Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Meidän pojista tulee joko tosi selviytyjiä, tai sitten hermoraunioita.
Onko teillä muuten
mustasukkaisuutta esiintynyt? Meillä ei yhtään, mutta nyt ihan parina viime viikkona on tyttö alkanut viedä pojalta leluja käsistä ja punkee itsensä syliin kun vaihdan vaippaa tms. Taisi likalla olla vaan hitaat hoksottimet. :kieh:
Meillä myös sisko vie veljeltään tosi usein leluja kädestä...mut joskus (hyvin harvoin) hakee myös toiselle leluja katseltavaksi (pojalla oma lelukori, tytön vanhoja vauvaleluja). Silloin kun tyttö väsynyt, tuntuu ettei pysty imettämään, vaihtamaan vaippaa jne. Hakee huomiota ja juoksee ympäriinsä...kiljuu...että saa huomion itseensä (myös veljensä, joka ei malta syödäkään). Myös joskus haluaa välttämättä myös sylliin kun pikkuveikka juuri otettu syliin... Joten aivan samalta kuulostaa myös tuo...
Kuitenkin tää tilanne on parantunut sitä mukaa kun aikaa on kulunut ja kun vaan muistan ottaa usein siskon veikkaa hoitamaan...esim. olen vieressä ja kun tiiän varmaksi että on kyseessä pissavaippa... Lattialla ollaan ja sisko saa ottaa vaipan pois...ja äiti laittaa puhtaan. Koko ajan tosin pitää olla skarppina ettei oo kovakourainen...
Nyt uutena juttuna tullut...kun selkäni käännän...sisko nostanut veikan syliinsä.... On niin nopea ettei meinaa ehtiä hätiin! Toistaiseksi ei oo kolhuja tullut, mutta olis parempi kun antais toisen olla lattialla. Nyt mun täytyy laittaa tuo pieni mies aina sitteriin kiinni ku tarvii tehdä jotain...ja siltikin pitää olla silmät selässäkin ettei vaan esim. kaada tuolia. Hoitovietti on niin suuri noilla tytöillä! :/
Nää on kuitenkin sellaisia silloin tällöin juttuja, et muuten oon oikeasti aika iloisesti yllättynyt kuinka tärkeä tuo veli on jo tuolle tytölle. Välillä haluaa silittää ja välillä pusuttaa veikkaa poskelle. :heart: