***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ieva muuten, meidän neitiä luullaan aika usein pojaks, vaikka pukisin sen päästä varpaisiin vaaleenpunaiseks. En tiedä, onko se toi kalju pää, vai oonko mä niin pimeen oloinen, että voisin hyvin pukea poikaa pinkkeihin. No, kun neiti oli pieni, niin multa välillä kysyttiin kaupassa, että onko toi nukke vai oikee vauva. Hei haloo, kyllä mä varmaan raahaan jotain Baby Bornia Cittarin vauvaostoskärryissä mukanani. |O :LOL:
Meillä myös luullaan pojaksi :wave: Mä oon muuten hoksannut, että hirmu usein pienet tyttövauvat näyttää ns.sukupuolettoman näköisiltä, kun taas pojat on hirmu usein selkeesti pojan näköisiä. Vai mitä mieltä ootte?
Meillä sanottiin muuten aina pojasta että on kyllä niin pojan näkönen ja meijän äiti, jolla on siis kolme tyttöä, sano että tyttöjä yleensä luullaan pojiks. Siks tytöille on kaikkia röyhelöpantoja :D Tosin pojilla ne näyttäis aika oudoilta :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Hyvin, kiitos vaan. Yksi kaveri kyllä heitti pari sipaisua, joilla meinas vähän biletys-into laskea. Mietin niitä vieläkin...Mutta oli hauskaa! Kuudelta aamulla nukkumaan...
--kuullostaa..oih niin ihanalta, kyllä minäkin vielä :whistle: :D
:( Tuohon Helmiksen ekaan juttuun. Kurjaa, jos jäivät selvittämättä.

Ja nipsulille; olitkos täällä silloin kun suunniteltiin sitä mammojen ulkoilua ilman lapsia? :p
Voi, ei en pääse mihinkään.

Mä en uskalla koskaan sanoa mitää kenellekään...Ja se mun kaveri nyt on tuollainen...harmittaa vaan kun en osaa sanoa vastaan. Aina jälkeen päin mietin, että olis pitänyt niin ja niin sanoa.
:hug: ja hyvää yötä!

 
nokkiksista: Me ollaan yritetty opettaa juomaan nokkiksesta ruoan yhteydessä, mutta ei onnaa. Hörpyyttämällä menee vähän,mutta itse ei osaa sieltä imuttaa. Ajattelinkin, että pitäis varmaan koklata näin alkuun jotain nokkista, missä pehmeämpi nokkaosa. Meillä on siis nyt ollut Aventin muki ja sit semmoinen appiukon ostama NallePuh -juttu. Noita MAMeja on yks tuttukin kehunut. Saakos niitä ihan tavan marketeista vai pitääkö mennä ihan lastentarvikeliikkeeseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Voi, ei en pääse mihinkään.

Mä en uskalla koskaan sanoa mitää kenellekään...Ja se mun kaveri nyt on tuollainen...harmittaa vaan kun en osaa sanoa vastaan. Aina jälkeen päin mietin, että olis pitänyt niin ja niin sanoa.
--kaikille se viuna vaan ei sovi :whistle:
 
Nokkamukeista;meillä ei vielä oo(pitäis hankkia..), mutta mun äitikaveri kehui Emman ihan niitä tavallisia nokkiksia parhaiksi. ei maksa paljoa ja toimii ku unelma. En tiedä sitten millä lailla, kun ei oo itellä kokemusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Nokkamukeista;meillä ei vielä oo(pitäis hankkia..), mutta mun äitikaveri kehui Emman ihan niitä tavallisia nokkiksia parhaiksi. ei maksa paljoa ja toimii ku unelma. En tiedä sitten millä lailla, kun ei oo itellä kokemusta :D
Ne on vastaavia kun MAMit mutta niissä on kova nokka...poikkeuksena tuo hieman erilaisempi jossa silikoninokka =)
 
Myö lähetään miehen kanssa petiin. :wave:

Nokkamukeista nyt kuitenkin vielä kommentoin, että mä oon antanu vettä tollaisesta Ikean sammakko-lastenastiasettiin kuuluvasta mukista. Kyllähän se vähän hörpyttämiseks menee, ei toi ite siitä imua saa.
 

Yhteistyössä