***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

huomenta :wave:

poju päätti sitten että noustaan klo 7.00 vaikka olis voinu nukkuu yhdeksään asti ku likal myöhempi eskariin meno tänään :/ :D
mut pakko kai se on yrittää piristyä,ketuttaa vaan kun ei saanu nukkuu niin pitkään kuin olisin halunu,ja olin varautunu siihen et saan nukkuu |O
en todellakaan oo mikään aamuihminen :ashamed:
 
Huomenta!

Meillä poju heräsi normaaliaikaan 5:30 ja mä syötin ja patistin miehen pojan kanssa aamuhommiin, koska itse sain unta vasta kolmen kieppeillä (mikälie valvotti?). Mies toi pojua takasin viereeni tossa 7 aikaan ja poika hamuili heti rintaa, joten syötin lisää. Siihen se nukahti ja nukkuu siis tuolla meidän sängyssä edelleen :heart: Ihan ihmeellistä :eek: On kyllä niin ihanaa, kun sai juoda aamukahvit rauhassa ja nyt mä palaan vielä sanomalehden ääreen, jos tätä rauhaa kestää vielä hetken =) Poika siis nukkui muutenkin läpi yön 20:00-5:30.

Mukavaa päivää kaikille :flower:
 
Huomenet! :p
Mentiin eilen aikaisin nukkumaan, oltiin sängyssä jo 21.30, ja melkein suu auki katoin iteki yläkerrassa kelloa, että jestas, noin vähä, ja oon nukkumaan alkamassa. Mut uni tuli kyllä tosi nopsaan ja nukuin hyvin, joten hyvä näin!! =) Aamupuolesta on vaan neidillä nuo yöt niin repaleisia, että huoh! |O

Mut jep, tälleen merkin omaisesti vaan.. nyt hinnottelemaan kirppiskamoja! :wave:
 
Lisää vielä koira-asiaa ainakin Hulipumpsis.. Niinku Nipsuli ehdotti, ongelmakoirakouluttaja on kyllä hyvä "investointi".. Myös mä olen vanhemman koirani kanssa käyny sellaisella. Yksi joka on varsin kiistelty henkilö, on Peetsa Vilander. Muistaakseni asustaa nykyään Kokemäellä (tai sit asuu vielä Järvenpään alueella..). Eka kerta oli joku aka sitten 30 euroa.
Kuukkeloi vaik ongelmakoirakoulutus tai vastaavaa, eiköhän löydy..

Sit yksi mikä on kovempi vaihtoehto tollaselle suihkepullolle, on kolinapurkki. Mut sitä ei oikeesti kannata kokeilla jos ei osaa heittää oikein tai ei halua kokeilla järeempiä "aseita"..

Toi "jääkausi" on kokeiltu myös meillä. Mun vanhempi koira, joka on hemmetin kova koira, on hetken aikaa ihan hukassa mutta sit se alkaa elämään metrin päässä musta ihan hyvin. Eli sille ei kannata edes jääkausiaika.. Mun nuorempi koira, paljon pehmeempi, taas on ihan hätää kärsimässä tollasessa tilanteessa. Sille riittää päivän parin huomioimattomuus ku vanhemmalle koiralle sitä vois jatkaa tuloksetta viikonkin.

 
Jäbä nukahti illalla ihan itsekseen sänkyyn :eek: ei ole ikinä ennen tapahtunut moista. Täytyy kokeilla illalla uudestaan :D
Pitäisi kohta lähteä kyläilemään, ei vain oikein huvittaisi mennä tuonne tihkusateeseen.
 
