Noh??? :xmas: Tosin en mä oo päätäni vaivannu.. Mä vaan haen sen kolmen aikaan niin yleensä se on siellä Jos ei oo niin sitte ei oo tullu sinä päivänä postia (ellen tiiä odottaa jotain) ja ehkä seuraavana päivänä tuleeki sitte enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minäpä tiedän miten loogista tuo onAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil vaihtelee ihan kamalasti.. Joskus tulee jo ennen puolta päivää.. joskus on tullu vasta neljän aikoihin. Mä en oo keksiny mitää loogisuutta tohon vielä
No mutta niitten telkkaohjelmien vuoksihan sitä tilataan. :xmas: Ei tule meille kun olen karsinut kaikki mahdolliset lehtitilaukset pois säästömielessä, ajattelin juuri loputkin perua jos saan miehen suostumaan. Mutta luen kyllä jos tulee jossain vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Näinpä :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Seiska on kyl semmosta hyvää aivot narikkaan ajanvietettä.. nyt taitaa hetken aikaa olla taas Seiskassa sitte noita BB-paljastuksia ja mitä noi "tähdet" on puuhastellu ennen taloa...
Mut oikeesti..jos siitä maksaa pitäs, ni en tilais...mut työnantaja maksaa, ni tokkopa saa tulla
Tiiän Mut et kai sie tänne asti toimi? Ei vaiskaa, mikä siin on että se vaihtelee noin? ja voisinks mä päätellä millo se posti tulee minäki päivänä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Anno, tiiäks sie mun ammattia?
Tutulta kuulostaa... univelkaa hiljalleen kerääntynyt rv25 asti, ja nyt alkaa tosiaan tuntua kun muutama yö mennyt tosi huonosti. Ja tosiaan kun ei niitä pääse missään välissä nollaamaan. Mutta ei lannistuta, nämä on jo puolivuotiaita, eli koko ajan toivo kasvaa että yöt rauhoittuu! =) *yrittää unohtaa että poikaa enemmän valvottaa tuo kohta 3-vuotias*Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Valvonu raskausajalta asti, ettei oo saanu yhtenäistä pitkää unta, ja se alkaa nyt tuntua. Esikoiselta olin kans ihan hoo-moilasena sillon vähän ennen unikoulua, ja siks se tehtiinkin, kun minä en enää yöheräilyjä jaksanut. Ja nyt on sama, huippaa ja päässä heittää ja ylipäätään pää käy ylikierroksilla kun sitä on ihan yliväsynyt. Aivot menee nopeempaan kuin ite pystyn, en pysy perässä.. :|Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No kuis nyt silleenAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mulla läikkyy väsymyskuppi nyt niin yli että vallan huimaa...
Me peruttii vasta iso kasa lehtiä.. Ja kohta syksyllä ne soittelee perään tarjousten kanssa... aku ankkaki on aika arvokas lehti normihintaan (varsinki ku ne pyörittää samoja tarinoita siellä) mutta tarjousten kanssa ihan ok aina vuodeksAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:No mutta niitten telkkaohjelmien vuoksihan sitä tilataan. :xmas: Ei tule meille kun olen karsinut kaikki mahdolliset lehtitilaukset pois säästömielessä, ajattelin juuri loputkin perua jos saan miehen suostumaan. Mutta luen kyllä jos tulee jossain vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Näinpä :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Seiska on kyl semmosta hyvää aivot narikkaan ajanvietettä.. nyt taitaa hetken aikaa olla taas Seiskassa sitte noita BB-paljastuksia ja mitä noi "tähdet" on puuhastellu ennen taloa...
Mut oikeesti..jos siitä maksaa pitäs, ni en tilais...mut työnantaja maksaa, ni tokkopa saa tulla
En minäkään aina muista tyttöä ottaa mukaan hääräämään...ja tosiaan jos on väsynyt niin ei ees jaksa. Hyvä kun saa päivän hoidettua "kunnialla". Tuo kuitenkin tosiaan auttaa tuohon mustasukkaisuuteen, aivan kuten sinäkin olit huomannut asian.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Tuosta mukana puuhailusta kun sanoit niin tajusin, että siitähän tämä äkillinen mustasukkaisuus varmaan johtuukin... oma moka. :ashamed: Mä olen myös antanut tytön puuhailla mukana ja kehunut kovasti kun on poikaa viihdyttänyt yms. mutta nyt parin viikon ajan kun univelat on nousseet tosi kovaa vauhtia ja rintatulehdus vei ihan puhdin pois, niin oon tehnyt vaan pakolliset hommat ja lähinnä kieltänyt tyttöä kun on tullut "hankaloittamaan" pojan hoitoa. Ei oo vaan jaksanut... Nyt on skarpattava, alkoi ihan hävettämään. :ashamed: Kaikki sujuisi kyllä tosi paljon paremmin kun saisi välillä kunnolla nukkua, toimisi oma pääkin paremmin ja tajuaisi omien tekojensa seuraukset. :/
No toimintaperiaatehan on joka paikassa samaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Tiiän Mut et kai sie tänne asti toimi? Ei vaiskaa, mikä siin on että se vaihtelee noin? ja voisinks mä päätellä millo se posti tulee minäki päivänä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Anno, tiiäks sie mun ammattia?
...eiks se tuukkaan tänään... Päivä pilalla.... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meille tulee aina posti about tuohon aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meille tulee tänään posti klo 12.30 *arvioi*
Ei tosin tuu seiskaa...vaan maaseudun tulevaisuus..
