***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??
Meillä aika ens perjantaina. Mitäköhän ne mahtais meinata, jos mä pistän miehen sinne pojan kanssa? Voishan sen ajan toki vaihtaakin tai sitten mä vaan taas tylsästi meen iltarientoihin selvinpäin ja ajoissa kotiin silloin torstaina... Mä oon vaan niin hemmetin huono soittelemaan mitään tuollaisia tavallisia ajanvaihdoksiakaan :ashamed:
Ihan o.k. se on. Ei kait siinä mitään. Sellasia tilanteita on kaikilla, ettei sovi aina aikatauluun. Mä voisin täst heti laittaa miehen menemään A:n kanssa, mut kun on töissä ...

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Meillä on tänään aika hammashoitolaan A:lle. Onko muut kävässeet jo??
Meillä aika ens perjantaina. Mitäköhän ne mahtais meinata, jos mä pistän miehen sinne pojan kanssa? Voishan sen ajan toki vaihtaakin tai sitten mä vaan taas tylsästi meen iltarientoihin selvinpäin ja ajoissa kotiin silloin torstaina... Mä oon vaan niin hemmetin huono soittelemaan mitään tuollaisia tavallisia ajanvaihdoksiakaan :ashamed:
Siis miks mies ei vois mennä?? :whistle:
Meillä mies useesti hoitelee noi lääkäri jutut ja sillo ku olin töissä ni kävi neuvolat yms =) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mistä olette löytäneet beibeille tossut? Sellaiset lämpöiset. Ostin eilen Reiman fleese-töpöset, mut joudun palauttamaan ne, eihän ne tällä big-footille mahdu. Villasukatko sitten vain haalarin kanssa?
Mulla on sellaiset Reiman samaakangastakuinpukukin -tossut...oisko koko 1 (olisi ollut 0), mutta helpompi noi on pukea ja on tosi kätsytkin. Niissä on sellainen pitkä varsikin. Yritän hakea linkin....

http://www.reima.fi/collection/flaten/

meillä vaaleanpunaiset :heart:
Onpas noi kivan näköset.. Oonki miettiny että mitä pikkumiehelle jalkoihin :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Niin joo, älähän Jahvetti vielä etukäteen huolehdi :hug: Mutta jos sulla tuo perinnöllinen sairaus ois, niin eikö se selittäisi niitä oireita, joita sulla tässä taannoin oli?
Niimpä :whistle:
Mie panikoin siksi, et mulla on aivan mieletön SAIRAALAKAMMO |O |O
 
Niin, siis kirjoitin, että lyödäänkös sitten taas se huonon äidin leima otsaan, jos mies tuon hoitas. Tai jos meen sinne aamulla vaikka oisin ollut illalla juhlimassa ja ottanut lasin tai kaksi viiniä, niin haiseeko sitä sitten "vanhalta viinalta"? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Niin, siis kirjoitin, että lyödäänkös sitten taas se huonon äidin leima otsaan, jos mies tuon hoitas. Tai jos meen sinne aamulla vaikka oisin ollut illalla juhlimassa ja ottanut lasin tai kaksi viiniä, niin haiseeko sitä sitten "vanhalta viinalta"? :whistle:
Ei lyödä leimaa. Anna miehen mennä vaan.

