***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ieva muuten, meidän neitiä luullaan aika usein pojaks, vaikka pukisin sen päästä varpaisiin vaaleenpunaiseks. En tiedä, onko se toi kalju pää, vai oonko mä niin pimeen oloinen, että voisin hyvin pukea poikaa pinkkeihin. No, kun neiti oli pieni, niin multa välillä kysyttiin kaupassa, että onko toi nukke vai oikee vauva. Hei haloo, kyllä mä varmaan raahaan jotain Baby Bornia Cittarin vauvaostoskärryissä mukanani. |O :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Meidän neitiä, tai sen ääntä oikeastaan, tultiin tänään ihastelemaan kaupassa. Yks täti tuli siis jutustelemaan sanoen, että hän on kuunnellut jo pidemmän aikaa tuota ihanaa ( :eek: ) ääntä ja nyt piti kuulemma lähteä etsimään,mistä se tulee. On kuulemma Suomen paras. :D Tyttö pisti parasta raakkumiskirkumistaan eri äänialoja kokeillen s-marketissa koko kaupassaoloajan. Ja huutelihan tuo asioitaan vielä matkan kotiinkin. :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil näky hampaiden "varjot" varmaa kuukauden alaleuassa ja jatkuvasti tuli kokeiltua että onko läpi, mä luulin että nopeempaaki ois tullu läpi :D Nyt suurinta hupia on leikkiä sen lusikan kanssa :D Ja mikä hassuinta niin tuntuu että toi jätkä on ihan hukassa ton hampaasa kanssa. Koko ajan pitää kielellä kokeilla sitä ja ihan ku se ois niin iso että kieli ei mahu suuhun enää :LOL: Toi kielen kanssa hampaan kokeileminen tuli kuvioihin ehkä pari päivää ennen ku se tuntu lusikkaan.
--sama meillä :eek: , pelailee hulluna kielellä ja muutenkin mussuttaa purkkaa :D . Ja nokkista puree välillä ihan raivona :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Lepo vaan :LOL: :wave:
Levossaki vähä rankkaa ku käytän kolmee tyynyy päällekkäin...tapa joka jääny raskausajalta.. :xmas:
Ja mulla yks ihan littana :LOL: Tosin nukunki kyl mahallaan :p
Niin minäkin... :LOL: :LOL:
|O |O No taito sekin on :eek: *lukee uudellee et oliko se vastasti KOLME tyynyä* :LOL: :LOL:
 