Eiks se tuu ma, ke ja pe Ei kyl enää muista*
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...eiks se tuukkaan tänään... Päivä pilalla.... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meille tulee aina posti about tuohon aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meille tulee tänään posti klo 12.30 *arvioi*
Ei tosin tuu seiskaa...vaan maaseudun tulevaisuus..
Eiks se tuu ma, ke ja pe Ei kyl enää muista*
Eli menen hakemaan sen edelleen klo 15 ja se on siellä yleensäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No toimintaperiaatehan on joka paikassa samaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Tiiän Mut et kai sie tänne asti toimi? Ei vaiskaa, mikä siin on että se vaihtelee noin? ja voisinks mä päätellä millo se posti tulee minäki päivänä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Anno, tiiäks sie mun ammattia?
Maanantai, keskiviikko ja torstai on "mainospäiviä" normaalipostin lisäksi (toki joskus tulee mainoksia myös ti ja pe, mut harvemmin), torstaisin on eniten mainoksia pääsääntösesti. Tiistaisin on vähiten postia, perjantaisin tulee useimmat aikakausilehdet jne...et jos tiistai olis sellain normiaika, ni melkeen vois sanoo, et maanantaina tulee 30min-tunti myöhemmin, torstaina 1-2h myöhemmin jne jne...vaikee tälleen selittää
Klo 16 mennessä pitäs vissiin lain mukaan olla päiväposti jaettuAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Eli menen hakemaan sen edelleen klo 15 ja se on siellä yleensäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No toimintaperiaatehan on joka paikassa samaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Tiiän Mut et kai sie tänne asti toimi? Ei vaiskaa, mikä siin on että se vaihtelee noin? ja voisinks mä päätellä millo se posti tulee minäki päivänä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Anno, tiiäks sie mun ammattia?
Maanantai, keskiviikko ja torstai on "mainospäiviä" normaalipostin lisäksi (toki joskus tulee mainoksia myös ti ja pe, mut harvemmin), torstaisin on eniten mainoksia pääsääntösesti. Tiistaisin on vähiten postia, perjantaisin tulee useimmat aikakausilehdet jne...et jos tiistai olis sellain normiaika, ni melkeen vois sanoo, et maanantaina tulee 30min-tunti myöhemmin, torstaina 1-2h myöhemmin jne jne...vaikee tälleen selittää
Kyllä tosiaan huomaa seuraukset kun ei ole jaksanut tyttöä pitää mukana puuhastelemassa. Hyvä kun tuli puheeksi, niin voin vielä korjata asian, kiitos vaan oivaltamisavusta. =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En minäkään aina muista tyttöä ottaa mukaan hääräämään...ja tosiaan jos on väsynyt niin ei ees jaksa. Hyvä kun saa päivän hoidettua "kunnialla". Tuo kuitenkin tosiaan auttaa tuohon mustasukkaisuuteen, aivan kuten sinäkin olit huomannut asian.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Tuosta mukana puuhailusta kun sanoit niin tajusin, että siitähän tämä äkillinen mustasukkaisuus varmaan johtuukin... oma moka. :ashamed: Mä olen myös antanut tytön puuhailla mukana ja kehunut kovasti kun on poikaa viihdyttänyt yms. mutta nyt parin viikon ajan kun univelat on nousseet tosi kovaa vauhtia ja rintatulehdus vei ihan puhdin pois, niin oon tehnyt vaan pakolliset hommat ja lähinnä kieltänyt tyttöä kun on tullut "hankaloittamaan" pojan hoitoa. Ei oo vaan jaksanut... Nyt on skarpattava, alkoi ihan hävettämään. :ashamed: Kaikki sujuisi kyllä tosi paljon paremmin kun saisi välillä kunnolla nukkua, toimisi oma pääkin paremmin ja tajuaisi omien tekojensa seuraukset. :/
Mites sä pääsisit lepäämään? Onko ketään joka vois lapsia katsoa hetken? :heart:
No, ku on vähä vilpoista täällä...millä mä nyt hellan sytytän...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kai sie huomiseen kestät?
On muuten pirullinen lehti kun siel on niitä mainareita useesti välissä :headwall:
Jos mummu tulis päivällä muutamaks tunniks, ni saisit vähä univelkoja pois... Vaik eihän tuo korvaa kunnon yöunta! :/Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Jos tuo poika huolisi maitonsa jostain muualta kuin tissistä niin järkkäisin vaikka mummulaan yöhoitoon, mutta nyt ei kyllä onnistu oikein millään... täytyy vaan sinnitellä kunnes yöimetys loppuu. Nyt olen ottamassa iltapuuroa mukaan kuvioihin joten ehkä se vähentää yösyöntiä... jotain on kyllä keksittävä tuon tytön yöheräilyyn avuksi, se on tällä hetkellä suurin ongelma. :/
Jaahas, poika heräilee lopulta lounaalle... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Jos tuo poika huolisi maitonsa jostain muualta kuin tissistä niin järkkäisin vaikka mummulaan yöhoitoon, mutta nyt ei kyllä onnistu oikein millään... täytyy vaan sinnitellä kunnes yöimetys loppuu. Nyt olen ottamassa iltapuuroa mukaan kuvioihin joten ehkä se vähentää yösyöntiä... jotain on kyllä keksittävä tuon tytön yöheräilyyn avuksi, se on tällä hetkellä suurin ongelma. :/
Jaahas, poika heräilee lopulta lounaalle... :wave: