Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    Ja Zukullaoli jo konttailtu.Missä meidän pikkaraiset sylivaavit on :heart: ?? Mä muuten lopetin imetyksen toissapäivänä :'( . Tuli se patti sinne selkään ja sain kovan lääkekuurin siihen.Ja lupasivat sit penisilliinistä myös vauvalle vatsavaivoja.Mä ajattelin, et noup, nyt saa vatsavaivat...
  2. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    Oho, aikasin on vauveli hoksannut homman.Hieno juttu !! :heart: Meillä vasta tällä viikolla noustu konttausasentoon.
  3. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Kiva, kun jaksoitte vastailla näinkin paljon =) ! Juu, kai meidän tulee mummo ja pappa sitten meille pitämään A:ta. Asuvat tosi lähellä, mutta toivon et jaksaisivat olla aamuun saakka.Jos vähän kans pääsis oikein hummailemaan :D ! Kyllä tämä tuuletus tulee tarpeeseen :whistle: !
  4. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Aikas kivaa oli, kun kolmeensaakka jaksoit rymistellä ! Mulla polttareihin meno ens la ja sitä seuraavana häät.Siis ystävän.Omia odotellessa ... Piti kysymäni, että oliko sun lapsukaiset yötä mummolassa tms.vai kotona hoidossa?Itse tätä pohdin, kun tietty miehen kanssa juhliin mennään :D !
  5. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Meiltä löytyy myös lime Sack'N Seat. Ajattelin kans onko mitään käyttöä, mut taitaa sitten jossain vaiheessa ollakin.Kiva juttu. Kyllä on synkkä keli, aivan syksy jotensakin tullut.Marjapuskiin vois mennä, mut en tie, tuntuu niiiiin kylmältä...
  6. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Onnittelut synttärisankarille :flower: !! Perästä tullaan, mulla ens keskiviikkona. =)
  7. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Mä en ole noita maissinaksuja vielä ostanutkaan, jospa kokeilis =) .Sotkua varmaan piisaa. :heart:
  8. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Meillevauva: :hug: Hyvin se menee.Nyt tuntuu pitkältä ajalta, mutta loppujen lopuksi sitä se ei ole. Hyvä kun olet ohjelmaa järjestänyt viikolle.Ja vielä on vähän kesääkin jäljellä..Meinaan, että yöt ei sentään ihan säkkipimeitä vielä.
  9. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Meillevauva: On se patti ihossa kiinni.Luojan kiitos ei liiku, on sellanen tasanen.Eikun lääkäriin tosiaan, jos tästä ainakin vielä isonee..
  10. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Ieva: Ihanaa, kun pääsette vauvauintiin :heart: .Mulla ihan tässä sydän särkyy, kun A rakastaa yli kaiken kylpemistä ja korvalääkäri vinkkas, et uinti kannattas jättää väliin.Kerran meillä ollut korvatulehdus, mutta alttius niille vahvana.
  11. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    :laugh: :laugh: Patista asiaa! Joo, on isompi kuin 1-1,5 cm.
  12. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    No, juu voishan se tosiaan finnikin olla.On vaan aikas iso..Sellanen valkonen kohta kyllä keskellä ja aikas kipeä :( . Kiva keskustelunaihe :laugh: , mut kiitos kotitohtorille :) ! Tällaset asiat vaan vaivaa,ja haittaa arkipäivää ( rintsikat painaa sitä kohtaa...).
  13. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Ipulla taitaa olla kädentaidot kohdallaan.Magee kakku :p !! Myyntihommiin... :D . Piti kysymäni tällasta asiaa.. :/ .Kun mulla on aika iso patti tullut selkään ja kipeä, ni oisko rasvapatti.Onx muilla ollut sellasia? Aineenvaihdunta häiriö, tai jotain horminijuttua arvelisin.. Heh, parin...
  14. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Moikka :wave: ! Täällä on kesälomareissulta palattu.Asuntoautolla kävästiin Porvoossa ja Tammisaaressa.Aikas kivoja paikkoja.Porvoo oli kyllä ennestäänkin tuttu.Vanha kaupunki on ihana! Paljon oli vielä turisteja.Euroopassahan elokuu taitaa olla se vilkkain kesälomakuukausi. Hyvää...
  15. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Ipulle: on yv:tä :attn: !
  16. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Kivaa :D ! Mulla kans näin kaason ominaisuudessa polttareiden pitämistä parin viikon päästä. Pääsee viihteelle piiittkästä aikaa.Jihuu :whistle: .
  17. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Mä taidan kans mennä ens vkolla Ikeaan. Jotenkin kauhea sisustusvimma, tekee syksy tuloaan. Tää kotona olo tekee tällaseks shoppailumaanikoksi, kun näitä samoja seiniä aina kyttäilee :laugh: ...Alerekit kans kiinnostais.. :whistle: .
  18. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Juu, kokkaa ja siivoaa.Ihan oma-aloitteisesti.Mä olen itse kyllä aika suurpiirteinen, ni toinen sit taas ei ole :D .. Huomasin kans et täällä me taas kaksin ollaan =) .Ja kun olen illantorkku, ni täytyy tähän aikaan jutskailla.Menen yleensä viimeistään 11 maate |O . Ei vaan saa kukuttua...
  19. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    :laugh: :laugh: Juu, ja tämä on silti hänelle vapaaehtoista, ei mun mielestä tarvis kaikkia silittää :saint: .

Yhteistyössä