nipsuli ton vilanderin oppien mukaan me ollaan yritettykkin mennä.sen nettisivujen lukeminen kuuluu mun päivittäiseen ohjelmaan =) :D
mut nyt nukkuu,koirakin ollu muutaman tunnin pissimättä sisälle :D ei se kyl öisin teekkään...päivisin vaan kun ollaan varmasti näkemäs :D mä luulen ihan oikeesti et se vaan koittelee mua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil näky hampaiden "varjot" varmaa kuukauden alaleuassa ja jatkuvasti tuli kokeiltua että onko läpi, mä luulin että nopeempaaki ois tullu läpi :D Nyt suurinta hupia on leikkiä sen lusikan kanssa :D Ja mikä hassuinta niin tuntuu että toi jätkä on ihan hukassa ton hampaasa kanssa. Koko ajan pitää kielellä kokeilla sitä ja ihan ku se ois niin iso että kieli ei mahu suuhun enää :LOL: Toi kielen kanssa hampaan kokeileminen tuli kuvioihin ehkä pari päivää ennen ku se tuntu lusikkaan.
--sama meillä :eek: , pelailee hulluna kielellä ja muutenkin mussuttaa purkkaa :D . Ja nokkista puree välillä ihan raivona :LOL:
se purkan mussuttaminen on jotain niin sulosta :heart: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil näky hampaiden "varjot" varmaa kuukauden alaleuassa ja jatkuvasti tuli kokeiltua että onko läpi, mä luulin että nopeempaaki ois tullu läpi :D Nyt suurinta hupia on leikkiä sen lusikan kanssa :D Ja mikä hassuinta niin tuntuu että toi jätkä on ihan hukassa ton hampaasa kanssa. Koko ajan pitää kielellä kokeilla sitä ja ihan ku se ois niin iso että kieli ei mahu suuhun enää :LOL: Toi kielen kanssa hampaan kokeileminen tuli kuvioihin ehkä pari päivää ennen ku se tuntu lusikkaan.
--sama meillä :eek: , pelailee hulluna kielellä ja muutenkin mussuttaa purkkaa :D . Ja nokkista puree välillä ihan raivona :LOL:
Meillä myös tätä touhua. :wave: Nyt on muuten soseiden myötä opittu maiskuttelu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil näky hampaiden "varjot" varmaa kuukauden alaleuassa ja jatkuvasti tuli kokeiltua että onko läpi, mä luulin että nopeempaaki ois tullu läpi :D Nyt suurinta hupia on leikkiä sen lusikan kanssa :D Ja mikä hassuinta niin tuntuu että toi jätkä on ihan hukassa ton hampaasa kanssa. Koko ajan pitää kielellä kokeilla sitä ja ihan ku se ois niin iso että kieli ei mahu suuhun enää :LOL: Toi kielen kanssa hampaan kokeileminen tuli kuvioihin ehkä pari päivää ennen ku se tuntu lusikkaan.
--sama meillä :eek: , pelailee hulluna kielellä ja muutenkin mussuttaa purkkaa :D . Ja nokkista puree välillä ihan raivona :LOL:
Täälläkin kieli ulkona koko ajan, varsinkin kun hymyilyttää. Taitaa olla liian iso :p Papan mukaan kielimiehiä... :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ieva muuten, meidän neitiä luullaan aika usein pojaks, vaikka pukisin sen päästä varpaisiin vaaleenpunaiseks. En tiedä, onko se toi kalju pää, vai oonko mä niin pimeen oloinen, että voisin hyvin pukea poikaa pinkkeihin. No, kun neiti oli pieni, niin multa välillä kysyttiin kaupassa, että onko toi nukke vai oikee vauva. Hei haloo, kyllä mä varmaan raahaan jotain Baby Bornia Cittarin vauvaostoskärryissä mukanani. |O :LOL:
Meillä myös luullaan pojaksi :wave: Mä oon muuten hoksannut, että hirmu usein pienet tyttövauvat näyttää ns.sukupuolettoman näköisiltä, kun taas pojat on hirmu usein selkeesti pojan näköisiä. Vai mitä mieltä ootte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O |O No taito sekin on :eek: *lukee uudellee et oliko se vastasti KOLME tyynyä* :LOL: :LOL:
...tarvii olla tosin tyynyillä sen verran ylempänä että ei paino kohdistu niskaan...onnistuu kyllä! No, on noikin kyllä aika littanoita...voipi vastata yhtä normaalia isoa tyynyä...*pöyhii luttanoita*
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Hyvin, kiitos vaan. Yksi kaveri kyllä heitti pari sipaisua, joilla meinas vähän biletys-into laskea. Mietin niitä vieläkin...Mutta oli hauskaa! Kuudelta aamulla nukkumaan...
--kuullostaa..oih niin ihanalta, kyllä minäkin vielä :whistle: :D
:( Tuohon Helmiksen ekaan juttuun. Kurjaa, jos jäivät selvittämättä.

