***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
.Meillä Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?
Ensimmäisen jälkeen en ollut tyytyväinen, en tosiaan....mutta nykyään ne on lähes yleinen vitsi B) Eli olen sinut niiden kanssa! :hug: Ja tosiaan...hyvä että on erilaisia liivejä ;)
Hyvin ne tossa mukana roikkuu... :xmas:
*muoks. en oo tyytyväinen, mut en oo koskaan ollutkaan...nykyään en tosin ees muista niiden ulkonäköä ajatella..
*muoks. muoks. mut myös sinut niiden kanssa... :xmas:
Toi oli hyvä!! :D
Joo, sinut oon kyllä minäki, mut että voishan ne nyt vähän terhakammat olla! :LOL: *naurun lomassa muistelee haikeana mennyttä aikaa*
Kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään...vai miten se meni :LOL: :p
Elä elä tikulla töki ku muutenki haikkiksen takia tippa linssissä. Ennen oli nännitki sinne päin minne piti!! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...niin tai sit kaalisoppadietti...sitä saat syödä koska vaan ja kuinka paljon vaan...mut pelkkää sitä... :x
Ei tulis kuuloonkaan |O
Nutreja minä kannatan...nyt osanutraan ja jossan vaiheessa (kun kauppaan tulee lisää, heh) pidän taas sen 5 päivän kuurin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
.Meillä Tuli sitten mieleeni, että ootteko helmimammat tyytyväisiä omiinne nyt kun raskaus ja mahd. imetyskin on niitä muovannut? Vai onko joku joka kokee että ei ole tapahtunut mitään muutosta?
Ensimmäisen jälkeen en ollut tyytyväinen, en tosiaan....mutta nykyään ne on lähes yleinen vitsi B) Eli olen sinut niiden kanssa! :hug: Ja tosiaan...hyvä että on erilaisia liivejä ;)
Hyvin ne tossa mukana roikkuu... :xmas:
*muoks. en oo tyytyväinen, mut en oo koskaan ollutkaan...nykyään en tosin ees muista niiden ulkonäköä ajatella..
*muoks. muoks. mut myös sinut niiden kanssa... :xmas:
Toi oli hyvä!! :D
Joo, sinut oon kyllä minäki, mut että voishan ne nyt vähän terhakammat olla! :LOL: *naurun lomassa muistelee haikeana mennyttä aikaa*
Kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään...vai miten se meni :LOL: :p
Elä elä tikulla töki ku muutenki haikkiksen takia tippa linssissä. Ennen oli nännitki sinne päin minne piti!! :LOL:
Toinen sojottaa oikeelle ja toinen vasemmalle :p :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nutreja minä kannatan...nyt osanutraan ja jossan vaiheessa (kun kauppaan tulee lisää, heh) pidän taas sen 5 päivän kuurin =)
...mikä tuossa on ideana? No, tietysti siis painonpudotus, mut mitä sen eteen tehdään...millä joutuu elämään? =) Mä oon kans vakaasti aloittanut joka päivä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
.Meillä ...
Ensimmäisen jälkeen ...
Hyvin ne tossa mukana roikkuu... ...
*naurun lomassa muistelee haikeana mennyttä aikaa*
Kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään...vai miten se meni :LOL: :p
Elä elä tikulla töki ku muutenki haikkiksen takia tippa linssissä. Ennen oli nännitki sinne päin minne piti!! :LOL:
Toinen sojottaa oikeelle ja toinen vasemmalle :p :LOL: :LOL:
Joo ja siis painovoima, painovoima. Surullisesti alaspäin... :kieh:
 
Siinä 5 päivän kuurissa on KAIKKI ateriat mitä saat syödä niinä 5 päivänä (toki kalorittomia juttuja voi kohtuudella syödä, salaattia jne). Päivän ateriat koostuu 5 ateriasta...aamulla pirtelö, välipalaksi sellanen kasvisliemijuttu, lounaaksi SUKLAA patukka!!!! :D , taas välipalaksi sellanen kasvisliemi ja päivälliseksi juusto tai tomaattipastaa =)
ja oikeesti, nälkä EI OLLUT KERTAAKAAN sen 5 päivän aikana...oli ainoostaan mielitekoja =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Joo ja siis painovoima, painovoima. Surullisesti alaspäin... :kieh:
Painovoimakin juu, mutta eniten mua häiritsee, kun ne nyt tyhjinä on sellaiset löysät, venytetyt :eek: Kiinteydestä tietoakaan :'(
Joo, juuri noin. Tuo surullisesti alaspäin olikin semmonen vitsailu noista nänneistä, ei ne sentäs ihan alaspäin osoita. Mutta tyhjät joo, venytetyt. Liian pieni täyte, liian isossa pussissa. Pieni C täytteenä, E:n pussissa. :( :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mitä Jahvetti tuollainen 5 pv:n kuuri maksaa ja miltä ne maistuu? En oo kyllä ikinä noihin perehtynyt muutenkaan, miettinyt vaan, että tosiaanko niillä laihtuu :whistle:
No siis...makuaistejahan kun on monia, et kuka tykkää kuka ei...mut jos oikeesti haluaa laihtua, ni ne on sairaan hyviä :LOL:
Ei mut oikeesti minusta ne oli ihan siedettäviä. No ehkä pirtelö oli sellanen öklöin, mutta kyllä se meni. Juustopastaa olisin toivonu jopa enemmän ja patukat vie kielen mennessään!!! :p
Toi oli Cittarissa 35,90e...minusta ei edes kovin kallis :whistle:
 

Yhteistyössä