***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Oikeesti noi lehdet on vaa täynnä nyt tota BB:n tissibimboa :eek: Mien kestä |O

*sori välihuomautus.. Luen samalla Iltalehdestä kuinka se on tapaillu useita julkkimiehiä ja sen Iltatyttöjutuista sun muista. Joka toinen uutinen on siitä eukosta*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Tavarat ylös vs. kieltäminen
Meillä kans oli pyhä päätös että mitään ei nostella, kyllä pitää sanaa uskoa... mut ei se sitten ihan pitänytkään, ja meillähän ei esikoinen edes ollut mikään tahtopakkaus, vaan aika tyytyväinen tapaus. Mutta utelias kuin mikä!! Joten nosteltiinpa sitten mm. kukat, kissanhiekat, kissanruoat, särkyvät esineet.. Ja samaa linjaa varmaan neidinkin kanssa. Omaa laiskuutta kai se osaksi on, kun ei jaksa paimentaa koko ajan; älä koske siihen, älä koske tuohon... Ihailen heitä jotka jaksavat, ja tekevät päätöksen että mitään ei pois panna, ja saavat homman myös toimimaan. Hattu nousee moisille, ja korkealle!! =)
Meillä siis oli lähinnä mun laiskuutta, kun en jaksanut ruveta raivaamaan. :LOL:
 
Mä nyt kokeilin ekaa kertaa antaa pojalle hiukan tuommoista valmista purkkiruokaa itsetekemän soseen seassa. Pari ekaa lusikallista puistatti, mut sitten meni koko satsi =) Tuo oli jotain 5-6kk alkaen muonaa, ihan lantrua :eek: Nyt siis kysynkin teiltä purkkimuonailijat, että mitäs eroa niissä 8kk alkaen ruoissa on? Onko se vaan koostumus? Tuo poju kun on tottunut hiukan karkeampaa ja siihen, että on jotain konkreettisesti syötävää, ei siis vain nieltävää :/ Siksi kyselen, kun pitäis muutamaan eri ruokaan totuttaa tuo poju ennen meidän Ranskan reissua, joka siis kuukauden kuluttua :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Järkky bimbo akka se BB-Minna :$ :x Mä en kyllä sellaisia läskejäkään kehtais mennä esitteleen :whistle:

*muoks* on siis hiukan keränny elopainoa noista tanssi- ja iltatyttöajoistaan :whistle:
Joo ja kuitenki niitä aikoja mainostaa koko ajan ja kerto että hän meinaa ettiä itellee agentin jenkeistä ja lähtee sinne tanssijaks :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Tavarat ylös vs. kieltäminen
Meillä kans oli pyhä päätös että mitään ei nostella, kyllä pitää sanaa uskoa... mut ei se sitten ihan pitänytkään, ja meillähän ei esikoinen edes ollut mikään tahtopakkaus, vaan aika tyytyväinen tapaus. Mutta utelias kuin mikä!! Joten nosteltiinpa sitten mm. kukat, kissanhiekat, kissanruoat, särkyvät esineet.. Ja samaa linjaa varmaan neidinkin kanssa. Omaa laiskuutta kai se osaksi on, kun ei jaksa paimentaa koko ajan; älä koske siihen, älä koske tuohon... Ihailen heitä jotka jaksavat, ja tekevät päätöksen että mitään ei pois panna, ja saavat homman myös toimimaan. Hattu nousee moisille, ja korkealle!! =)
Meillä siis oli lähinnä mun laiskuutta, kun en jaksanut ruveta raivaamaan. :LOL:
:D
Minä koin helpommaksi nostaa yhden kerran pois ne 4-5 asiaa, kuin kakskytä kertaa päivässä toimittaa pois niiden kimpusta. Ja kissanhiekkalaatikko on vieläki poissa ulottuvilta, ja ruoat, kun kissa on näköjään jotenki semmonen että sen vaan ei voi antaa olla rauhassa. Kukat taas on ollu paikoillaan jo iät ja ajat.
 
