***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Käytiin neuvolassa tänään.

6kk mitat siis:

8590g ja 70cm

Ja valitin kun ei poika oikeen syö soseita..no täti antoi vinkkejä ja syitä ja kotiin tultua laitoin N:n syöttötuoliin ja poika söi melkeen purkillisen sosetta, jota ei ollu aluks suostunu edes oikeen maistamaan. HAha..tais poika kuunnella mitä täti sanoo. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joku muukin taisi tilata Kaksplussan sen matkasyöttötuoli-kylkiäisen innoittamana? :attn: Onko teille tullut eka lehti jo? Kun mulle tuli se heinä-elokuun tuplanumero :kieh: :kieh: Laitoin just s-postia sinne, että mitä helvettiä lähettelevät jotain pari kuukautta vanhaa lehteä. Ihan niin kuin ei olisi jo kaupasta haettu aikoja sitten.. Kohta kuitenkin ilmestyy jo uusi numero.
Mul kävi ihan sama ja laitoin aika kärkkäästi palautetta.. Sitte tuli viestiä että alottaa sen seuraavasta kuusta mikä oli siis elokuu (tilasin sen jo heinäkuun lopussa). Ja koska tää viimesin oli tuplanumero ni laitoin taas palautetta että alottakaa seuraavasta NUMEROsta.. No sitte ne laitto meiliä että pidentää mun tilausta numerolla.. Se saman lehden sai vielä BabyBiosta ni meiltä niitä löytyy nyt :p
Täällä kävi ihan samoin. Soitin sinne aika äkäisenä, koska tilaussivulla nimenomaan luki, että tilaus alkaa seuraavasta kuukaudesta. Pidensivät mullakin tuota tilausaikaa. Biosta olin minäkin saanut jo toisen kappaleen tuplanumeroa. :kieh: Aijuu, siellä tilaussivulla kun mainostettiin, että tilaajat saavat (yhden vapaavalintaisen lahjalehden lisäksi) olikohan se nyt Anna -lehden Kauneusnumeron, niin se ei sitten kuulemma pidä paikkaansa, vaan se onkin Deko -lehti, ja HUOM! sitä ei sitten saa, jos tilaus ei ole voimassa huhtikuussa! :attn: |O Minä kun olin alunperin ajatellut, että tilaan vain tuon 6kk -jakson, ja katkaisen tilauksen sitten... :xmas:
 
No kylläpäs KaksPlussa hyvin markkinoi ja myy lehteään :D Tosin tais houkutukseks riittää se syöttötuoli :D Mulle muuten laitettii kaks kertaa meiliä sieltä, ihan sama meili missä kysyttii osotetta ja tilausnumeroa :xmas: :D

Hissukalle
terkkuja Ideaparkista :wave: Noita pukuja oli enää hajakokoja tasarahalla. Jonathanin vauvapuvut oli 20 euroa ja Reima 30. Aika paljon noista aletuotteista oli isompia kokoja.. Hyvin oli kyllä saanu myytyä kaiken :/

Mä oon ihan järkyttyny ku samalla katoin noita toppapukuja siellä :eek: Oli ihan kivoja ja ihan ok hintasiaki ja eiköhän sieltä löydy joku meillekin mutta oikeesti 80 senttinen toppapuku 159 euroa :eek: Miehenki mielestä sil puvul pitäis osata jo lentää tolla hinnalla :LOL:

Meillä on ollu känkkäränkkä tänää sitte koko päivän ja todellakin huomen ois syytä olla kasa hampaita tai joku muu hyvä selitys tälle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joku muukin taisi tilata Kaksplussan sen matkasyöttötuoli-kylkiäisen innoittamana? :attn: Onko teille tullut eka lehti jo? Kun mulle tuli se heinä-elokuun tuplanumero :kieh: :kieh: Laitoin just s-postia sinne, että mitä helvettiä lähettelevät jotain pari kuukautta vanhaa lehteä. Ihan niin kuin ei olisi jo kaupasta haettu aikoja sitten.. Kohta kuitenkin ilmestyy jo uusi numero.
Mul kävi ihan sama ja laitoin aika kärkkäästi palautetta.. Sitte tuli viestiä että alottaa sen seuraavasta kuusta mikä oli siis elokuu (tilasin sen jo heinäkuun lopussa). Ja koska tää viimesin oli tuplanumero ni laitoin taas palautetta että alottakaa seuraavasta NUMEROsta.. No sitte ne laitto meiliä että pidentää mun tilausta numerolla.. Se saman lehden sai vielä BabyBiosta ni meiltä niitä löytyy nyt :p
Täällä kävi ihan samoin. Soitin sinne aika äkäisenä, koska tilaussivulla nimenomaan luki, että tilaus alkaa seuraavasta kuukaudesta. Pidensivät mullakin tuota tilausaikaa. Biosta olin minäkin saanut jo toisen kappaleen tuplanumeroa. :kieh: Aijuu, siellä tilaussivulla kun mainostettiin, että tilaajat saavat (yhden vapaavalintaisen lahjalehden lisäksi) olikohan se nyt Anna -lehden Kauneusnumeron, niin se ei sitten kuulemma pidä paikkaansa, vaan se onkin Deko -lehti, ja HUOM! sitä ei sitten saa, jos tilaus ei ole voimassa huhtikuussa! :attn: |O Minä kun olin alunperin ajatellut, että tilaan vain tuon 6kk -jakson, ja katkaisen tilauksen sitten... :xmas:
Minä tilasin ja en ole saanut YHTÄÄN AINOAA LEHTEÄ!!!!!!!!! En tuplaa tai mitään.. PER*ELE!!!!! :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:

