***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Oonko mä ainoa jota ei jaksa tuo BB kiinnostaa... :whistle: :D

Jahvetille :hug: kurjia kaikenlaiset sairaudet, hyvä juttu jos kuitenkin hoidettavissa, vaikka eipähän se tietty paljoa lohduta...Mut lopeta nyt hyvän sään aikana se kuukkelointi, muuten sulla on kohta kaiken maailman taudit! ;)

Tytyllä tuntuu edelleen olevan kova polte eteenpäin. Konttailee tosiaan pitkin lattioita minkä ehtii ja nyt on pari päivää noussut polvilleen tukea vasten ja tänään nousi hetkeksi ihan seisomaankin... :eek: Ja kohta kolisee *odottaa kauhulla* |O :snotty:
Neidillä on muuten ihana tapa tuhista mennessään nenä nyttyrällä, tietää aina tuhinasta missä päin menee! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Voi tätä myötähäpeää :ashamed: :kieh:
Ei voi muuta kuin peesata, voi elämän käsi :LOL: :LOL: :LOL:

Toi Johan on kyllä aika söpö noista pojista :whistle:
Joo noi jätkät on aika pitkälti kaikki ihan mukiinmeneviä :LOL:
Paitsi, että miksi ihmeessä noi kaksi miestä ei leikkaa noita pitkiä hiuksia pois? Kun ei vaan sovi :whistle: Ei sillä, etteikö pitkät hiukset joillekin sopisi :p
No se toinen saa aika paljo anteeks sillä sixpackillään :D Siis voi elämä tota BB:tä :eek:
:D Eiks se ollu 8-päkki, jonka muisti mainita :LOL: :LOL:
Niin se tais olla joo :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Oonko mä ainoa jota ei jaksa tuo BB kiinnostaa... :whistle: :D
Mä kyllä seuraan joka vuosi - ainakin sivusilmällä. Jossain vaiheessa mua vaan alkaa ällöttään niiden kännäilyt ja orgiat...
En kattonu sitä ekaa ollenkaan, sen toissavuotisen tuijotinkin sit ihan kunnolla. :D Mut viime vuonna ei kiinnostanut alkuunkaan, eikä kyllä nytkään...On mulle vähän sellanen kerran nähty-ohjelma. :xmas:
 
Meillä poika konttaa (vaikka mun mielestä se ei ole vielä fyysisesti valmis, mutta itsepä tietää :whistle: ). Ei kyllä omien lelujen perään, mutta auta armias, kun näkyy jotain mihin ei saa koskea, niin se on sekunnin sadasosassa paikalla... :headwall: Uskomaton jooseppi!
 
Tosta kodin raivaamisesta piti kirjoittaa. Mulla oli esikoisen vauva-aikaan aikomus lukita pesuainekaapit jollakin salvalla ja nostella särkyviä esineitä, mutta se vaan jotenkin jäi. Toi kyllä lähtikin liikkeelle vasta 8 kk ikäisenä. Kukkaruukut meillä kiinnosti. Poju ryömi niiden luo ja alko paiskoa multaa lattialle. Joka kerta, kun toi sen teki, niin otin jätkän syliin ja kerroin, että niin ei saa tehdä. Aika nopeesti tuo mun mielestä alko ymmärtää kiellon merkityksen. Eikä meillä sitte oikeestaan mitään raivattu tai nosteltu ylös. Mutta ei tota hirveesti täytyny kieltää, jos noita kukkamultia ei lasketa. Eikä meillä oo edes jakkaran kanssa haettu luvatta asioita. Ei sinänsä, että toi aina tottelis. :whistle: Kyllä noita muita kieltoja ja käskyjä uhmataan lähes päivittäin. |O

Niin olihan meillä keittiössä yks kaappi, jonka tavarat toi sai tyhjentää lattialle. Neidin kanssa ajattelin kattoa, miten tilanne kehittyy. Vähän näyttäis, ettei tollakaan oo kova kiire vielä liikkeelle. :p ;)
 
Mä kyl teen kans meidän huushollissa konttauskierroksen, nostelen/estän semmosiin paikkoihin menemisen mihin en taho et neiti menee..ei oo kiva koko ajan olla hokemassa eitä, mielummin sit mahdollistan kulkemisen niin että meillä kaikilla on hyvä :) :wave:
 
Mua hämäs tossa kun ne koko ajan hoki että kuinka edellisillä kausilla ei oo tehty mitään tällaista mitä he tekee ekana iltana.. Ihan ku hakemalla haettu... Ja piti näköjää subin jättää pois niiden poreammeelaisten sylikkäin istumiset että jää jotain seuraaviinki jaksoihin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä kyl teen kans meidän huushollissa konttauskierroksen, nostelen/estän semmosiin paikkoihin menemisen mihin en taho et neiti menee..ei oo kiva koko ajan olla hokemassa eitä, mielummin sit mahdollistan kulkemisen niin että meillä kaikilla on hyvä :) :wave:
Näin mäkin olisin saattanu tehdä, jos olis esikoinen ollu sen sorttinen, että aina olis saanu kieltää. Mutta toisaalta oli vierailut helpompia, kun ei toi penkonu kaappeja yms. kylässäkään. Oon kuullu, että toisilla lapsilla on vaihe, ettei voi mennä kylään kuin lapsiperheisiin, jossa on kans raivattu kaikki vaarallinen tai hajoava pois lasten ulottuvilta. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Jotenkin tuo "sviitti" yms.. on vaan liikaa..siis oikeen tekemällä tehdään tommonen porttola |O
Niin, BB:nkö sisustuksesta puhut vai mistä turiset?
--juu ei meil oo porttolaa :LOL: :LOL: , eli juurikin BBstä :whistle:
Niin ajattelinkin, mutta piti varmistaa, kun mies tossa vieressä lukee ja kysy, että mikä porttola. Ei siinä mitään, että lukee, mutta menee hermot, kun sille saa sitte vääntää rautalangasta, että mistä keskustellaan. :$ :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä kyl teen kans meidän huushollissa konttauskierroksen, nostelen/estän semmosiin paikkoihin menemisen mihin en taho et neiti menee..ei oo kiva koko ajan olla hokemassa eitä, mielummin sit mahdollistan kulkemisen niin että meillä kaikilla on hyvä :) :wave:
Näin mäkin olisin saattanu tehdä, jos olis esikoinen ollu sen sorttinen, että aina olis saanu kieltää. Mutta toisaalta oli vierailut helpompia, kun ei toi penkonu kaappeja yms. kylässäkään. Oon kuullu, että toisilla lapsilla on vaihe, ettei voi mennä kylään kuin lapsiperheisiin, jossa on kans raivattu kaikki vaarallinen tai hajoava pois lasten ulottuvilta. :whistle:
--kyllä meilläkin tuo ei sana varmasti tulee opeteltua, uskon vaan et ite pääsen helpomamlla jos vähän kattelen ympärille ja joitan pahimpia houkuttimia eliminoin :eek:
 

Yhteistyössä