***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil vaihtelee ihan kamalasti.. Joskus tulee jo ennen puolta päivää.. joskus on tullu vasta neljän aikoihin. Mä en oo keksiny mitää loogisuutta tohon vielä :D
Minäpä tiedän miten loogista tuo on :p :whistle: ;)
Noh??? :xmas: Tosin en mä oo päätäni vaivannu.. Mä vaan haen sen kolmen aikaan niin yleensä se on siellä :D Jos ei oo niin sitte ei oo tullu sinä päivänä postia (ellen tiiä odottaa jotain) ja ehkä seuraavana päivänä tuleeki sitte enemmän :LOL:
 
olipahan bb eilen... :eek: :eek: täytyy kyllä sanoo et jos alkaa näyttää siltä että tää porukka ei osaa muuta kuin paljastella itteään niin mulla jää toi ohjelma kattomatta tästedes |O |O :x
siis mua ei ees naurattanu se sikailu,tunsin vaan ääretöntä sääliä ja myötähäpeää niitä paljastelijoita kohtaan,varsinkin sitä yhtä roikkutissilehmää kohtaan.... :x ei mikään järjenjättiläinen... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Seiska on kyl semmosta hyvää aivot narikkaan ajanvietettä.. nyt taitaa hetken aikaa olla taas Seiskassa sitte noita BB-paljastuksia ja mitä noi "tähdet" on puuhastellu ennen taloa...
Näinpä :wave: =)
Mut oikeesti..jos siitä maksaa pitäs, ni en tilais...mut työnantaja maksaa, ni tokkopa saa tulla :whistle: :LOL:
No mutta niitten telkkaohjelmien vuoksihan sitä tilataan. :whistle: :LOL: :xmas: Ei tule meille kun olen karsinut kaikki mahdolliset lehtitilaukset pois säästömielessä, ajattelin juuri loputkin perua jos saan miehen suostumaan. Mutta luen kyllä jos tulee jossain vastaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Mulla läikkyy väsymyskuppi nyt niin yli että vallan huimaa... :eek:
No kuis nyt silleen :(
Valvonu raskausajalta asti, ettei oo saanu yhtenäistä pitkää unta, ja se alkaa nyt tuntua. Esikoiselta olin kans ihan hoo-moilasena sillon vähän ennen unikoulua, ja siks se tehtiinkin, kun minä en enää yöheräilyjä jaksanut. Ja nyt on sama, huippaa ja päässä heittää ja ylipäätään pää käy ylikierroksilla kun sitä on ihan yliväsynyt. Aivot menee nopeempaan kuin ite pystyn, en pysy perässä.. :|
Tutulta kuulostaa... univelkaa hiljalleen kerääntynyt rv25 asti, ja nyt alkaa tosiaan tuntua kun muutama yö mennyt tosi huonosti. Ja tosiaan kun ei niitä pääse missään välissä nollaamaan. :( Mutta ei lannistuta, nämä on jo puolivuotiaita, eli koko ajan toivo kasvaa että yöt rauhoittuu! =) *yrittää unohtaa että poikaa enemmän valvottaa tuo kohta 3-vuotias*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Seiska on kyl semmosta hyvää aivot narikkaan ajanvietettä.. nyt taitaa hetken aikaa olla taas Seiskassa sitte noita BB-paljastuksia ja mitä noi "tähdet" on puuhastellu ennen taloa...
Näinpä :wave: =)
Mut oikeesti..jos siitä maksaa pitäs, ni en tilais...mut työnantaja maksaa, ni tokkopa saa tulla :whistle: :LOL:
No mutta niitten telkkaohjelmien vuoksihan sitä tilataan. :whistle: :LOL: :xmas: Ei tule meille kun olen karsinut kaikki mahdolliset lehtitilaukset pois säästömielessä, ajattelin juuri loputkin perua jos saan miehen suostumaan. Mutta luen kyllä jos tulee jossain vastaan. :D
Me peruttii vasta iso kasa lehtiä.. Ja kohta syksyllä ne soittelee perään tarjousten kanssa... aku ankkaki on aika arvokas lehti normihintaan (varsinki ku ne pyörittää samoja tarinoita siellä) mutta tarjousten kanssa ihan ok aina vuodeks
:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Tuosta mukana puuhailusta kun sanoit niin tajusin, että siitähän tämä äkillinen mustasukkaisuus varmaan johtuukin... oma moka. :ashamed: Mä olen myös antanut tytön puuhailla mukana ja kehunut kovasti kun on poikaa viihdyttänyt yms. mutta nyt parin viikon ajan kun univelat on nousseet tosi kovaa vauhtia ja rintatulehdus vei ihan puhdin pois, niin oon tehnyt vaan pakolliset hommat ja lähinnä kieltänyt tyttöä kun on tullut "hankaloittamaan" pojan hoitoa. Ei oo vaan jaksanut... Nyt on skarpattava, alkoi ihan hävettämään. :ashamed: Kaikki sujuisi kyllä tosi paljon paremmin kun saisi välillä kunnolla nukkua, toimisi oma pääkin paremmin ja tajuaisi omien tekojensa seuraukset. :/
En minäkään aina muista tyttöä ottaa mukaan hääräämään...ja tosiaan jos on väsynyt niin ei ees jaksa. Hyvä kun saa päivän hoidettua "kunnialla". Tuo kuitenkin tosiaan auttaa tuohon mustasukkaisuuteen, aivan kuten sinäkin olit huomannut asian.