:wave: Sain saldon luettua. Nyt tartteekin lähteä eskarilaisen hakuun.

Lähdetään tänään mökille Pohjanmaalle. Siellä on huvilakauden päättäjäiset eli venetsialaiset. Sitte mulla onkin taas muutama sata sivua luettavana, kun kotiudutaan. :LOL:
 
Mulla on 2 metrinen k*rpä otassa :headwall: :headwall:
Lähettii viemää 5veetä kerhoon, ni 8v tuli pihalla vastaan, oli päässy kaverin autolla kotio...hoksas et reppu jäi sinne autoon...no lähettii perään siin heti ku olivat toistaki kaveria viemässä, mut ehtivät siit pihasta lähtä ennenks saatii kiinni...no kiertotietä ajettiin niille, ei olleet kotona...ajettii kotiin 8v haki puhelimen ja soitti mis ootte, kotona...vietii 5v kerhoon ja mentiin hakee sitä reppuu..no äijä tokas vaan et iskä lähti 2min sitte autolla asioille, reppu autossa!!!!! |O |O
No, päästiin kotiin, ni jätkä soittaa, et nyt iskä tuli kotii |O |O |O Ja reppu on edelleen siel autossa....
 
No voihan pee Jahve :headwall: Sais sen kaverin iskä tuoda sen repun teille kotiin tullessaan :/ Ja juu, sillä yhellä akalla on kyllä itsetunto ehkä hiukan liiankin hyvä ;)

Mä koitan tässä saada tuota pojua toisille unille, ihan väsy tapaus jo |O Mutta ei vaan voi antaa unelle periksi :headwall:
 
Nyt nukahti, huh! Ei tuo poika nukkuis enää laisinkaan päikkäreitä, kun eilenkin pärjäsi olevinaan niillä yksillä tunnin pitusilla päikkäreillä :eek: Mä lähen kattoon, josko keksisin jotain syötävää kaapeista ja sit meen pötköttää lehden kans, kun tää rauha ei varmaan puoltatuntii kauempaa kestä :whistle: Aika hiljaista palstallakin tuntus olevan, vaikka on tällanen tympee keli vissiin muuallakin :/
 
Tää sai just tapettihommat tehtyä :xmas: Onpas Jahvella ollu seilaamista :eek: :D :hug:

Meil on tänää täällä yks :saint: Nukkuu vissii toista tuntia ja muutenki ollu niin hilpeä tapaus.. No onneks niin ku eilen oli yks |O Mut kai me päästii tonki hampaan osalta aika helpolla kun yhen päivän oli kiukku ja illalla oli hammas läpi :heart: :xmas:
 
Hetki rauhaa, molemmat muksut lepuuttaa. Nyt on tytölläkin kuume nousussa, mä jo ehdin luulla ettei se tauti tarttunutkaan mutta ehkä selittää pari viimeistä tosi hankalaa yötä, kun on heräillyt ihan jatkuvasti. On ehkä paikkoja kolottanut tai päätä särkenyt. :/ Kerhoilemaan ei sitten huomenna päästäkään, ensi viikolla uusiksi.

Mä taidan olla ainoa joka oikeastaan mieltyi siihen BB:n naiseen joka aika rehvakkaasti esitteli itseään. :D Tai tykkäsin siitä että se ainakin oli oma itsensä eikä vetänyt mitään roolia, vaikka näin siviilissä tuollainen kaveri voisi olla vähän rasittava. :whistle: Voi kyllä olla että se alkaa ärsyttämään jos tulee BB:tä enemmän seurattua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Oon tuossa miettinyt että pitäisikö korvakuumemittari hankkia? Onko muilla tuollaista?
Meillä on, muttei siihen luottamista oo... :/ Philipsinköhän se oli.
Tollanen digimittari hommattiin vasta missä tulee tulos 5-10sekunnissa =)
Toi korvamittari saattaa nyt näyttää 35,6 vaikka ja heti mittaat uudestaa ja onki liki 38!! |O Todella luotettava laitos :p Ainakin tuo kappale =)
 

Yhteistyössä