Huomenia :wave: täällä taas aamuja säestää räjäytykset |O hierojalle pitäisi kohta lähteä ja poika pitäis tainnuttaa,että hieronnasta tulisi jotain =) yöt jatkuu edelleen itkuisina ja repaleisina,ehkäpä se siitä sitten joskus taas. jaahas poika on päättänyt että voi hyvin lehti on hänen.....pittää mennä

Mukavaa keskiviikkoa kaikille,tänään alkaa koukuttaminen Big Brotheriin ;) :ashamed: :xmas:
 
meillevauva kolinapurkki on kokeiltu,pari ekaa kertaa tehos mut enää ei ees säpsähdä sitä... :/ mä meinaan et nyt ensin kokeillaan tota jääkautta.taas se hakee mua ulos koko ajan mut ei liiku rappusilta mihkään,tuijottaa vaan mua silmät ja korvat luimus |O
tossa se taas täristelee sikana,mistä aina huomaa et sil on hätä eli kohta taas lammikot sisällä |O
 
Huomenia :wave:

Voi hyvät hyssykät tota BB:tä, mihi mä joudun vielä ton 24/7 kanssa :eek: Mies luovutti jo heti ja sano ettei tää oo hänen juttunsa kun on liikaa ärsyttäviä ihmisiä (no ei oo ehkä sen mielestä ku yks mutta seki on sille liikaa :D ) ja vielä kännissä :D

Onnittelut Kristellelle rauhallisesta aamuhetkestä ja hyvistä yöunista :flower: Jospa mäki menisin laittaa sitä kahvia :xmas:
 
Tervehdys piiiitkästä aikaa!
Kesä meni ja arki on aloitettu, lapset käy koulua ja eskaria, miehenkin loma on lusittu ja me vaan pienimmäisen kanssa kölläillään kotona! Kiva kun on päivässä aikaa ihan itellekkin kun muut on menossa ja pikkunen nukkuu!
Kampaajalla oli joku käynyt, mulla olis kans tänään, ihanaa! Leikkautan nyt kyllä niskasta huomattavasti lyhyemmäksi, tää nykyinen on niin työläs laittaa. Ja väriä sitten myös, nan purkki odottaa kaapissa että poitsu pärjäis ilman mua (tai siis tissiä) sen aikaa. Toivottavasti kelpaa!
Ompa hulipumpsiksella ikävä ongelma koiran kanssa, en kyllä osaa auttaa vaikka niitä meilläkin kaksi on. Mutta minä kyllä hermostuisin moiseen ja antaisin olla ulkona jos ei sisällä kusematta voi olla...
Meidän pikkunen liikkuu ryömimällä, konttausta harjoittelee kovasti. On ihan syötävän suloisen näköinen kun pyllöttää konttausasennossa! :heart: :heart:
 
Huomenta!

Meillä on takana pitkästä aikaa kokonaan nukuttu yö, neiti ei siis heränny kertaakaan.
=) Silti mua nukuttaa vietävästi. |O |O Neiti oli aamulla iskän mukana töissä, kun mulla oli lääkäri. Hyvin oli menny, mies tosin oli joutunu kakkavaipan vaihtoon, mitä se ei tee kun äärimmäisessä hädässä. Meidän neiti Kanki oli eilen kääntyny vatsalta selälleen, mutta enpäs taaskaan ollu näkemässä. :p
 
Ai niin, uutta meidän elämässä oli poitsun ensimmäinen käynti leikkipuistossa! Isosiskon sylissä sai laskea mäkeä ja kiikkua itse vauvakiikussa. Toinen oli ihan mielissään! :heart: Ihanaa kun alkaa oleen siinä iässä että voi touhuilla jo kaikkea!
Onko muuten teidän muiden vauvoilla pieniä kavereita? Meillä on vuoden ikäinen serkkutyttö josta R on hyvin kiinnostunut, meinaa vaan serkku olla hätää kärsimässä kun ukkeli tahtoo olla kovakourainen... Muita pieniä ei nyt kaveripiirissä oo, harmi...
 