Ja nipsulille; olitkos täällä silloin kun suunniteltiin sitä mammojen ulkoilua ilman lapsia? :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil näky hampaiden "varjot" varmaa kuukauden alaleuassa ja jatkuvasti tuli kokeiltua että onko läpi, mä luulin että nopeempaaki ois tullu läpi :D Nyt suurinta hupia on leikkiä sen lusikan kanssa :D Ja mikä hassuinta niin tuntuu että toi jätkä on ihan hukassa ton hampaasa kanssa. Koko ajan pitää kielellä kokeilla sitä ja ihan ku se ois niin iso että kieli ei mahu suuhun enää :LOL: Toi kielen kanssa hampaan kokeileminen tuli kuvioihin ehkä pari päivää ennen ku se tuntu lusikkaan.
--sama meillä :eek: , pelailee hulluna kielellä ja muutenkin mussuttaa purkkaa :D . Ja nokkista puree välillä ihan raivona :LOL:
Meillä myös tätä touhua. :wave: Nyt on muuten soseiden myötä opittu maiskuttelu. :D
Joo tota kans :D Syömisistä puheenollen, meijän jätkä on oikeesti alkanu syljeskeleen :x Ja varsinki ruokaa, päristely muuttu sitte oikein kunnon räkimiseks :p Ja nykyään se ilmottaa että ruokailu on päättyny niin että alkaa puhaltaan lusikkaan tai pulloon millo kaikki ruoka ja maito on pitkin ja poikin |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O |O No taito sekin on :eek: *lukee uudellee et oliko se vastasti KOLME tyynyä* :LOL: :LOL:
...tarvii olla tosin tyynyillä sen verran ylempänä että ei paino kohdistu niskaan...onnistuu kyllä! No, on noikin kyllä aika littanoita...voipi vastata yhtä normaalia isoa tyynyä...*pöyhii luttanoita*
Miepäs kokeilen kun saan ruhoni sänkyyn asti :LOL:
 
Millaisen nokkiksen kantsis ostaa pojalle ku ajattelin et alan antamaan tuota vettä ruokailun yhteydessä? Tuttipulloo ei oo vielä käytetty, joten voi olla että siihen en enää ees opeta....joten joku nokkis varmaan olis pop! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Hyvin, kiitos vaan. Yksi kaveri kyllä heitti pari sipaisua, joilla meinas vähän biletys-into laskea. Mietin niitä vieläkin...Mutta oli hauskaa! Kuudelta aamulla nukkumaan...
--kuullostaa..oih niin ihanalta, kyllä minäkin vielä :whistle: :D
:( Tuohon Helmiksen ekaan juttuun. Kurjaa, jos jäivät selvittämättä.

Ja nipsulille; olitkos täällä silloin kun suunniteltiin sitä mammojen ulkoilua ilman lapsia? :p
Voi, ei en pääse mihinkään.

Mä en uskalla koskaan sanoa mitää kenellekään...Ja se mun kaveri nyt on tuollainen...harmittaa vaan kun en osaa sanoa vastaan. Aina jälkeen päin mietin, että olis pitänyt niin ja niin sanoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Millaisen nokkiksen kantsis ostaa pojalle ku ajattelin et alan antamaan tuota vettä ruokailun yhteydessä? Tuttipulloo ei oo vielä käytetty, joten voi olla että siihen en enää ees opeta....joten joku nokkis varmaan olis pop! :xmas:
Meillä kelpaa ainoostaan Emman sellanen pehmee silikoninokka :wave: Muita vaan pureskelee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ieva muuten, meidän neitiä luullaan aika usein pojaks, vaikka pukisin sen päästä varpaisiin vaaleenpunaiseks. En tiedä, onko se toi kalju pää, vai oonko mä niin pimeen oloinen, että voisin hyvin pukea poikaa pinkkeihin. No, kun neiti oli pieni, niin multa välillä kysyttiin kaupassa, että onko toi nukke vai oikee vauva. Hei haloo, kyllä mä varmaan raahaan jotain Baby Bornia Cittarin vauvaostoskärryissä mukanani. |O :LOL:
Meillä myös luullaan pojaksi :wave: Mä oon muuten hoksannut, että hirmu usein pienet tyttövauvat näyttää ns.sukupuolettoman näköisiltä, kun taas pojat on hirmu usein selkeesti pojan näköisiä. Vai mitä mieltä ootte?
Samaa mieltä! Jollei siis päällä ole täyspinkkiä röyhellystä. ;) No juu, mutta meillä nuo vaatteet on suurimmaks osaks mekkoja lukuunottamatta aika unisex-kamaa, mun mielestä siis. Jonkun mielestä voivat olla poikamaisia taikka tyttömäisiäkin.

 

Yhteistyössä