Mites sä pääsisit lepäämään? Onko ketään joka vois lapsia katsoa hetken? :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Anno, tiiäks sie mun ammattia? ;) :whistle:
Tiiän :whistle: :D Mut et kai sie tänne asti toimi? :eek: :D Ei vaiskaa, mikä siin on että se vaihtelee noin? ja voisinks mä päätellä millo se posti tulee minäki päivänä?
No toimintaperiaatehan on joka paikassa sama ;)
Maanantai, keskiviikko ja torstai on "mainospäiviä" normaalipostin lisäksi (toki joskus tulee mainoksia myös ti ja pe, mut harvemmin), torstaisin on eniten mainoksia pääsääntösesti. Tiistaisin on vähiten postia, perjantaisin tulee useimmat aikakausilehdet jne...et jos tiistai olis sellain normiaika, ni melkeen vois sanoo, et maanantaina tulee 30min-tunti myöhemmin, torstaina 1-2h myöhemmin jne jne...vaikee tälleen selittää :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meille tulee tänään posti klo 12.30 *arvioi* :whistle: :LOL:
Meille tulee aina posti about tuohon aikaan... :whistle:

Ei tosin tuu seiskaa...vaan maaseudun tulevaisuus.. :p :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
Eiks se tuu ma, ke ja pe :whistle: Ei kyl enää muista*
...eiks se tuukkaan tänään... :eek: Päivä pilalla.... :headwall: :LOL:

Kai sie huomiseen kestät? :LOL: :LOL:
On muuten pirullinen lehti kun siel on niitä mainareita useesti välissä :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Anno, tiiäks sie mun ammattia? ;) :whistle:
Tiiän :whistle: :D Mut et kai sie tänne asti toimi? :eek: :D Ei vaiskaa, mikä siin on että se vaihtelee noin? ja voisinks mä päätellä millo se posti tulee minäki päivänä?
No toimintaperiaatehan on joka paikassa sama ;)
Maanantai, keskiviikko ja torstai on "mainospäiviä" normaalipostin lisäksi (toki joskus tulee mainoksia myös ti ja pe, mut harvemmin), torstaisin on eniten mainoksia pääsääntösesti. Tiistaisin on vähiten postia, perjantaisin tulee useimmat aikakausilehdet jne...et jos tiistai olis sellain normiaika, ni melkeen vois sanoo, et maanantaina tulee 30min-tunti myöhemmin, torstaina 1-2h myöhemmin jne jne...vaikee tälleen selittää :whistle: :D
Eli menen hakemaan sen edelleen klo 15 ja se on siellä yleensä

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Anno, tiiäks sie mun ammattia? ;) :whistle:
Tiiän :whistle: :D Mut et kai sie tänne asti toimi? :eek: :D Ei vaiskaa, mikä siin on että se vaihtelee noin? ja voisinks mä päätellä millo se posti tulee minäki päivänä?
No toimintaperiaatehan on joka paikassa sama ;)
Maanantai, keskiviikko ja torstai on "mainospäiviä" normaalipostin lisäksi (toki joskus tulee mainoksia myös ti ja pe, mut harvemmin), torstaisin on eniten mainoksia pääsääntösesti. Tiistaisin on vähiten postia, perjantaisin tulee useimmat aikakausilehdet jne...et jos tiistai olis sellain normiaika, ni melkeen vois sanoo, et maanantaina tulee 30min-tunti myöhemmin, torstaina 1-2h myöhemmin jne jne...vaikee tälleen selittää :whistle: :D
Eli menen hakemaan sen edelleen klo 15 ja se on siellä yleensä

:LOL:
Klo 16 mennessä pitäs vissiin lain mukaan olla päiväposti jaettu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Tuosta mukana puuhailusta kun sanoit niin tajusin, että siitähän tämä äkillinen mustasukkaisuus varmaan johtuukin... oma moka. :ashamed: Mä olen myös antanut tytön puuhailla mukana ja kehunut kovasti kun on poikaa viihdyttänyt yms. mutta nyt parin viikon ajan kun univelat on nousseet tosi kovaa vauhtia ja rintatulehdus vei ihan puhdin pois, niin oon tehnyt vaan pakolliset hommat ja lähinnä kieltänyt tyttöä kun on tullut "hankaloittamaan" pojan hoitoa. Ei oo vaan jaksanut... Nyt on skarpattava, alkoi ihan hävettämään. :ashamed: Kaikki sujuisi kyllä tosi paljon paremmin kun saisi välillä kunnolla nukkua, toimisi oma pääkin paremmin ja tajuaisi omien tekojensa seuraukset. :/
En minäkään aina muista tyttöä ottaa mukaan hääräämään...ja tosiaan jos on väsynyt niin ei ees jaksa. Hyvä kun saa päivän hoidettua "kunnialla". Tuo kuitenkin tosiaan auttaa tuohon mustasukkaisuuteen, aivan kuten sinäkin olit huomannut asian.

