***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuinkahan nopeesti ne hampaat puskee läpi? Onko teillä monta yötä itketty?

Mä kävin äsken laittaan supon pojalle, kun alkoi taas itseskeleen, ja oli illallakin itkunen, ja viime yönä. Olispa ne nyt ne hampaat...
--meillä meni ekassa varmaan tommoset viis päivää..nyt tekee jo toista ja taas vähän ränäsempi :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Koita auttaisko sille vesisuihku suihkepullosta, kun se on kusemassa ei-toivottuun paikkaan?

Kokeile opetella sen kanssa erilaisia temppuja, jos se sais myös sellaista positiivista huomiota oikein tekemästään...

Mutta itseäni toistaen, kaikista suurin merkitys on sillä, että jotain tiettyä keinoa kokeilee säännöllisesti joka ikinen kerta, kun koira tekee jotain ei-toivottua. Ja keinon olis hyvä olla sama, ettei se kauheesti vaihtelisi :)
joo,on saanut positiivista huomiota (ei me mitään hirviöitä olla) mutta seuraukset oon jo kertonu :/ mut nyt toi eläin saa olla mun puolesta pari päivää ihan omissa oloissaan...mä en jaksa koko ajan olla vahtaamassa mihin se milloinkin kusee |O olkoon aamusta iltaan aitaukses.mä yritän ite rauhoittua tässä ja sit ehkä yritän alkaa jonkun tottelevaisuuskuurin ton kanssa tai sit yks vaihtoehto vois olla tietty jääkausi...onko kukaan kokeillu sitä?
keinoja on vaihdeltu koska jos noin about sata kertaa yhdel taval ei oo riittänny et se luupää tajuis jotain niin pakko se on jotain muutakin kokeilla :D
 
Hello :wave:

Just vähän aikaa sit palauduin koiratreeneistä :wave: . Ja ihanasti mies oli siivoskellu ja vaihtanu järjestystäkin :heart: .

Kyl mä varmaa menisin ihan ongelmakoirakouluttajalle tommosessa tapauksessa...selvästi lauma ei nyt kohtaa, hulipumpsis :wave: . Meillä oli kans joskus ongelmia ton villiksen kanssa ja koiraneuvolaan tiemme vei, eikä tarvinu ku pari kertaa käydä niin johan se rupes yhteinen kieli löytymään :wave: .

BB
...mä en ottanu kaksnelosta...pohdin kyllä..mut ei kuiteskaan..ainakaan vielä :whistle:
 
Mä en tiiä mitä nykypäivänä maksaa, sillon markka aikana olikohan 300mk toi eka kerta ja sit pari seuraavaa satasen kerta ( voi olla että muistan väärinkin )..makso siis jonniin verran mutta voin kertoo että se kannatti, sieltä löyty meille oikeet avaimet joita voin käyttää vieläkin tarvittaessa...ois varmaan meijän puudelikin jo haudassa jos en ois tehny asioille jotain ajoissa :eek: . Mistäs suunnalta olitkaan, voin kattella sulle muutaman paikan joita voipi tuumia ainaskin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuinkahan nopeesti ne hampaat puskee läpi? Onko teillä monta yötä itketty?

Mä kävin äsken laittaan supon pojalle, kun alkoi taas itseskeleen, ja oli illallakin itkunen, ja viime yönä. Olispa ne nyt ne hampaat...
--meillä meni ekassa varmaan tommoset viis päivää..nyt tekee jo toista ja taas vähän ränäsempi :eek:
Must tuntuu että mä syytin hampaita aina kun poika oli pikkusen kärttysempi alusta asti.. loppujen lopuks ku hammas tuli ni sen huomas vasta sitte kun se kilahti lusikkaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
joo,on saanut positiivista huomiota (ei me mitään hirviöitä olla)
En todellakaan sitä luullutkaan :hug:

Ongelmakoirakouluttaja on varmaan paras vaihtoehto; se näkee tilanteen livenä ja pystyy antamaan parhaimmat ohjeistukset tilanteisiin :)

Jääkausi on tuottanut joillekin tosi hyvää tulosta, joillekin taas päinvastaista, riippuu niin paljon koirasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuinkahan nopeesti ne hampaat puskee läpi? Onko teillä monta yötä itketty?

Mä kävin äsken laittaan supon pojalle, kun alkoi taas itseskeleen, ja oli illallakin itkunen, ja viime yönä. Olispa ne nyt ne hampaat...
--meillä meni ekassa varmaan tommoset viis päivää..nyt tekee jo toista ja taas vähän ränäsempi :eek:
Must tuntuu että mä syytin hampaita aina kun poika oli pikkusen kärttysempi alusta asti.. loppujen lopuks ku hammas tuli ni sen huomas vasta sitte kun se kilahti lusikkaan :LOL:

--meillä kyllä selkeesti helpotti olo kun puhkes, selvittiin ilman puruleluakin varmaan viikkon verran, joka oli tollon pahimmillaan oikeestaan ainoo jolla vähän rauhottu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä en tiiä mitä nykypäivänä maksaa, sillon markka aikana olikohan 300mk toi eka kerta ja sit pari seuraavaa satasen kerta ( voi olla että muistan väärinkin )..makso siis jonniin verran mutta voin kertoo että se kannatti, sieltä löyty meille oikeet avaimet joita voin käyttää vieläkin tarvittaessa...ois varmaan meijän puudelikin jo haudassa jos en ois tehny asioille jotain ajoissa :eek: . Mistäs suunnalta olitkaan, voin kattella sulle muutaman paikan joita voipi tuumia ainaskin :wave:
02-alueelta me...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuinkahan nopeesti ne hampaat puskee läpi? Onko teillä monta yötä itketty?

Mä kävin äsken laittaan supon pojalle, kun alkoi taas itseskeleen, ja oli illallakin itkunen, ja viime yönä. Olispa ne nyt ne hampaat...
--meillä meni ekassa varmaan tommoset viis päivää..nyt tekee jo toista ja taas vähän ränäsempi :eek:
Must tuntuu että mä syytin hampaita aina kun poika oli pikkusen kärttysempi alusta asti.. loppujen lopuks ku hammas tuli ni sen huomas vasta sitte kun se kilahti lusikkaan :LOL:
Mä yritin tänään katsoa sen suuhun ja ihanko sieltä jotain pilkistäis.... :D
 
Meillä ei kitistelty hampaita ollenkaan. Nyt on siis neidillä molemmat alaetuhampaan nysät. :heart: Kuolaa tuli kyllä aivan älyttömästi ja kaikkea piti järsiä, ja nuo pätee kyllä edelleen. =) *muoks* ja eka hampi huomattiin siis siitä, että lempilelussa oli aivan järkkyjä lovia järsittynä. :D
 
Vai että BB ja koirat keskusteluttavat.

Täytyis vissiin käydä kurkkaamassa noita ehdokkaita tuolta Subin sivuilta. Tuliskohan tuo mies mun seuraks?

Ieva muuten, meidän neitiä luullaan aika usein pojaks, vaikka pukisin sen päästä varpaisiin vaaleenpunaiseks. En tiedä, onko se toi kalju pää, vai oonko mä niin pimeen oloinen, että voisin hyvin pukea poikaa pinkkeihin. No, kun neiti oli pieni, niin multa välillä kysyttiin kaupassa, että onko toi nukke vai oikee vauva. Hei haloo, kyllä mä varmaan raahaan jotain Baby Bornia Cittarin vauvaostoskärryissä mukanani. |O :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuinkahan nopeesti ne hampaat puskee läpi? Onko teillä monta yötä itketty?

Mä kävin äsken laittaan supon pojalle, kun alkoi taas itseskeleen, ja oli illallakin itkunen, ja viime yönä. Olispa ne nyt ne hampaat...
--meillä meni ekassa varmaan tommoset viis päivää..nyt tekee jo toista ja taas vähän ränäsempi :eek:
Must tuntuu että mä syytin hampaita aina kun poika oli pikkusen kärttysempi alusta asti.. loppujen lopuks ku hammas tuli ni sen huomas vasta sitte kun se kilahti lusikkaan :LOL:
Mä yritin tänään katsoa sen suuhun ja ihanko sieltä jotain pilkistäis.... :D
Meil näky hampaiden "varjot" varmaa kuukauden alaleuassa ja jatkuvasti tuli kokeiltua että onko läpi, mä luulin että nopeempaaki ois tullu läpi :D Nyt suurinta hupia on leikkiä sen lusikan kanssa :D Ja mikä hassuinta niin tuntuu että toi jätkä on ihan hukassa ton hampaasa kanssa. Koko ajan pitää kielellä kokeilla sitä ja ihan ku se ois niin iso että kieli ei mahu suuhun enää :LOL: Toi kielen kanssa hampaan kokeileminen tuli kuvioihin ehkä pari päivää ennen ku se tuntu lusikkaan.
 

Yhteistyössä