Hissukalle
terkkuja Ideaparkista :wave: Noita pukuja oli enää hajakokoja tasarahalla. Jonathanin vauvapuvut oli 20 euroa ja Reima 30. Aika paljon noista aletuotteista oli isompia kokoja.. Hyvin oli kyllä saanu myytyä kaiken :/
:D Vähänkö tekisi mieli lähettää mies sinne, mutta kun sitä ei tiedä millaisen kolmilahkeisen hirvityksen ne saa sille myytyä. :LOL: Itse en kyllä nyt pääse lähteen kun poika on kipeä, kun maitoakaan ei huoli muualta kuin tissistä. :( Jos sieltä isompia kokoja löytyisi niin houkuttaisi tuolle esikoiselle hankkia vedenpitävä puku millä voi kyntää missä vesilätäkössä tahansa, poika nyt on tänä talvena vielä helppo pitää kuivana peruspuvussakin.

Pitäiskö laittaa miehelle oikein nakitus ja lähettää se ostoksille tytön kanssa... :p (hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla :D )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa:
Minä tilasin ja en ole saanut YHTÄÄN AINOAA LEHTEÄ!!!!!!!!! En tuplaa tai mitään.. PER*ELE!!!!! :kieh: :kieh:
Ne ei varmaa uskalla kellee lähettää enää tota tuplanumeroa
:LOL: :hug:

Telkus sanotaa että lapsi maksaa vanhemmille 50 000 euroa :whistle: Onkohan toi laskettu niin että siihe kuuluu 159 euron toppapuku vai mikä?? :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:

Hissukalle
terkkuja Ideaparkista :wave: Noita pukuja oli enää hajakokoja tasarahalla. Jonathanin vauvapuvut oli 20 euroa ja Reima 30. Aika paljon noista aletuotteista oli isompia kokoja.. Hyvin oli kyllä saanu myytyä kaiken :/
:D Vähänkö tekisi mieli lähettää mies sinne, mutta kun sitä ei tiedä millaisen kolmilahkeisen hirvityksen ne saa sille myytyä. :LOL: Itse en kyllä nyt pääse lähteen kun poika on kipeä, kun maitoakaan ei huoli muualta kuin tissistä. :( Jos sieltä isompia kokoja löytyisi niin houkuttaisi tuolle esikoiselle hankkia vedenpitävä puku millä voi kyntää missä vesilätäkössä tahansa, poika nyt on tänä talvena vielä helppo pitää kuivana peruspuvussakin.

Pitäiskö laittaa miehelle oikein nakitus ja lähettää se ostoksille tytön kanssa... :p (hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla :D )
Mul itse asiassa tuli teijän tyttö mieleen että sille vois enemmän olla niistä hyötyä mitä siellä oli jälellä. En tosin tajunnu kattoa että millä hintaa ne myy ne isommat puvut :ashamed: Mut tuntuu että niil oli se 50 % ja nyt pyöristys alempaan kymppiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:

Hissukalle
terkkuja Ideaparkista :wave: Noita pukuja oli enää hajakokoja tasarahalla. Jonathanin vauvapuvut oli 20 euroa ja Reima 30. Aika paljon noista aletuotteista oli isompia kokoja.. Hyvin oli kyllä saanu myytyä kaiken :/
:D Vähänkö tekisi mieli lähettää mies sinne, mutta kun sitä ei tiedä millaisen kolmilahkeisen hirvityksen ne saa sille myytyä. :LOL: Itse en kyllä nyt pääse lähteen kun poika on kipeä, kun maitoakaan ei huoli muualta kuin tissistä. :( Jos sieltä isompia kokoja löytyisi niin houkuttaisi tuolle esikoiselle hankkia vedenpitävä puku millä voi kyntää missä vesilätäkössä tahansa, poika nyt on tänä talvena vielä helppo pitää kuivana peruspuvussakin.

