Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla saattaa olla perinnöllinen munuaissairaus :/ En nyt oikeen tiiä miten tähän suhtautua, tutkimuksiin pitäs mennä
Jos multa se löytyy, ni sit tutkitaan lapsetki :/
:| :| :|
Täällä kävi ihan samoin. Soitin sinne aika äkäisenä, koska tilaussivulla nimenomaan luki, että tilaus alkaa seuraavasta kuukaudesta. Pidensivät mullakin tuota tilausaikaa. Biosta olin minäkin saanut jo toisen kappaleen tuplanumeroa. :kieh: Aijuu, siellä tilaussivulla kun mainostettiin, että tilaajat saavat (yhden vapaavalintaisen lahjalehden lisäksi) olikohan se nyt Anna -lehden Kauneusnumeron, niin se ei sitten kuulemma pidä paikkaansa, vaan se onkin Deko -lehti, ja HUOM! sitä ei sitten saa, jos tilaus ei ole voimassa huhtikuussa! :attn: |O Minä kun olin alunperin ajatellut, että tilaan vain tuon 6kk -jakson, ja katkaisen tilauksen sitten... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul kävi ihan sama ja laitoin aika kärkkäästi palautetta.. Sitte tuli viestiä että alottaa sen seuraavasta kuusta mikä oli siis elokuu (tilasin sen jo heinäkuun lopussa). Ja koska tää viimesin oli tuplanumero ni laitoin taas palautetta että alottakaa seuraavasta NUMEROsta.. No sitte ne laitto meiliä että pidentää mun tilausta numerolla.. Se saman lehden sai vielä BabyBiosta ni meiltä niitä löytyy nytAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Joku muukin taisi tilata Kaksplussan sen matkasyöttötuoli-kylkiäisen innoittamana? :attn: Onko teille tullut eka lehti jo? Kun mulle tuli se heinä-elokuun tuplanumero :kieh: :kieh: Laitoin just s-postia sinne, että mitä helvettiä lähettelevät jotain pari kuukautta vanhaa lehteä. Ihan niin kuin ei olisi jo kaupasta haettu aikoja sitten.. Kohta kuitenkin ilmestyy jo uusi numero.
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:"Anu on tyttö, Anulla on vain peese."
Minä tilasin ja en ole saanut YHTÄÄN AINOAA LEHTEÄ!!!!!!!!! En tuplaa tai mitään.. PER*ELE!!!!! :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Täällä kävi ihan samoin. Soitin sinne aika äkäisenä, koska tilaussivulla nimenomaan luki, että tilaus alkaa seuraavasta kuukaudesta. Pidensivät mullakin tuota tilausaikaa. Biosta olin minäkin saanut jo toisen kappaleen tuplanumeroa. :kieh: Aijuu, siellä tilaussivulla kun mainostettiin, että tilaajat saavat (yhden vapaavalintaisen lahjalehden lisäksi) olikohan se nyt Anna -lehden Kauneusnumeron, niin se ei sitten kuulemma pidä paikkaansa, vaan se onkin Deko -lehti, ja HUOM! sitä ei sitten saa, jos tilaus ei ole voimassa huhtikuussa! :attn: |O Minä kun olin alunperin ajatellut, että tilaan vain tuon 6kk -jakson, ja katkaisen tilauksen sitten... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul kävi ihan sama ja laitoin aika kärkkäästi palautetta.. Sitte tuli viestiä että alottaa sen seuraavasta kuusta mikä oli siis elokuu (tilasin sen jo heinäkuun lopussa). Ja koska tää viimesin oli tuplanumero ni laitoin taas palautetta että alottakaa seuraavasta NUMEROsta.. No sitte ne laitto meiliä että pidentää mun tilausta numerolla.. Se saman lehden sai vielä BabyBiosta ni meiltä niitä löytyy nytAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Joku muukin taisi tilata Kaksplussan sen matkasyöttötuoli-kylkiäisen innoittamana? :attn: Onko teille tullut eka lehti jo? Kun mulle tuli se heinä-elokuun tuplanumero :kieh: :kieh: Laitoin just s-postia sinne, että mitä helvettiä lähettelevät jotain pari kuukautta vanhaa lehteä. Ihan niin kuin ei olisi jo kaupasta haettu aikoja sitten.. Kohta kuitenkin ilmestyy jo uusi numero.
