***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
En mäkään juo jos oon yksin pojan kanssa kotona. Mutta ei ole toisaalta tehnyt mieli juoda vaikka mieskin olisi kotona..outoa..
nimim. aikaisemmin on kyllä bisse maistunut :D
Mä en siis jois edes silloin kun mies kotona. Kun ei se edes herää pojan ääniin, ei edes itkuun (poikahan ei siis paljoa itke) :ashamed:
Onkohan meillä sama mies :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
En mäkään juo jos oon yksin pojan kanssa kotona. Mutta ei ole toisaalta tehnyt mieli juoda vaikka mieskin olisi kotona..outoa..
nimim. aikaisemmin on kyllä bisse maistunut :D
Mä en siis jois edes silloin kun mies kotona. Kun ei se edes herää pojan ääniin, ei edes itkuun (poikahan ei siis paljoa itke) :ashamed:
Onkohan meillä sama mies :headwall:
Tiiä vaikka oiskin :LOL: Tuo kun ramppaa harrastuksissaan harva se ilta :whistle: Missä lie :whistle:
*muoks* ja kantaa kassikaupalla hikistä treenivermettä pyykkikoneeseen :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
En mäkään juo jos oon yksin pojan kanssa kotona. Mutta ei ole toisaalta tehnyt mieli juoda vaikka mieskin olisi kotona..outoa..
nimim. aikaisemmin on kyllä bisse maistunut :D
Mä en siis jois edes silloin kun mies kotona. Kun ei se edes herää pojan ääniin, ei edes itkuun (poikahan ei siis paljoa itke) :ashamed:
Onkohan meillä sama mies :headwall:
Tiiä vaikka oiskin :LOL: Tuo kun ramppaa harrastuksissaan harva se ilta :whistle: Missä lie :whistle:
Veit sanat suustani :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
En jaksa lähteä tätä kämppää raivaamaan erityisesti, on meinaan loputon suo |O .
Ja vaikka raivais, niin aina joku jättää jotain jonneki :p :LOL:
Tätä mäkin aloin ajattelemaan, että voidaanhan me nostella tavaroita ylös, mutta kun tyttö kuitenkin noutaa ne takaisin alas. :/ Ei taidakaan onnistua enää. Juuri äsken huomasin että likka oli keittiössä tyhjentänyt pakastesta ison kasan tavaraa lattialle ja kaivanut alta jätskituutin (mitkä oli tarkoituksella haudattu sinne alle ettei likka niitä huomaisi). :kieh:

Meillä ei oo koskaan nosteltu lapsia alas pöydiltä, ei oo koskaan tyhjennetty kaappeja, ei oo kaivettu hiekkaa/kiviä suusta jne jne.... =)
Meillä on tehty tätä kaikkea, ja paljon muutakin... :snotty:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Empäs viitsi osallistua enää tuohon kodinraivaamis juttuun, kun oon taas erilainen nuori B) Mutta siis, ei täällä mitään raivattavaa onneks oo :whistle:
Täälläkin erilainen muori. Ollaan sitte yhdessä erilaisia. =) Niin, ei meilläkään siis olla raivattu. En sitte tiedä, jos olis ollu tooosi levoton luonne.
 
Meilläkään ei mies herää pojan ääniin ellei huuda ihan henkensä edestä. Ihan turha ajatella että mä välillä nukkuisin ja mies heräisi rauhoittelemaan, mä olisin hereillä paljon ennen miestä enkä saisi unta ennenkuin poika olisi taas hiljainen. Kokeiltu on. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Empäs viitsi osallistua enää tuohon kodinraivaamis juttuun, kun oon taas erilainen nuori B) Mutta siis, ei täällä mitään raivattavaa onneks oo :whistle:
Täälläkin erilainen muori. Ollaan sitte yhdessä erilaisia. =) Niin, ei meilläkään siis olla raivattu. En sitte tiedä, jos olis ollu tooosi levoton luonne.
=)
No meillähän toi kakkonen oli ja on edelleen :whistle: Mutta ku äiti on the BOSS B) :kieh: Ei tosin nyt enää esimurkkuiässä toimi :LOL: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Mä en tajuu... nyt tuo tyttö meni takaisin nukkumaan
Eli 6.30 heräsi, söi puuron ja leikki tuossa lattialla
7.30 meni nukkumaan
9.00 heräsi
10.15 joi maidon ja nukkumaan... :eek:
Taitaa olla liikkeellä... poika on nukkunut jo 2 tuntia putkeen. :eek: Jospa ennakoisi paranemista. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Meilläkään ei mies herää pojan ääniin ellei huuda ihan henkensä edestä. Ihan turha ajatella että mä välillä nukkuisin ja mies heräisi rauhoittelemaan, mä olisin hereillä paljon ennen miestä enkä saisi unta ennenkuin poika olisi taas hiljainen. Kokeiltu on. :headwall:
Meillä mies herää onneks.. Jos poika itkee yöllä niin vähä aikaa kuulostellaa ja arvotaa kumpi menee :whistle: Mä oon yleensä jo takasin unessa ennen ku mies on pojan luona ees :D Näin nyt ku mies on lomalla. Yleensä viikolla mä meen nopeeta pojan luo ettei miehen tarvi nousta..
 
Mie vein likan sänkyyn tänään poikkeuksellisesti jo 9.30...mut tunnin päästä se pitää jo repii ylös ku lähtään viemään 5v kerhoon.
Hyvimpä tuo näytti kyl nukahtavan vaikka melkeen tuntia normaalia aikasemmin laitoin =)
 

Yhteistyössä