***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Meillä ei pikkukavereita juuri ole...kaveripiirissä lisäännyttiin kaikki niitä aikoja, kun nuo 2 vanhinta (10 ja 8v) oli pieniä ;) Yhdellä kaverilla on n. 1½v, muttei siitä nyt ihan kaveriksi ole =)
Tässä meidän kadulla on nyt yhteensä 4 tänä vuonna syntynyttä (siis 3 meidän lisäksi) ja naapurikadulla ainakin 2!! Eli kun leikkikenttäiässä ollaan, niin pitäs kaveria piisata...ja noistakin melkeen kaikki on tyttöjä =)
 
Meillä kanssa saa komentaa KOKO ajan...millon se repii kukasta lehtiä, millon nuolee kenkiä, millon mitäki...ja mun luonteelle ei sovi nostaa kaikkea metrin lattiasta ylös :whistle: :D Eli lapsi saa sopeutua, ettei keikkeen kosketa :kieh:

Välillä kyllä tuntuu, että jopa tietäs mitä EI tarkottaa, mutta eikai nyt sentään vielä :whistle: :LOL:
 
Kävästiin sit mutka puistossa, kun ei kerhoilee päästy. Yks uus tuttavuuskin saatiin...viikko sitten olivat muuttanu naapurikadulle =)
Ei kyllä jannulle kaveria oo (2 ja 3v tytöt), mut jos itelle vähä juttukaveria...kiva!! Tässä meijän kadulla kun ei yhtään kotonaolevaa oo =)
 
Joku muukin taisi tilata Kaksplussan sen matkasyöttötuoli-kylkiäisen innoittamana? :attn: Onko teille tullut eka lehti jo? Kun mulle tuli se heinä-elokuun tuplanumero :kieh: :kieh: Laitoin just s-postia sinne, että mitä helvettiä lähettelevät jotain pari kuukautta vanhaa lehteä. Ihan niin kuin ei olisi jo kaupasta haettu aikoja sitten.. Kohta kuitenkin ilmestyy jo uusi numero.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joku muukin taisi tilata Kaksplussan sen matkasyöttötuoli-kylkiäisen innoittamana? :attn: Onko teille tullut eka lehti jo? Kun mulle tuli se heinä-elokuun tuplanumero :kieh: :kieh: Laitoin just s-postia sinne, että mitä helvettiä lähettelevät jotain pari kuukautta vanhaa lehteä. Ihan niin kuin ei olisi jo kaupasta haettu aikoja sitten.. Kohta kuitenkin ilmestyy jo uusi numero.
Mul kävi ihan sama ja laitoin aika kärkkäästi palautetta.. Sitte tuli viestiä että alottaa sen seuraavasta kuusta mikä oli siis elokuu (tilasin sen jo heinäkuun lopussa). Ja koska tää viimesin oli tuplanumero ni laitoin taas palautetta että alottakaa seuraavasta NUMEROsta.. No sitte ne laitto meiliä että pidentää mun tilausta numerolla.. Se saman lehden sai vielä BabyBiosta ni meiltä niitä löytyy nyt :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pessi noin ne tekee aina :whistle: Siks melkeen se tilaus kannattaakin laittaa just, kun uus lehti on ilmestyny ja jättää ostamatta :whistle:
En mä oo tommosta aikasemmin huomannu.. törkeetä mun mielestä että jo aikoja sitte ilmestyny lehti lähetetään uutena.. Kun ne pitäis alkaa aina seuraavasta numerosta :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pessi noin ne tekee aina :whistle: Siks melkeen se tilaus kannattaakin laittaa just, kun uus lehti on ilmestyny ja jättää ostamatta :whistle:
En mä oo tommosta aikasemmin huomannu.. törkeetä mun mielestä että jo aikoja sitte ilmestyny lehti lähetetään uutena.. Kun ne pitäis alkaa aina seuraavasta numerosta :headwall:
Mulle on käyny aina noin :whistle: Niin Kaksplussan, Vauvan ku meidänperheenki kanssa :|
Nyt osaan taktikoida ja laitanki vasta kohta tilauksen =)
 
Mä siivosin ja sain sormeen hirveen haavan :eek: ketuttaa ihan törkeenä, kun ei meinaa loppua tää veren tulo ja nyt ei voi sitten siivota, kun poikakin nukkuis.
Ja joku tyhmä naapuri hakkaa vasaralla seinään!!! :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuinkahan nopeesti ne hampaat puskee läpi? Onko teillä monta yötä itketty?

Mä kävin äsken laittaan supon pojalle, kun alkoi taas itseskeleen, ja oli illallakin itkunen, ja viime yönä. Olispa ne nyt ne hampaat...
--meillä meni ekassa varmaan tommoset viis päivää..nyt tekee jo toista ja taas vähän ränäsempi :eek:
Kiva kuulla, että tätä on muillaki (sori vaan)
:D Meillä menossa toinen yö, ku itkeskellään..
 