Huomenta :wave:

Voitteko kuvitella me herättiin klo 10.30, syömään neiti heräs kuuden maissa mutt muuten nukuttiin kun pienet ( tai vähemmän pienet :LOL: ) possut :whistle:

Tohon koira asiaan viel yks idis, kokeileppa semmosta että kun menee sit joskus, toivoen pian ulos pissille, niin kehu hulluna ja palkkaa se siittä, sit jossain vaiheessa yhistä siihen sana tee pissi tms. näin ollen koira oppii pissaan käskystä :wave:


--->kaffille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:
Onko muuten teidän muiden vauvoilla pieniä kavereita? Meillä on vuoden ikäinen serkkutyttö josta R on hyvin kiinnostunut, meinaa vaan serkku olla hätää kärsimässä kun ukkeli tahtoo olla kovakourainen... Muita pieniä ei nyt kaveripiirissä oo, harmi...
Pikkukavereita meidän pojalla on vaikka muille jakaa =) Ollaan aika lahjakkaasti kaikki kaverit lisäännytty samaanaikaan :LOL: Mutta hassua kyllä, kaikilla on pojat, joten tyttökavereita kaipailtais :wave: Mutta on tosiaan mukavaa, kun on jo paljon leikkikavereita (vaikka eihän ne vielä hirveesti toisistaan perusta, katselee vaan) ja itsellekin on kiva =)
 
nipsuli se osaa tehä pissan käskystä...opetettiin se jo ihan pienenä.mut ei tee enää :/

