Hakutulokset

  1. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Lämpimät onnentoivotukset Sojalle ja pikkuisille :heart: Kävin tänään lääkäri käynnillä ja tähän loppuis sitten sairasloma. Ei sen kummemmin ottanut hb:tä, mutta eiköhän tuo olis jo suht ok. Viikon päästä kuitenkin neuvola jos sitten mittais missä mennään. Oli viimeksi sen 100 ja nyt oon...
  2. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    :'( :'( voi mande, niin surullista.. koit sen mitä jokainen pelkää eniten :'( Tuntuu, että sitä pelkää vielä enemmän kun tietää että raskaaksi tulo ei ole niin helppoa. Niin väärin, että pitää kokea vielä se tuska :( Onneksi jaksat vielä uskoa tulevaisuuteen. Sinä olit pienen äiti aina ja...
  3. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    fifiris: ihanaa että kaikki mennyt hyvin matkalla :) labratulokset tuli ja mulla jatkuu sairasloma vielä muutaman päivän. Hb oli tippunut nyt 100 ja rautaa pitäis syödä kaksi kertaa päivässä. Toivottavasti alkaa kohoamaan. Ajattelin, että voishan sitä jo ostaa vauvantarvikkeet kun kaikki on...
  4. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Neuvolassa kävin tosiaan pari viikkoa sitten ja hb ei ollut noussut yhtään.. oli 108 ja viimeksi kun kk sitten olin käynyt niin 109 ja rautaa syönyt koko ajan. Joskaan en aloittanut ihan heti kun neuvolantäti meinasi silloin, että saattaa vaikuttaa negatiivisesti mun silloiseen pahoinvointiin...
  5. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Eilen oli sitten se pitkään odotettu rakenne ultra. Ihana pikkuinen siellä oli melkein istuvassa asennossa ja varpaat lähes suussa. Pitkät jalat tuntui olevan ja oli niin hellyttävä kun laittoi käden leuan alle kun kätilö kuvasi kasvoja. Kehui oikein kuvaukselliseksi lapseksi. Tärkeintä olikin...
  6. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Pikkuinen ihanasti potkutellut jo muutaman viikon. Aina vain selkeämmin. Aloin kyllä tuntea jo todella aikaisten liikkeitä, vaikka ensimmäinen raskaus. Parin viikon päästä olisi rakenne ultraan meno ja sitä niin odotan. Jos vaikka selviäis kumpi siellä potkuttelee ja ilakoi :) Sitten voisin...
  7. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Huomenna se olis sitten töihin lähtö pitkän sairasloman jälkeen. Käytin tehokkaasti s-loman ja olin puolet viikosta flunssassa. Flunssan alussa menin vaan laittamaan otrivin suihketta nenään ja aamulla vasta luin netistä, että se onkin kiellettyä, kun supistaa verisuonia. Kyllä nousi sydän...
  8. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    fifiris: mulla alko ensimmäiset pahat olot vasta viikolla 9 ja silloin tuli oksennus ekaa kertaa. Sitten tullut tasaisesti huonoja päiviä. Lähinnä voimakkaat ruuan hajut saa mut voimaan niin pahoin. Jääkaappia en voi aukaista ilman etten pidä nenästä kiinni. Siinä ja siinä et pystyn käymään...
  9. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Ensimmäisenä pahoitteluni ja osanotot pirpanalle :'( Koittakaa jaksaa miehenne kanssa, vaikka raskasta varmasti onkin :hug: Omia kuulumisia.. Viikkoja on nyt kertynyt 12+5. Kävin keskiviikkona nt ultrassa, jossa kaikki oli hyvin :) Siellä pieni pöyriskeli ja venytteli. Oli kädet, nenä...

Yhteistyössä