
Jep. Siitä on aikaa.........Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Se patsastelija? :x Onneks on vaan vanhaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:(BB )Marko on se mun vanha-vanha-vanha tuttu :xmas:
=)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jep. Siitä on aikaa.........Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Se patsastelija? :x Onneks on vaan vanhaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:(BB )Marko on se mun vanha-vanha-vanha tuttu :xmas:
Meillä pojat on melkeen tarkempia ku minä |OAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:nuorin tuumasi, että mitä välii. :kieh: :kieh:
Niko on aika....hauska...ärsyttävän hauska...muut :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Aika yöks-tyyppejä kaikki siellä BB-talossa :x :x
A on siis pian sen 7kk, mutta korjattua ikää olisi nyt siis 5kk2vkoa. Hui miten vähän, tajusin vasta itsekin! Niin on jo seitenkuisena pitänyt..Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Juu, on meillä Ollaan aikasemminkin juteltu keskosuudesta, mutta en miekään muistanu, kuka meistä se oli, ennenkun sie hokasitAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Hei teilläkin oli siis keskonen! Minkäs ikäisiä teillä nyt ollaankaan, vähän vanhempia vissiin kuin meidän neiti?
Mitä sitä tuolla teidän korjatulla ikätasolla "pitää" osata?
Poika täyttää tulevana sunnuntaina 8kk :flower: Korjattu ikä on 6kk3viikkoa. Eipä tuo fyssari muuta sanonut kun, että hyvä että osaa kääntyä "kumpaankin suuntaan" (mahalle ja mahalta selälle) ja mennä napansa ympäri mahallaan. Tuo navan ympäri meneminen on kuulemma valmius istumaan nousemiselle Kaikkea uutta sitä oppii itekin lapsen myötä =)
Noo, en mä sitä nyt niin kovin hyvin tuntenut. You know, voi sitä kaikenlaista puuhastella vaikkei mitään sieluntovereita keskenään olisikaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:=)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jep. Siitä on aikaa.........Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Se patsastelija? :x Onneks on vaan vanhaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:(BB )Marko on se mun vanha-vanha-vanha tuttu :xmas:
Ei nyt mitenkään Pessi sulle, enkä tiiä mitä tunnet tyyppiä kohtaa, mut mun eka reaktio oli, et hyi helv...kuin itteään täynnä joku voi olla...pahempi kun ne naiset
Vaikka varmasti voi olla mukava tyyppi noin niinku irl =)
Mulla on sellaiset Reiman samaakangastakuinpukukin -tossut...oisko koko 1 (olisi ollut 0), mutta helpompi noi on pukea ja on tosi kätsytkin. Niissä on sellainen pitkä varsikin. Yritän hakea linkin....Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
Jesper Juniorista...., mutta saa minusta yleensä niistä kaupoista, jotka Reimaa myy. Reilun kympin tais maksaa alennuksessa. Ei kalliit mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Noi olisikin hienot! ^^^^
MIstä ostit?
Meillä pidetään paksuja villasukkia, talvella sit toppatöppösiä =) Tai kenkiä...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
Me käytiin maanantaina suuhygienistillä. Ihme piipertäjä se eukko oli Puheestä en aina saanut selvää, puhui niin hiljaa, mutta onneksi luki suoraan nistä esitteistään piti vielä sormea siinä kohtaa missä kohtaa oltiin että varmasti tajuan... heh! Hampiharja saatiin. Ja multa otti sylkinäytteen.Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??
Sylkinäyte, oli minkä takia? Saitko selvää ?Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Me käytiin maanantaina suuhygienistillä. Ihme piipertäjä se eukko oli Puheestä en aina saanut selvää, puhui niin hiljaa, mutta onneksi luki suoraan nistä esitteistään piti vielä sormea siinä kohtaa missä kohtaa oltiin että varmasti tajuan... heh! Hampiharja saatiin. Ja multa otti sylkinäytteen.Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??
Meillä aika ens perjantaina. Mitäköhän ne mahtais meinata, jos mä pistän miehen sinne pojan kanssa? Voishan sen ajan toki vaihtaakin tai sitten mä vaan taas tylsästi meen iltarientoihin selvinpäin ja ajoissa kotiin silloin torstaina... Mä oon vaan niin hemmetin huono soittelemaan mitään tuollaisia tavallisia ajanvaihdoksiakaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??