***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
:xmas:

Oho 58 sivua jo! :eek:
Kyllä pian kaatuu, tänäänhän on jo torstai :whistle: Keksikääs mulle jotain kivaa tekemistä nyt päivälle, kun sataa niin paljon, ettei ulos viitti mennä ja mieskin meni autolla, joten ollaan autottomia. Siivoa en, koska ne appivanhemmat tulee sekottamaan. Ruokaa en taida tehdä tänään ollenkaan, kun veetuttaa ja vedin just säkillisen karkkia, joten nälkäkään ei taida hetkeen vaivata... Poika viihtyy nyt hyvin itsekseen lattialla, kun mä vaan oon näkösällä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Meidän pojista tulee joko tosi selviytyjiä, tai sitten hermoraunioita. :D Onko teillä muuten mustasukkaisuutta esiintynyt? Meillä ei yhtään, mutta nyt ihan parina viime viikkona on tyttö alkanut viedä pojalta leluja käsistä ja punkee itsensä syliin kun vaihdan vaippaa tms. Taisi likalla olla vaan hitaat hoksottimet. :kieh:
:LOL:

Meillä myös sisko vie veljeltään tosi usein leluja kädestä...mut joskus (hyvin harvoin) hakee myös toiselle leluja katseltavaksi (pojalla oma lelukori, tytön vanhoja vauvaleluja). Silloin kun tyttö väsynyt, tuntuu ettei pysty imettämään, vaihtamaan vaippaa jne. Hakee huomiota ja juoksee ympäriinsä...kiljuu...että saa huomion itseensä (myös veljensä, joka ei malta syödäkään). Myös joskus haluaa välttämättä myös sylliin kun pikkuveikka juuri otettu syliin... Joten aivan samalta kuulostaa myös tuo... :D

Kuitenkin tää tilanne on parantunut sitä mukaa kun aikaa on kulunut ja kun vaan muistan ottaa usein siskon veikkaa hoitamaan...esim. olen vieressä ja kun tiiän varmaksi että on kyseessä pissavaippa... Lattialla ollaan ja sisko saa ottaa vaipan pois...ja äiti laittaa puhtaan. Koko ajan tosin pitää olla skarppina ettei oo kovakourainen...

Nyt uutena juttuna tullut...kun selkäni käännän...sisko nostanut veikan syliinsä.... On niin nopea ettei meinaa ehtiä hätiin! Toistaiseksi ei oo kolhuja tullut, mutta olis parempi kun antais toisen olla lattialla. Nyt mun täytyy laittaa tuo pieni mies aina sitteriin kiinni ku tarvii tehdä jotain...ja siltikin pitää olla silmät selässäkin ettei vaan esim. kaada tuolia. Hoitovietti on niin suuri noilla tytöillä! :/

Nää on kuitenkin sellaisia silloin tällöin juttuja, et muuten oon oikeasti aika iloisesti yllättynyt kuinka tärkeä tuo veli on jo tuolle tytölle. Välillä haluaa silittää ja välillä pusuttaa veikkaa poskelle. :heart:
:eek: Voisin allekirjoittaa joka sanan. Siis tosi tosi samanlaista kuin meillä. Taitaa olla aika sielunsiskot nuo meidän tyttöset. :D Nostella meilläkin yritetään ja kääntää veljeä ympäri, ja kun juttelee pojalle eikä poika huomaa niin kääntää avuliaasti pojan pään oikeaan suuntaan. :x Ja tuo hoitovietti on myös kova... tyttö auttaa välillä vaipanvaihdossakin ja löydän pojan munasillaan kun tulen huoneeseen. :LOL: Ja sängyn viereen tyttö tulee metelöimään kun huomaa että imetän, ja eihän siitä sitten tahdo mitään tulla kun poika katselisi vaan siskoaan. :kieh: Selvästi on kyllä pikkuveli tosi tärkeä ja rakas siskolle, jos nyt vähän mustasukkaisuutta on ilmennytkin. Välillä musta tuntuu että poikakin on niin paljon siskonsa perään, että mä jään kakkoseksi, mutta se ei mua haittaa jos noille vekaroille kehkeytyisi niin hyvät välit kuin nyt vielä vaikuttaisi. =)

Tuosta mukana puuhailusta kun sanoit niin tajusin, että siitähän tämä äkillinen mustasukkaisuus varmaan johtuukin... oma moka. :ashamed: Mä olen myös antanut tytön puuhailla mukana ja kehunut kovasti kun on poikaa viihdyttänyt yms. mutta nyt parin viikon ajan kun univelat on nousseet tosi kovaa vauhtia ja rintatulehdus vei ihan puhdin pois, niin oon tehnyt vaan pakolliset hommat ja lähinnä kieltänyt tyttöä kun on tullut "hankaloittamaan" pojan hoitoa. Ei oo vaan jaksanut... Nyt on skarpattava, alkoi ihan hävettämään. :ashamed: Kaikki sujuisi kyllä tosi paljon paremmin kun saisi välillä kunnolla nukkua, toimisi oma pääkin paremmin ja tajuaisi omien tekojensa seuraukset. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meil ei just nyt sada :)
Tulispa posti pian, ehtisi lukea Seiskan kun poika nukkuu vielä :snotty:
Ai nii ku tänää on torstai.. Ihan sekasin päivistä ku mies on lomalla :D Mulle tulee tänää Me Naiset. Seiskan mä oon sortunu ostamaan kun lopetin se tilauksen :kieh: Mitäs siellä onkaan kannessa tänää.. meempä kattomaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Seiska on kyl semmosta hyvää aivot narikkaan ajanvietettä.. nyt taitaa hetken aikaa olla taas Seiskassa sitte noita BB-paljastuksia ja mitä noi "tähdet" on puuhastellu ennen taloa...
Näinpä :wave: =)
Mut oikeesti..jos siitä maksaa pitäs, ni en tilais...mut työnantaja maksaa, ni tokkopa saa tulla :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Mulla läikkyy väsymyskuppi nyt niin yli että vallan huimaa... :eek:
No kuis nyt silleen :(
Valvonu raskausajalta asti, ettei oo saanu yhtenäistä pitkää unta, ja se alkaa nyt tuntua. Esikoiselta olin kans ihan hoo-moilasena sillon vähän ennen unikoulua, ja siks se tehtiinkin, kun minä en enää yöheräilyjä jaksanut. Ja nyt on sama, huippaa ja päässä heittää ja ylipäätään pää käy ylikierroksilla kun sitä on ihan yliväsynyt. Aivot menee nopeempaan kuin ite pystyn, en pysy perässä.. :|

 

Yhteistyössä