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Niin, siis kirjoitin, että lyödäänkös sitten taas se huonon äidin leima otsaan, jos mies tuon hoitas. Tai jos meen sinne aamulla vaikka oisin ollut illalla juhlimassa ja ottanut lasin tai kaksi viiniä, niin haiseeko sitä sitten "vanhalta viinalta"? :whistle:
Ei haise ja ei leimata :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Niin, siis kirjoitin, että lyödäänkös sitten taas se huonon äidin leima otsaan, jos mies tuon hoitas. Tai jos meen sinne aamulla vaikka oisin ollut illalla juhlimassa ja ottanut lasin tai kaksi viiniä, niin haiseeko sitä sitten "vanhalta viinalta"? :whistle:
Ei haise ja ei leimata :LOL: :LOL:
Mä kun en tosiaan uskalla ikinä edes yhtä drinksua tai lasillista juoda, kun poika kotona ja tiedän olevani siitä täysin vastuussa :whistle: Ihan nniinkuin se yksi nyt jotain kummoista tekisi, mut kuitenkin :ashamed: En mä edes tiedä miksi tämmöseksi oon ruvennut, kun en mä ikinä aiemminkaan mikään kuppiin sylkijä oo ollut :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie panikoin siksi, et mulla on aivan mieletön SAIRAALAKAMMO |O |O
Sairaalat on ihan kivoja paikkoja :D Tosin potilaan roolista ei nyt niin hirveesti oo kokemusta, mutta ei siellä ketään ainakaan tarkoituksella tapeta :LOL:
Mulla ei oo kovin luottavainen olo tuohon KOKSiin :whistle: :whistle: :whistle:
Hyvä esimerkki vuoden takaa...olivat jalkaa alkamassa operoimaan...valmistelivat oikeeta, kun vasen oli se operoitava |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Niin, siis kirjoitin, että lyödäänkös sitten taas se huonon äidin leima otsaan, jos mies tuon hoitas. Tai jos meen sinne aamulla vaikka oisin ollut illalla juhlimassa ja ottanut lasin tai kaksi viiniä, niin haiseeko sitä sitten "vanhalta viinalta"? :whistle:
Ei haise ja ei leimata :LOL: :LOL:
Mä kun en tosiaan uskalla ikinä edes yhtä drinksua tai lasillista juoda, kun poika kotona ja tiedän olevani siitä täysin vastuussa :whistle: Ihan nniinkuin se yksi nyt jotain kummoista tekisi, mut kuitenkin :ashamed: En mä edes tiedä miksi tämmöseksi oon ruvennut, kun en mä ikinä aiemminkaan mikään kuppiin sylkijä oo ollut :whistle:
Sellasta se on ;)
Mulla menee raja siinä, että kännejä en vedä jos lapset on paikalla...mut kyllä nyt 3 voi ottaa :whistle: :LOL:
 
Mä en oikesti tajua...mie meinaan pyörtyä mm pelkästä verikokeesta puhumisesta |O Mutta esim synnytystilanteessa mua ei pelota eikä jännitä mikään...
Mut nyt jos ne alkaa koepaloja ottaa ni mie varmaan kuolen |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie panikoin siksi, et mulla on aivan mieletön SAIRAALAKAMMO |O |O
Sairaalat on ihan kivoja paikkoja :D Tosin potilaan roolista ei nyt niin hirveesti oo kokemusta, mutta ei siellä ketään ainakaan tarkoituksella tapeta :LOL:
Mulla ei oo kovin luottavainen olo tuohon KOKSiin :whistle: :whistle: :whistle:
Hyvä esimerkki vuoden takaa...olivat jalkaa alkamassa operoimaan...valmistelivat oikeeta, kun vasen oli se operoitava |O
Oon kyllä siitä samaa mieltä, että nykyisin jätetään liikaa asioita potilaiden itsensä varaan :/ Esim. just tuo, että pitää pitää itse huoli siitä, että henkilökunta varmasti tietää, mitä sulle pitäis tehdä. Samoin kun potilaiden oletetaan itse osaavan valita erilaisista hoitokeinoista ja päätös jätetään heille :/ No, verikoissa ja ultrassahan sä varmaan eka ainakin käyt vai? Niissä nyt ei paljon voida pahoja sulle tehdä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
En mäkään juo jos oon yksin pojan kanssa kotona. Mutta ei ole toisaalta tehnyt mieli juoda vaikka mieskin olisi kotona..outoa..
nimim. aikaisemmin on kyllä bisse maistunut :D
Mä en siis jois edes silloin kun mies kotona. Kun ei se edes herää pojan ääniin, ei edes itkuun (poikahan ei siis paljoa itke) :ashamed:
*muoks* muutenkin mä tuon pojan aina hoidan, vaikka mies oiskin kotona, jollen erikseen pyydä miestä hoitamaan :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie panikoin siksi, et mulla on aivan mieletön SAIRAALAKAMMO |O |O
Sairaalat on ihan kivoja paikkoja :D Tosin potilaan roolista ei nyt niin hirveesti oo kokemusta, mutta ei siellä ketään ainakaan tarkoituksella tapeta :LOL:
Mulla ei oo kovin luottavainen olo tuohon KOKSiin :whistle: :whistle: :whistle:
Hyvä esimerkki vuoden takaa...olivat jalkaa alkamassa operoimaan...valmistelivat oikeeta, kun vasen oli se operoitava |O
Oon kyllä siitä samaa mieltä, että nykyisin jätetään liikaa asioita potilaiden itsensä varaan :/ Esim. just tuo, että pitää pitää itse huoli siitä, että henkilökunta varmasti tietää, mitä sulle pitäis tehdä. Samoin kun potilaiden oletetaan itse osaavan valita erilaisista hoitokeinoista ja päätös jätetään heille :/ No, verikoissa ja ultrassahan sä varmaan eka ainakin käyt vai? Niissä nyt ei paljon voida pahoja sulle tehdä :hug:
No ultralla pitäs joo alottaa, se ei joo satu :LOL:
 

Yhteistyössä