Mites sä pääsisit lepäämään? Onko ketään joka vois lapsia katsoa hetken? :heart:
Kyllä tosiaan huomaa seuraukset kun ei ole jaksanut tyttöä pitää mukana puuhastelemassa. :( Hyvä kun tuli puheeksi, niin voin vielä korjata asian, kiitos vaan oivaltamisavusta. =)

Jos tuo poika huolisi maitonsa jostain muualta kuin tissistä niin järkkäisin vaikka mummulaan yöhoitoon, mutta nyt ei kyllä onnistu oikein millään... täytyy vaan sinnitellä kunnes yöimetys loppuu. Nyt olen ottamassa iltapuuroa mukaan kuvioihin joten ehkä se vähentää yösyöntiä... jotain on kyllä keksittävä tuon tytön yöheräilyyn avuksi, se on tällä hetkellä suurin ongelma. :/

Jaahas, poika heräilee lopulta lounaalle... :wave:
 
huomenta siskoset :wave: ,

Sataa sataa ropisee....ärsyä...meil ei oo oikeen paikka mihin vois vaunut laittaa ja sadehuppukin on rikki :kieh: . En oo raskinu ostaa uuttaa vaan oon kirppiksiltä yrittäny kattella :whistle: .

Jepa jee, vois kait sitä aamukaffelle mennä, tais vaan olla jotain tumma paahto jälellä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kai sie huomiseen kestät? :LOL: :LOL:
On muuten pirullinen lehti kun siel on niitä mainareita useesti välissä :headwall: :LOL:
No, ku on vähä vilpoista täällä...millä mä nyt hellan sytytän... :D :LOL:

...ei meille tuu mainareita välissä, vaik onks tää niin korvessa että ehtii jo tippuu ennen ku laatikkoon kolahtaa... :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Jos tuo poika huolisi maitonsa jostain muualta kuin tissistä niin järkkäisin vaikka mummulaan yöhoitoon, mutta nyt ei kyllä onnistu oikein millään... täytyy vaan sinnitellä kunnes yöimetys loppuu. Nyt olen ottamassa iltapuuroa mukaan kuvioihin joten ehkä se vähentää yösyöntiä... jotain on kyllä keksittävä tuon tytön yöheräilyyn avuksi, se on tällä hetkellä suurin ongelma. :/

Jaahas, poika heräilee lopulta lounaalle... :wave:
Jos mummu tulis päivällä muutamaks tunniks, ni saisit vähä univelkoja pois... Vaik eihän tuo korvaa kunnon yöunta! :/

Minkä aikaa tyttö heräilee? Miksi? Itkeekö? Meillä tyttö heräilee silloin öisin itkemään, jos päivä ollut tosi vilkas ja paljon uusia asioita tapahtunut. Toisinaan tulee vielä niitä että nukkuu vaik istuukin....itkee eikä meinaa saada hereille.

Jaksamisia! Voimia! Toivotaan että yöt rauhoittuvat :wave: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Jos tuo poika huolisi maitonsa jostain muualta kuin tissistä niin järkkäisin vaikka mummulaan yöhoitoon, mutta nyt ei kyllä onnistu oikein millään... täytyy vaan sinnitellä kunnes yöimetys loppuu. Nyt olen ottamassa iltapuuroa mukaan kuvioihin joten ehkä se vähentää yösyöntiä... jotain on kyllä keksittävä tuon tytön yöheräilyyn avuksi, se on tällä hetkellä suurin ongelma. :/

Jaahas, poika heräilee lopulta lounaalle... :wave:

--Meillä töissä yks perhe oli kans toooooosi väsyjä kun niitten kolme vee heräili jatkuvasti..niillä siitten ongelma ratkes niinkin ykisnkertaisella ja tutulla tavalla, eli uhkaus-kiristys-lahjonta :LOL: , täs käytettiin vaan tota lahjontaa, eli palkitsemista..

Olivat ostaneet kirppikseltä kasan lapselle mieluisia leluja tyyliin muovisia eläimiä yms. ja sitten asia yhdessä lapsen kanssa puitiin ja selitetiin että aina kun yö sujuu ilman "heräämisiä" niin sitten aamulla saapi valita itteleen uuden "lelun" ja kuinka ollakkaan ei menny montakaan yötä ja homma rupes pelittään ja sitten pikku hiljaa tuo muutetiiin silleen että jos viikko menee hyvin niin sitten lelu jne.. ja loppu viimein oltiin takas normissa arjessa jossa kolme vee nukku yönsä heräämättä. Toki asia erikseen oli painajaiset, kivut yms..

Varmasti tääkin herättää mielipiteitä, mutta sen tiiän että tää perhe sai tästä avun ja unimäärä lisäänty heillä huomattavasti :wave:
 

Yhteistyössä