***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Minkä ikäinen ikiliikkuja teiltä löytyy? Meil siis tuo 3v. :heart:
Marraskuussa täyttää tyttö 3 v. =)
...meidän täytyy lohduttautua että tää on vaan tää ikä! :LOL: Kyllä ne siitä rauhoittuu.... Joo, ukko oli samanlainen ja kuulemma rauhoittui ku meni yläasteelle eli toivoa on! :D
Mä olen ollut myös samanlainen pienenä. Rauhotuin kyllä jossain vaiheessa... kai. B) Tosin mun mielestä meidän äiti pääsi mun kanssa liian helpolla, kun mulle kuitenkin syötettiin kouluikään asti rauhoittavia (kiukkukouristuksiin), tuon tytön luonnonvoimia ei mikään kahlitse. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
tuon tytön luonnonvoimia ei mikään kahlitse. :LOL:
:LOL:

Meil on tyttö syntyny heinäkuussa eli 4kk vanhempi teidän tyttöä. Aika samanikäiset lapset meillä kuitenkin ja myös tyttö&poika. Saas nähdä millainen vipellys sen jälkeen on kun nuo pojat saavat jalat allensa.... :D No, kyl me selvitään...me ollaan sentään terästä!!! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
tuon tytön luonnonvoimia ei mikään kahlitse. :LOL:
:LOL:

Meil on tyttö syntyny heinäkuussa eli 4kk vanhempi teidän tyttöä. Aika samanikäiset lapset meillä kuitenkin ja myös tyttö&poika. Saas nähdä millainen vipellys sen jälkeen on kun nuo pojat saavat jalat allensa.... :D No, kyl me selvitään...me ollaan sentään terästä!!! :xmas:
Meidän pojista tulee joko tosi selviytyjiä, tai sitten hermoraunioita. :D Onko teillä muuten mustasukkaisuutta esiintynyt? Meillä ei yhtään, mutta nyt ihan parina viime viikkona on tyttö alkanut viedä pojalta leluja käsistä ja punkee itsensä syliin kun vaihdan vaippaa tms. Taisi likalla olla vaan hitaat hoksottimet. :kieh:
 
Pakko munkin kokeilla tuota Emman nokkista, kun se Ievallakin oli toiminut... :p olisi niiiin kiva jos maito kelpaisi edes jostain muualta kuin tissistä. Mukin lähestyminen saa aikaan kunnon huudon ja päätä käännetään päättäväisesti pois. Tosin irvistää korvikkeelle siihen malliin, että vika saattaa olla siinä... :/ ajattelin jatkaa harjoituksia lypsymaidolla, kunhan nyt ensin poju paranee taudistaan.
 
Hello :wave:
tiälä taasen, mut voipi olla että kohta töllön ääressä...vähän jo harmittaa etten ottanu 24sta, mut ehkä parempi näin :wave:

Jahvetille :hug: , noi perinnölliset sairaudet on tosi ikäviä, tai toki kaikki mutta eritoten noi :|

Meillevauvalle :flower: , aika näppärä pimu teillä :heart:
 
Ihanaa, huomenna viimonen kirppispäivä...saapi kampsut vekka ja loppu se ravaus, ihan suht hyvin on kampsua menny, ainaskin omat saa pois, pöytä vuokra oli 34e. Pitäs oikeesti ruveta noit kirppiksiä suosiin, parhaat kampsut löytäs aina kun menis het seuraavana aamuna oven ripaan kun pöydät täytetään :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Meidän pojista tulee joko tosi selviytyjiä, tai sitten hermoraunioita. :D Onko teillä muuten mustasukkaisuutta esiintynyt? Meillä ei yhtään, mutta nyt ihan parina viime viikkona on tyttö alkanut viedä pojalta leluja käsistä ja punkee itsensä syliin kun vaihdan vaippaa tms. Taisi likalla olla vaan hitaat hoksottimet. :kieh:
:LOL:

Meillä myös sisko vie veljeltään tosi usein leluja kädestä...mut joskus (hyvin harvoin) hakee myös toiselle leluja katseltavaksi (pojalla oma lelukori, tytön vanhoja vauvaleluja). Silloin kun tyttö väsynyt, tuntuu ettei pysty imettämään, vaihtamaan vaippaa jne. Hakee huomiota ja juoksee ympäriinsä...kiljuu...että saa huomion itseensä (myös veljensä, joka ei malta syödäkään). Myös joskus haluaa välttämättä myös sylliin kun pikkuveikka juuri otettu syliin... Joten aivan samalta kuulostaa myös tuo... :D

Kuitenkin tää tilanne on parantunut sitä mukaa kun aikaa on kulunut ja kun vaan muistan ottaa usein siskon veikkaa hoitamaan...esim. olen vieressä ja kun tiiän varmaksi että on kyseessä pissavaippa... Lattialla ollaan ja sisko saa ottaa vaipan pois...ja äiti laittaa puhtaan. Koko ajan tosin pitää olla skarppina ettei oo kovakourainen...

