***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie laitan tosi helposti ruokafirmoihin palautetta millon mistäki ;) Paras oli Estrellalta ISO laatikollinen sipsejä yms :p :saint: :D
Sama juttu...viimeks sain kupongin jolla saa leipää ja pullaa kaupasta lunastettua. Pitäis vaan muistaa se ottaa mukaan ku lähtee kauppaan...

Mistäköhän seuraavaks valittais? |O
*muoks. valitan tosin vaan sillo ku aihetta... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie laitan tosi helposti ruokafirmoihin palautetta millon mistäki ;) Paras oli Estrellalta ISO laatikollinen sipsejä yms :p :saint: :D
Sama juttu...viimeks sain kupongin jolla saa leipää ja pullaa kaupasta lunastettua. Pitäis vaan muistaa se ottaa mukaan ku lähtee kauppaan...

Mistäköhän seuraavaks valittais? |O
*muoks. valitan tosin vaan sillo ku aihetta... ;)
Juu en miekään koskaan turhaan :saint:

Joskus saatiin valiolta 20e lahjakortti millä sai ostaa hein tuotteita =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Äiti just eilen oli saanu tiedon tosta :whistle: Ja mulla on kyllä kieltämättä siihen viittaavia oireita ollu :ashamed: :headwall: :headwall:
Et tääkin vielä.
No ei se kuoleman vakava asia oo kyllä =)
:| :/ Hyvä jos ei kuitenkaan mitään "vakavaa"..
 
Kyllähän tää hoitoo kai vaatii *jos mulla siis se on*, mut onhan äiteeki jo liki 60v enneks se ees todettiin :p
Tavallaan kyl turha spekuloida mitään enneks tietää :/
Oon kyl melko varma, et mein 8veellä se on!!!!!!!!!!!! Vaikkei multa löytys, ni aion saada sille kanssa ajan ultraan!!!
Silä tutkittiin munuaisia jo pari vuotta sitte, mut mitään ei löydetty vaikka erinäisiä oireita sillä oli/on :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja jotain aivojen turvotuksestaki jossaan kohtaa luin *ihan pyörällä jo* Joo sitä mulla varmaan on :whistle: :xmas: :D
Älä hae tietoo siitä ainekaan netistä...muute tulee hullux! :xmas:

*muoks. itse siihe syyllistyny ja sit ollu kauhuissani lukemastani...vaik todellisuus ollu toinen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja jotain aivojen turvotuksestaki jossaan kohtaa luin *ihan pyörällä jo* Joo sitä mulla varmaan on :whistle: :xmas: :D
Älä hae tietoo siitä ainekaan netistä...muute tulee hullux! :xmas:
Voiko tän hullummaks tulla? :LOL: :LOL:
Mie aattelin eka, et en eti mitään, en lue mitään, käyn vaan testeissä...no äiti lähti ja minnes minä heti JUOKSIN??? :snotty: :kieh: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Voiko tän hullummaks tulla? :LOL: :LOL:
Mie aattelin eka, et en eti mitään, en lue mitään, käyn vaan testeissä...no äiti lähti ja minnes minä heti JUOKSIN??? :snotty: :kieh: :saint:
Juu...houkutus on suuri mut itseään säästäis jos ei menis...kyl ne lääkärit sit kertoo missä mennään... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Voiko tän hullummaks tulla? :LOL: :LOL:
Mie aattelin eka, et en eti mitään, en lue mitään, käyn vaan testeissä...no äiti lähti ja minnes minä heti JUOKSIN??? :snotty: :kieh: :saint:
Juu...houkutus on suuri mut itseään säästäis jos ei menis...kyl ne lääkärit sit kertoo missä mennään... :xmas:
Niimpä :whistle:
Mutku se ultraajaki on joku hoonosoomi :LOL: :headwall:
 
Ei maar, pakko luovuttaa ja mennä tyhjää tiskari...pikkuhiljaa miettii iltapalaa...meillä on tänään klo 21.00 TÄYS hiljasuus :xmas: :LOL: :LOL:
Tai no, esikko kotiutuu vasta 21 jälkeen mut saa kävellä sit silkkitossuilla varpaillaan omaan huoneeseen B) :LOL:
 

Yhteistyössä