Postiki käväs...miks hitossa mulle tulee JOKA kuukausi tilinauha??? |O |O Eihän siinä mitään...kivahan se on katella paljon VOIS saada :kieh: :kieh: Siis tyhjä tilinauha tulee, missä vaan kaikki normaalitiedot on, mut maksetaan kohta valitettavasti tyhjä :whistle: :kieh:

Plussapisteetki tuli..."muutama" plussaseteli taas :whistle: :xmas: :LOL: ´Ja meijän piti vähentää ruokamenoissa :headwall: No, kai niille käyttöö löytyy :xmas:
Ollaan vuoden alusta saatu plussaetuja yli 600e...ihan kivasti siis =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joku muukin taisi tilata Kaksplussan sen matkasyöttötuoli-kylkiäisen innoittamana? :attn: Onko teille tullut eka lehti jo? Kun mulle tuli se heinä-elokuun tuplanumero :kieh: :kieh: Laitoin just s-postia sinne, että mitä helvettiä lähettelevät jotain pari kuukautta vanhaa lehteä. Ihan niin kuin ei olisi jo kaupasta haettu aikoja sitten.. Kohta kuitenkin ilmestyy jo uusi numero.
Mulle tuli kans tuo lehti eilen. :kieh: Kerrohan mitä vastaavat palautteeseen.

*muoks* oiskohan pitäny lukee vähä pidemmälle. Annanpas minäki palautetta..

 
Kiitos Anno tiedosta, voi olla säästöpossulla kohtalon hetket käsillä jos täältä nyt lähiaikoina pääsee Ideaparkiin lähtemään. Ja hyvä kun rasva-talkki-yhdistelmä on auttanut. =)

|O Mikä yö. Poika on edelleen kipeä, nokka tukossa ja yskii ja kröhii, aamuyöhön asti heräili 10-30 min välein itkemään ja kesti kauan rauhoitella... vaikka annettiin panadolia ja nuhatippoja, tosi kurja olo on raukalla. :(

Ja kun poika lopulta kahden maissa muutamaksi tunniksi simahti, niin tyttö aloitti. Kolmen ja viiden välissä sain laskujeni mukaan 15 kertaa käydä rauhoittelemassa, lopulta kilahti hermot ja istutin pari kertaa jäähyllä, loppuihan se riekkuminen sitten lopulta. :kieh: Ja kun sänkyyn asti pääsin heräsi poika syömään ja itkemään. |O

Kuudesta kahdeksaan nukkuivat sitten molemmat, onneksi, muuten olisi mun yöunet saanut laskea minuuteissa. Alkaa vaan olemaan hiukka väsynyt kun univelkoja oli reilusti jo muutenkin. :kieh:

Valivali... mitäs hankin lapsia. Sitä saa mitä tilaa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
nipsuli se osaa tehä pissan käskystä...opetettiin se jo ihan pienenä.mut ei tee enää :/
Eli se osaa sen. Ei vaan viitti tehä. Kehukaa silti ja namppaa suuhun palkinnoksi vielä. Silleen yli-innokkaasti kehutte.
Täytyy tunnustaa että musta tein koira ois hemmetin mielenkiintoinen tapaus kouluttaa, näin ulkopuolisen kannalta. Ite teidän tilanteessa mä olisin kans helisemässä.. Peetsa Vilanderilla oli ainakin ennen sellaista tarjota, että se otti koiran heille "koulittavaksi", oisko sellainen vaihtoehto? maksaa kyl varmaan maltaita. Ku mä en usko että teidän hurtta ois menetetty tapaus.. :hug:


Pikkukavereita löytyy tytölle muutama. Ja mä oon kans alkanu kieltämään joissain tapauksissa tyttö josko se oppis hissukseen "ei"n merkityksen.. Mä siis en ole sellainen joka välttäis kieltosanaa kasvatustarkoituksessa.

Just olin avoimen päiväkodin hieronnassa. Taas niin taivaallista! Pitkät selkälihakset IHAN jumissa vaan, varasin jo ensi kuuksi pidemmän hieronta-ajan. Ja tyttö oli sillä aikaa hoitotätien seurassa iloisena.

Niin ja meillä opittiin tänään istumaan tuetta! :heart:




 
Meillevauva: Onnittelut tuetta istumisesta! Meillä ei vielä sellaista näkyvissä :heart: ...

Pikkukavereita ei löydy ollenkaan paikkakunnalta :| .Tosi tylsää.....No, puolen tunnin ajo matkan päästä löytyy vähän vanhempi.Mut ei sillai vaunuiluseuraa yms.
[/b]Anno: Siellä Lempäälässä mullekin olis taasen vauvaseuraa paljonkin.Taitaa olla hedelmällinen paikkakunta :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Me muutetaan (jossain vaiheessa...) sellaiselle alueelle, josta tontin saannin perusteena oli väh.kaks lasta (75% tonteista), eli sieltä taitaa sitten löytyä lisää kavereita :LOL:
No, juu.Toi onkin sellanen peruste, etten ennen ole kuullut. Mikäs ettei, lapsiperheet ' pinoon ' ... ! Mutta kai siellä sitten saa vanhanakin asustella..
:LOL:
 
Hohhoijaa... Näinköhän noi meijän loput hampaat tuleeki sit kiukun kanssa |O Ei niinku mikää oo hyvä tänää, kaikki ottaa päähän ja vinkuis vaan.. Mä oon soitellu sille sitte taas egotrippiä :ashamed:

Voi voi voi poika parkaa
Mitä sulle keksis kun kaikki masentaa
Sul on kaikkea
Mutta iloa ei irtoo niinku mistään

Voi voi voi pientä reppanaa
Mikä nyt voi olla noin vaikeeta
Kun ei tarvii tehdä mitään
Ei tarvii tehdä mitään jos ei hotsita

Mikä sua vaivaa
Mikä sua vaivaa
Sä et edes tajuu miten helpolla sä pääset kaikesta


Että semmonen päivä sitte pojalla :/
 

Yhteistyössä