Nyt uutena juttuna tullut...kun selkäni käännän...sisko nostanut veikan syliinsä.... On niin nopea ettei meinaa ehtiä hätiin! Toistaiseksi ei oo kolhuja tullut, mutta olis parempi kun antais toisen olla lattialla. Nyt mun täytyy laittaa tuo pieni mies aina sitteriin kiinni ku tarvii tehdä jotain...ja siltikin pitää olla silmät selässäkin ettei vaan esim. kaada tuolia. Hoitovietti on niin suuri noilla tytöillä! :/

Nää on kuitenkin sellaisia silloin tällöin juttuja, et muuten oon oikeasti aika iloisesti yllättynyt kuinka tärkeä tuo veli on jo tuolle tytölle. Välillä haluaa silittää ja välillä pusuttaa veikkaa poskelle. :heart:
 
Ihania teiän 3 veet :D

Meillä oli tänään fysioterapia. Poitsu oli kamalan väsyny, kun oli taas nukkunu 20min päikkäreitä :headwall: Ei suostunu edes kääntymään saati muita taitoja näyttämään :ashamed: Onneks nuo kokeneet fyssarit näkee pienestäkin liikkeestä ja osaa tiettyjen lihaksien kehityksestä kattoa lapsen taitoja. Kaikki on kuten pojan korjatulla ikätasolla pitääkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Pakko munkin kokeilla tuota Emman nokkista, kun se Ievallakin oli toiminut... :p
Liittyy Emma-tiimiin... :wave: Me myös... :D
Minkäsvärisiä Emmoja teillä on? :p Meillä on vihreäsävyinen. =)
Meijän on sinisävynen missä on kirahveja.. Jos tuo on se Emma
:ashamed: Ku ei siinä lue mitää, mutta muistaakseni oli ja ihan samanlainen on ku kuvissaki siis semmonen silikoninokalla :xmas:

Oonkohan mä taas ihan pihalla :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Ihania teiän 3 veet :D

Meillä oli tänään fysioterapia. Poitsu oli kamalan väsyny, kun oli taas nukkunu 20min päikkäreitä :headwall: Ei suostunu edes kääntymään saati muita taitoja näyttämään :ashamed: Onneks nuo kokeneet fyssarit näkee pienestäkin liikkeestä ja osaa tiettyjen lihaksien kehityksestä kattoa lapsen taitoja. Kaikki on kuten pojan korjatulla ikätasolla pitääkin :)
Hei teilläkin oli siis keskonen! Minkäs ikäisiä teillä nyt ollaankaan, vähän vanhempia vissiin kuin meidän neiti? A on himppasen vajaan 7kk, nyt syyskuun 8. pvä tulee siis tuo.
Mitä sitä tuolla teidän korjatulla ikätasolla "pitää" osata? Vois kyttäillä sillä silmällä noita A:n taitoja, meillä kun ei tuota fysioterapiaa itellä oo, eikä muutenkaan tarkkaile ku neuvola vaan meitä, että kaik menöö niinku pitää.


Meilläkin Emma-nokkis!! :wave: Violetti-vaaleanpunainen =)
Tämmönen!
 
Jaaha, pitäs vissii raahautuu suihkuun ja sit soffalle kyttää tölsyy...oon tutustunu googlen kiehtovaan maailmaan....varmaan ens yönä tuu unikaan :headwall: :headwall: :headwall:
Miehen kanssa puhuttu jo elintenluovutustestamentista jne |O :xmas: :headwall: :headwall:
Ehkä vaan pitäs kiltisti oottaa mitä se lääkärisetä sanoo :snotty:
 

Meillä samanlainen ku Ipulla mut vihreesininen.. Ja poju tykkää kovasti, narskuttelee ikeniään siihen nokka osaan :D

Tänne ei mitään uutta, syöttis on hommattu ja siinä jo pieniä hetkiä istuskellaan.

Vauvakavereita meillä on kaks. Molemmat tyttöjä, siskontyttö 9kk ja sitten tutun tyttö 5kk.

Ja ai niin, poju sai tänään pikkuserkun :heart:

Ens viikolla neukku, saa nähä näkyykö jo puuron syönti :D

Saanukka ja J ens viikolla 6kk :heart:
 
Meilläkin on se kirahvikuvioinen nokkis, ei siis tuo mikä Ipulla, vaan semmoinen pehmeänokkainen, sama ilmeisesti mikä Annolla. :D

Jee, kohta alkaa BB! Ja huomenna BabyBioon! :D Luin äsken siitä leffasta, Maalaukseen kadonnut nainen, hyvältä vaikuttaa. Kuulostaa ainakin paremmalta kuin se MammaMia!, vaikka siinä olikin kyllä iihana musiikki. :heart:
 

Yhteistyössä