Vaikka ihan hiljaa ollaan täällä oltu ja BB:tä vaan kytätty.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Jestas, valkoista taas pukkaa :/
Niin se tais olla jooAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Eiks se ollu 8-päkki, jonka muisti mainitaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:No se toinen saa aika paljo anteeks sillä sixpackillään Siis voi elämä tota BB:täAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Paitsi, että miksi ihmeessä noi kaksi miestä ei leikkaa noita pitkiä hiuksia pois? Kun ei vaan sovi Ei sillä, etteikö pitkät hiukset joillekin sopisiAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Joo noi jätkät on aika pitkälti kaikki ihan mukiinmeneviäAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Ei voi muuta kuin peesata, voi elämän käsiAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Voi tätä myötähäpeää :ashamed: :kieh:
Toi Johan on kyllä aika söpö noista pojista
Mä kyllä seuraan joka vuosi - ainakin sivusilmällä. Jossain vaiheessa mua vaan alkaa ällöttään niiden kännäilyt ja orgiat...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Oonko mä ainoa jota ei jaksa tuo BB kiinnostaa...
Sama :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Neidillä on muuten ihana tapa tuhista nenä nyttyrällä mennessään, tietää aina tuhinasta missä päin kulkee!
En kattonu sitä ekaa ollenkaan, sen toissavuotisen tuijotinkin sit ihan kunnolla. Mut viime vuonna ei kiinnostanut alkuunkaan, eikä kyllä nytkään...On mulle vähän sellanen kerran nähty-ohjelma. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kyllä seuraan joka vuosi - ainakin sivusilmällä. Jossain vaiheessa mua vaan alkaa ällöttään niiden kännäilyt ja orgiat...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Oonko mä ainoa jota ei jaksa tuo BB kiinnostaa...
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sama :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Neidillä on muuten ihana tapa tuhista nenä nyttyrällä mennessään, tietää aina tuhinasta missä päin kulkee!
--sama tunne :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Voi tätä myötähäpeää :ashamed: :kieh:
Niin, BB:nkö sisustuksesta puhut vai mistä turiset?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jotenkin tuo "sviitti" yms.. on vaan liikaa..siis oikeen tekemällä tehdään tommonen porttola |O
--juu ei meil oo porttolaa , eli juurikin BBstäAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Niin, BB:nkö sisustuksesta puhut vai mistä turiset?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jotenkin tuo "sviitti" yms.. on vaan liikaa..siis oikeen tekemällä tehdään tommonen porttola |O
Näin mäkin olisin saattanu tehdä, jos olis esikoinen ollu sen sorttinen, että aina olis saanu kieltää. Mutta toisaalta oli vierailut helpompia, kun ei toi penkonu kaappeja yms. kylässäkään. Oon kuullu, että toisilla lapsilla on vaihe, ettei voi mennä kylään kuin lapsiperheisiin, jossa on kans raivattu kaikki vaarallinen tai hajoava pois lasten ulottuvilta.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mä kyl teen kans meidän huushollissa konttauskierroksen, nostelen/estän semmosiin paikkoihin menemisen mihin en taho et neiti menee..ei oo kiva koko ajan olla hokemassa eitä, mielummin sit mahdollistan kulkemisen niin että meillä kaikilla on hyvä :wave:
Niin ajattelinkin, mutta piti varmistaa, kun mies tossa vieressä lukee ja kysy, että mikä porttola. Ei siinä mitään, että lukee, mutta menee hermot, kun sille saa sitte vääntää rautalangasta, että mistä keskustellaan. :$Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--juu ei meil oo porttolaa , eli juurikin BBstäAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Niin, BB:nkö sisustuksesta puhut vai mistä turiset?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jotenkin tuo "sviitti" yms.. on vaan liikaa..siis oikeen tekemällä tehdään tommonen porttola |O
--kyllä meilläkin tuo ei sana varmasti tulee opeteltua, uskon vaan et ite pääsen helpomamlla jos vähän kattelen ympärille ja joitan pahimpia houkuttimia eliminoinAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Näin mäkin olisin saattanu tehdä, jos olis esikoinen ollu sen sorttinen, että aina olis saanu kieltää. Mutta toisaalta oli vierailut helpompia, kun ei toi penkonu kaappeja yms. kylässäkään. Oon kuullu, että toisilla lapsilla on vaihe, ettei voi mennä kylään kuin lapsiperheisiin, jossa on kans raivattu kaikki vaarallinen tai hajoava pois lasten ulottuvilta.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mä kyl teen kans meidän huushollissa konttauskierroksen, nostelen/estän semmosiin paikkoihin menemisen mihin en taho et neiti menee..ei oo kiva koko ajan olla hokemassa eitä, mielummin sit mahdollistan kulkemisen niin että meillä kaikilla on hyvä :wave: