***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Nuniin, bodypumpista kotiuduttu. Kerroinko jo että olin hieronnassakin avoimessa päiväkodissa? Mies laittoi selkään icepoweria kun on HIUKAN kipeenä, sai hieroja jotain lihaksia auki.. Kylmägeelin haju sit vissiin vaikutti koiriinkiin kun jotenkin villiintyivät :whistle:. Ihmettelin tossa ääneen, että miksi mies ei villiintynyt :saint:

Kukas se kyseli että konttaako mein tyty? Juuei. Vahvasti on kyllä jo konttausasennossa, myös öisin mutta heijaa vasta paikoillaan.. Kiitos vaan onnitteluista :)

Ja Jahvetille :hug: perinnölliset sairaudet on persiistä mutta hyvä juttu jos ei ole tappavaa mallia..
Mulle tehtiin aikoinaan geenitesti onko mulla riski saada veritulppia, testattiin sen jälkeen ku mun isä kuoli äkillisesti. Sen tuloksen oottaminen oli niin hanurista, mut onneksi ei ollut geeniä..

Nyt lyö taas niin tyhjää että mä siirryn ukon viekkuun
:wave:

 
Heippa siis täältäkin :)

Me oltiin tänään myös nokkis-ostoksilla ja ostettiin semmonen silikoninokkis, vihreä-sininen, jossa kirahveja (varmaan sama kuin ievalla) ja sit vielä semmonen kovanokkainen. Koklataan, kumpi on parempi meille :)

Mulle myös tuli Kaksplussalta tuo heinä-elokuun nro, palautetta olen laittamassa tänään siitä. ärsyttävää, kun mulla on jo se numero. Ja muutenkin :kieh: Mä laittelen aina palautetta ja reklamoin, jos hommassa on jotain väärää tai tyhmää, kuluttajan oikeus :D

Pikkukavereita on ystäväpiirissä kivasti ja tulossa on lisää :heart: Suvussakin jonkin verran, lähinnä miehen puolelta.

Me tehdään koti suurinpiirtein lapsivarmaksi, nostellaan kaikki vaarallinen pois ulottuvilta.

Onnea uusista taidoista helmiäisille :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Voi tätä myötähäpeää :ashamed: :kieh:
Ei voi muuta kuin peesata, voi elämän käsi :LOL: :LOL: :LOL:

Toi Johan on kyllä aika söpö noista pojista :whistle:
Joo noi jätkät on aika pitkälti kaikki ihan mukiinmeneviä :LOL:
Paitsi, että miksi ihmeessä noi kaksi miestä ei leikkaa noita pitkiä hiuksia pois? Kun ei vaan sovi :whistle: Ei sillä, etteikö pitkät hiukset joillekin sopisi :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Voi tätä myötähäpeää :ashamed: :kieh:
Ei voi muuta kuin peesata, voi elämän käsi :LOL: :LOL: :LOL:

Toi Johan on kyllä aika söpö noista pojista :whistle:
Joo noi jätkät on aika pitkälti kaikki ihan mukiinmeneviä :LOL:
Paitsi, että miksi ihmeessä noi kaksi miestä ei leikkaa noita pitkiä hiuksia pois? Kun ei vaan sovi :whistle: Ei sillä, etteikö pitkät hiukset joillekin sopisi :p
No se toinen saa aika paljo anteeks sillä sixpackillään :D Siis voi elämä tota BB:tä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tällänen se jossa silikoni nokka:

http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/Emma_tipatonMukiKahva.jpg

ja tässä tavallinen:

http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/Emma_softTiivimuki__3.jpg

Ja näköjään Lastentavikekin niitä myy..
Meiltä löytyy nyt siis nämä molemmat. Saa nähdä, kumpi on paree. Epäilisin, että silikoninen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Voi tätä myötähäpeää :ashamed: :kieh:
Ei voi muuta kuin peesata, voi elämän käsi :LOL: :LOL: :LOL:

Toi Johan on kyllä aika söpö noista pojista :whistle:
Joo noi jätkät on aika pitkälti kaikki ihan mukiinmeneviä :LOL:
Paitsi, että miksi ihmeessä noi kaksi miestä ei leikkaa noita pitkiä hiuksia pois? Kun ei vaan sovi :whistle: Ei sillä, etteikö pitkät hiukset joillekin sopisi :p
No se toinen saa aika paljo anteeks sillä sixpackillään :D Siis voi elämä tota BB:tä :eek:
:D Eiks se ollu 8-päkki, jonka muisti mainita :LOL: :LOL:
 
Oonko mä ainoa jota ei jaksa tuo BB kiinnostaa... :whistle: :LOL:

Jahvetille :hug: kurjia juttuja kaikenlaiset sairaudet, hyvä juttu kuitenkin jos hoidettavissa! Äläkä nyt enää kuukkeloi ja diagnosoi itse itseäsi! ;)

Tuntuu ettei tuolle tytölle riitä mikään, niin suuri on polte eteenpäin. :whistle: Konttaa tosiaan minkä ehtii, ja nyt on pari päivää noussut polvilleen tukea vasten ja tänään nousi itse jo hetkeksi seisomaankin... :eek: Ja kohta kolisee... |O :snotty: Neidillä on muuten ihana tapa tuhista nenä nyttyrällä mennessään, tietää aina tuhinasta missä päin kulkee! :LOL:
 

Yhteistyössä