pikkukavereista pojulla on pikkukavereita ja onkin tosi kiinnostunut niistä =) lelut viedään kädestä ja silmät revitään päästä :D
nyt toi poju on keksiny et kun menee kävelytuolin kanssa ,niin miten kiva on käydä repii lehdet alas hyllyistä ja syödä niitä.jumalaton maiskutus vaan käy :D ja meinaa suuttuu ja kovin kun ottaa pois sieltä ja komentaa :D
keittiön laatikot on myös oppinu jo avaamaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
pikkukavereista pojulla on pikkukavereita ja onkin tosi kiinnostunut niistä =) lelut viedään kädestä ja silmät revitään päästä :D
nyt toi poju on keksiny et kun menee kävelytuolin kanssa ,niin miten kiva on käydä repii lehdet alas hyllyistä ja syödä niitä.jumalaton maiskutus vaan käy :D ja meinaa suuttuu ja kovin kun ottaa pois sieltä ja komentaa :D
keittiön laatikot on myös oppinu jo avaamaan :D
Voi hurja! Meidän neiti vaan köllii paikallaan jumppamatollaan. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
pikkukavereista pojulla on pikkukavereita ja onkin tosi kiinnostunut niistä =) lelut viedään kädestä ja silmät revitään päästä :D
nyt toi poju on keksiny et kun menee kävelytuolin kanssa ,niin miten kiva on käydä repii lehdet alas hyllyistä ja syödä niitä.jumalaton maiskutus vaan käy :D ja meinaa suuttuu ja kovin kun ottaa pois sieltä ja komentaa :D
keittiön laatikot on myös oppinu jo avaamaan :D
Voi hurja! Meidän neiti vaan köllii paikallaan jumppamatollaan. B)
no älä =) vähänkö tuntuu oudolta komentaa noin pikkuista :D otin sen eilen pois kävelytuolista kun ei muuta tehny ku repi niit lehtii niin se suuttui ihan tosissaan,alkoi huutamaan,sätkimään ja takoi nyrkeillään ihan hulluna :D temperamenttia tuntuu jo löytyvän :D
toivottavasti vaan ei liikaa,esikko sai meinaa pienenä kiukkukohtauksen,siis affektikrampin kun ei tykännyt et laitetaan ruokalappu ja laitoin sit kumminkin niin se oli liikaa ja taju lähti :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
no älä =) vähänkö tuntuu oudolta komentaa noin pikkuista :D otin sen eilen pois kävelytuolista kun ei muuta tehny ku repi niit lehtii niin se suuttui ihan tosissaan,alkoi huutamaan,sätkimään ja takoi nyrkeillään ihan hulluna :D temperamenttia tuntuu jo löytyvän :D
toivottavasti vaan ei liikaa,esikko sai meinaa pienenä kiukkukohtauksen,siis affektikrampin kun ei tykännyt et laitetaan ruokalappu ja laitoin sit kumminkin niin se oli liikaa ja taju lähti :eek:
Meilläkin oli esikoisella pari affektikohtausta, mutta tuli yleensä, kun satutti ittensä. Mutta aika tahtotapauksia noi teidän lapset tuntuu olevan. Nyt neiti heräs. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:
Onko muuten teidän muiden vauvoilla pieniä kavereita? Meillä on vuoden ikäinen serkkutyttö josta R on hyvin kiinnostunut, meinaa vaan serkku olla hätää kärsimässä kun ukkeli tahtoo olla kovakourainen... Muita pieniä ei nyt kaveripiirissä oo, harmi...
Pikkukavereita meidän pojalla on vaikka muille jakaa =) Ollaan aika lahjakkaasti kaikki kaverit lisäännytty samaanaikaan :LOL: Mutta hassua kyllä, kaikilla on pojat, joten tyttökavereita kaipailtais :wave: Mutta on tosiaan mukavaa, kun on jo paljon leikkikavereita (vaikka eihän ne vielä hirveesti toisistaan perusta, katselee vaan) ja itsellekin on kiva =)
Meil on ihan sama... Viime joulukuusta tähän heinäkuuhun asti jokaiselle kuulle oli oma synnyttäjänsä joillekin useampi :D Joukkoon tais mahtua kolme tyttöä ja poikia tuntu vaan kaikille tulevan. Lisäks meijän pojalle synty kesäkuussa serkkupoika =) Nyt tuntuu olevan toinen aalto ja ens vuoden alku on taas synnytyksiä täynnä :D Tää meijän asuinalue on kans tosi hyvin näyttäny lisääntyneen niin varmaan hiekkalaatikoilla on tunkua pian :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
no älä =) vähänkö tuntuu oudolta komentaa noin pikkuista :D otin sen eilen pois kävelytuolista kun ei muuta tehny ku repi niit lehtii niin se suuttui ihan tosissaan,alkoi huutamaan,sätkimään ja takoi nyrkeillään ihan hulluna :D temperamenttia tuntuu jo löytyvän :D
toivottavasti vaan ei liikaa,esikko sai meinaa pienenä kiukkukohtauksen,siis affektikrampin kun ei tykännyt et laitetaan ruokalappu ja laitoin sit kumminkin niin se oli liikaa ja taju lähti :eek:
Meilläkin oli esikoisella pari affektikohtausta, mutta tuli yleensä, kun satutti ittensä. Mutta aika tahtotapauksia noi teidän lapset tuntuu olevan. Nyt neiti heräs. :wave:
vähänkö se säikäyttää kun se kohtaus tulee
:eek: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
pikkukavereista pojulla on pikkukavereita ja onkin tosi kiinnostunut niistä =) lelut viedään kädestä ja silmät revitään päästä :D
nyt toi poju on keksiny et kun menee kävelytuolin kanssa ,niin miten kiva on käydä repii lehdet alas hyllyistä ja syödä niitä.jumalaton maiskutus vaan käy :D ja meinaa suuttuu ja kovin kun ottaa pois sieltä ja komentaa :D
keittiön laatikot on myös oppinu jo avaamaan :D
Voi hurja! Meidän neiti vaan köllii paikallaan jumppamatollaan. B)
Sillä ei oo kiirettä mihinkään! B) huomasin muutan että kun laitettiin lelukaarellinen jumppamatto pois tossa viiden kk:n iässä niin aivan erillain tuli kiire liikkeelle! Mutta jotkuthan on rauhallisia ja toiset sit tosi villejä niinku hulipumpsiksella :heart:
 

Yhteistyössä