|O |O Voi piip! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa:Minä tilasin ja en ole saanut YHTÄÄN AINOAA LEHTEÄ!!!!!!!!! En tuplaa tai mitään.. PER*ELE!!!!! :kieh: :kieh:
Sehän on hyvä välillä paastota, puhdistuu suolistoAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil tuo pikku-ukko ollu tänään viissiin laihiksella...ei maistu muona ei ei ... :/
Vähänkö tekisi mieli lähettää mies sinne, mutta kun sitä ei tiedä millaisen kolmilahkeisen hirvityksen ne saa sille myytyä. Itse en kyllä nyt pääse lähteen kun poika on kipeä, kun maitoakaan ei huoli muualta kuin tissistä. Jos sieltä isompia kokoja löytyisi niin houkuttaisi tuolle esikoiselle hankkia vedenpitävä puku millä voi kyntää missä vesilätäkössä tahansa, poika nyt on tänä talvena vielä helppo pitää kuivana peruspuvussakin.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Hissukalle terkkuja Ideaparkista :wave: Noita pukuja oli enää hajakokoja tasarahalla. Jonathanin vauvapuvut oli 20 euroa ja Reima 30. Aika paljon noista aletuotteista oli isompia kokoja.. Hyvin oli kyllä saanu myytyä kaiken :/
Ne ei varmaa uskalla kellee lähettää enää tota tuplanumeroaAlkuperäinen kirjoittaja Tarppa:Minä tilasin ja en ole saanut YHTÄÄN AINOAA LEHTEÄ!!!!!!!!! En tuplaa tai mitään.. PER*ELE!!!!! :kieh: :kieh:
Mul itse asiassa tuli teijän tyttö mieleen että sille vois enemmän olla niistä hyötyä mitä siellä oli jälellä. En tosin tajunnu kattoa että millä hintaa ne myy ne isommat puvut :ashamed: Mut tuntuu että niil oli se 50 % ja nyt pyöristys alempaan kymppiin..Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Vähänkö tekisi mieli lähettää mies sinne, mutta kun sitä ei tiedä millaisen kolmilahkeisen hirvityksen ne saa sille myytyä. Itse en kyllä nyt pääse lähteen kun poika on kipeä, kun maitoakaan ei huoli muualta kuin tissistä. Jos sieltä isompia kokoja löytyisi niin houkuttaisi tuolle esikoiselle hankkia vedenpitävä puku millä voi kyntää missä vesilätäkössä tahansa, poika nyt on tänä talvena vielä helppo pitää kuivana peruspuvussakin.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Hissukalle terkkuja Ideaparkista :wave: Noita pukuja oli enää hajakokoja tasarahalla. Jonathanin vauvapuvut oli 20 euroa ja Reima 30. Aika paljon noista aletuotteista oli isompia kokoja.. Hyvin oli kyllä saanu myytyä kaiken :/
Pitäiskö laittaa miehelle oikein nakitus ja lähettää se ostoksille tytön kanssa... (hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla )
Kiitos että viitsit mulle vakoilla pukujen aletilannetta. =) Aika hyvät alet kyllä, jos vaan raaskisi sen verran tililtä lohkaista...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul itse asiassa tuli teijän tyttö mieleen että sille vois enemmän olla niistä hyötyä mitä siellä oli jälellä. En tosin tajunnu kattoa että millä hintaa ne myy ne isommat puvut :ashamed: Mut tuntuu että niil oli se 50 % ja nyt pyöristys alempaan kymppiin..Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Vähänkö tekisi mieli lähettää mies sinne, mutta kun sitä ei tiedä millaisen kolmilahkeisen hirvityksen ne saa sille myytyä. Itse en kyllä nyt pääse lähteen kun poika on kipeä, kun maitoakaan ei huoli muualta kuin tissistä. Jos sieltä isompia kokoja löytyisi niin houkuttaisi tuolle esikoiselle hankkia vedenpitävä puku millä voi kyntää missä vesilätäkössä tahansa, poika nyt on tänä talvena vielä helppo pitää kuivana peruspuvussakin.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Pitäiskö laittaa miehelle oikein nakitus ja lähettää se ostoksille tytön kanssa... (hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla )
...meiltä löytyy sukulaissielu!! Meillä myös lisäksi menee ehdottelemaan vieraille ihmisille esim. kenkähyllylle...tää hyvä...tää hyvä...ei toi...tää hyvä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:(hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla )
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...meiltä löytyy sukulaissielu!! Meillä myös lisäksi menee ehdottelemaan vieraille ihmisille esim. kenkähyllylle...tää hyvä...tää hyvä...ei toi...tää hyvä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:(hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla )
Marraskuussa täyttää tyttö 3 v. =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minkä ikäinen ikiliikkuja teiltä löytyy? Meil siis tuo 3v. :heart:
...meidän täytyy lohduttautua että tää on vaan tää ikä! Kyllä ne siitä rauhoittuu.... Joo, ukko oli samanlainen ja kuulemma rauhoittui ku meni yläasteelle eli toivoa on!Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Marraskuussa täyttää tyttö 3 v. =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Minkä ikäinen ikiliikkuja teiltä löytyy? Meil siis tuo 3v. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Telkus sanotaa että lapsi maksaa vanhemmille 50 000 euroa Onkohan toi laskettu niin että siihe kuuluu 159 euron toppapuku vai mikä??