Pitäiskö laittaa miehelle oikein nakitus ja lähettää se ostoksille tytön kanssa... :p (hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla :D )
Mul itse asiassa tuli teijän tyttö mieleen että sille vois enemmän olla niistä hyötyä mitä siellä oli jälellä. En tosin tajunnu kattoa että millä hintaa ne myy ne isommat puvut :ashamed: Mut tuntuu että niil oli se 50 % ja nyt pyöristys alempaan kymppiin..
Kiitos että viitsit mulle vakoilla pukujen aletilannetta. =) Aika hyvät alet kyllä, jos vaan raaskisi sen verran tililtä lohkaista... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
(hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla :D )
...meiltä löytyy sukulaissielu!! :LOL: Meillä myös lisäksi menee ehdottelemaan vieraille ihmisille esim. kenkähyllylle...tää hyvä...tää hyvä...ei toi...tää hyvä! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
(hermojaraastavaa hommaa tuon hyperaktiivisen tytön kanssa joka ei vähääkään aristele vieraita paikkoja tai ihmisiä, viimeksi vaateostoksilla ahdisti vähän isomman pojan nurkkaan vaaterekin alle kun yritti halailla :D )
...meiltä löytyy sukulaissielu!! :LOL: Meillä myös lisäksi menee ehdottelemaan vieraille ihmisille esim. kenkähyllylle...tää hyvä...tää hyvä...ei toi...tää hyvä! :xmas:
:LOL: :LOL:
 
[quote="Hissukka]...meiltä löytyy sukulaissielu!! :LOL: Meillä myös lisäksi menee ehdottelemaan vieraille ihmisille esim. kenkähyllylle...tää hyvä...tää hyvä...ei toi...tää hyvä! :xmas: [/quote]

:LOL: :LOL: [/quote]

Minkä ikäinen ikiliikkuja teiltä löytyy? Meil siis tuo 3v. :heart:
 
Hellouta vaan :wave:

Täällä ollut mukavanpuoleinen päivä. =) Oltiin aamupäivällä leikkipuiston kerhossa (jos joku tunnistaa, niin hihasta kiinni ;) ) ja sen jälkeen vielä ulkoiltiin. Ei luullut kukaan pojaksi, vaikka olikin sininen haalari päällä. :LOL: Täällä on siis tänään ollut melkoisen vilpakka päivä. Tuolla kerhossa on tietty pikkukavereita, mutta sellaisia niinkun omien kavereiden lapsia pikkukavereina on myös paljon, kiva näin. :heart: Taitaa olla meidän kaveriporukassa nyt sellainen sopiva aika perustaa perhettä; ollaan kaikki aika lailla samassa elämäntilanteessa. Tänä vuonna on syntynyt vauveleita kavereille vissiin 5 ja pari on vielä tulossa. Paljon on myös viime vuoden puolella syntyneitä, mutta ensi vuodelle ei ole vielä tiedossa yhtään vauvaa. :whistle: Suvussa sen sijaan ei ole vauvoja. :(

Lihat on nyt keitelty ja soseena, ja huomenna tyttö saa ekan maistiaissatsinsa. :p Soseet on alkanu uppoamaan aika mukavasti, etenkin ne hillot (ruusunmarja, ruusunmarja-vadelma ja luumu), eikä isompia iho-oireita ole tullut. =)

Meillevauvan tytylle (ja äidillekin ;) ) Onnea istumisesta! :flower: Täällä vielä treenataan! =)

Kodin järkkäämisestä zuku kyseli. Meillä on tarkoitus nostaa myrkylliset viherkasvit ylös ja joitain pikkuesineitä pistän kans pois alatasolta, kun en halua olla koko ajan varomassa, että hajoavatko tai olla koko ajan kieltämässäkään. Roskis- & siivouskaapit (jossa siis myrkkyaineita) menee säppiin, jos on tarvetta eli jos ne tuntuvat tyttöä kiinnostavan. Mä tykkään, että lapsi saa tutkia kodin tavaroita, mutta en vastusta kieltosanojakaan. Eli tehdään vähän muutoksia huusholliin, mutta keittiön kaapit esim., missä vain ns. turvallista kamaa jne. saa olla sellaisenaan. =)

Natusanin peppupyyhkeistä en oo minäkään pitänyt, kuten Anno. Niissä on jotain ihme kemikaalia, mikä ei meillekään käy. Parhaiksi on osoittautuneet Dailyn peppupyyhkeet. :) Ja Hissukan bebellehän ne taas tainneet sopia lainkaan. :D

Tänään ostettiin sitten se uus nokkis; Emma -merkkinen osui ekana silmään Tarjoustalossa. :xmas: Tyttö osasi juoda siitä heti, että kiitoksia vaan vinkistä Emman suosittelijalle! :flower: S-marketissa olis ollu niitä MAMejakin, mutta niissä oli kova nokka. :/

Palautteista: Täällä myös yksi himoreklamoija. :saint: :D Ihan kivasti nuo firmat hyvittelee yleensä, jos on tuotteessa oikeasti vikaa. Eipä sitä tietenkään kande valittaa, jos ei mitään vikaa ookkaan. ;) Ja firmat tuntuvat oikeasti olevan ihan hyvilläänkin myös tuotekehittelyehdotuksista ja muusta palautteesta. Tai sit ne vaan esittää. :whistle:

Vanamon N:lle onnea :flower: hienoista mitoista! Meidän hattara oli viime viikolla 70,2 cm pitkä. =) Ja toivottavasti ei oo sairautta Jahvetin perheessä. :(

Vi ses! :wave:
 

Yhteistyössä