Hakutulokset

  1. Develly

    Onko tämä plussa? (sis. kuva)

    + :flower:
  2. Develly

    kukaan kokeillut 4.3.2.1 detox....

    :o :x
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Sain vihdoin vähän selvyyttä tytön tilanteeseen ja kokeiden tulokset viittaa astmaan. Maanantaina lääkäriin ja sieltä sitten lisätutkimuksiin :/ Viimeyönä ei yskitty - onneksi. Mä olin meinaan jo illalla ihan seis. Lisäksi menin elen kauppaan ilman lompakkoa ja kassalla vasta huomasin...
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    ikuisuus Suosittelen kyllä tuota käyntiä niin on sitten vähän helpompi kun tietää mihin mennä kun on "tosi kyseessä" :D Meillä on yöt menneet ihan leikiksi, kun tuo tytön yskä ei hellitä enää ollenkaan. Onneksi ei sentään yski ihan joka yö, mutta taas viimeyönä yski sitten 2 tuntia. Tosi...
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Onhan taas ollut harvinaisen mitäänsanomaton päivä :whistle: Ei oikein saa mitään aikaan :headwall: Itse olen pessyt vauvalle tulevat uudet ja käytetyt vaatteet, mutta noiden isompien lasten uusia vaatteita en enää pese ennen käyttöä. Olen todella laiska silittämään, mutta sen verran...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    mervi-elinalle onnittelut pienestä pojasta :heart: :flower: :heart: Täällä taas supistaa-ei supista-supistaa -meno jatkuu :headwall: Jotkut on tukalia, jotkut ei joten mitään ei todennäköisesti kuitenkaan tapahdu. Pitäis vaan siivota ym, mutta jotenkin on inspiraatio "hieman" hukassa...
  7. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Onpas tullut taas paljon juttuja :ashamed: Eli pahoittelen, jos jokin asia jää kommentoimatta :ashamed: Tuosta tyynystä... olen itsekin ihmetellyt myytävänä olevia vauvatyynyjä, mutta meille tuollainen tyyny tuli käyttöön noin vuoden vanhalle. Olen jostain lukenut/kuullut, että vauvalla ei...
  8. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Tervetuloa mukaan SippeSirkku. Kivaa saada mukaan toinenkin odottaja Hyvinkäältä :D Ukko sitten vaan päätti nukkua ja mä kävin vähän lumitöissä. Tästä seurauksena noin tunnin verran supistuksia sekä ihan järjetön polttava tunne vasemmassa nivusessa :headwall: Muuten teki kyllä hyvää, kun...
  9. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    krisu Meillä on myös lapset hoidossa tälläKIN hetkellä. Tytöllä alkoi eskari ja poika on omassa ryhmässään. Meillä lapset tulee myös jatkamaan hoidossa - kirjoitin tästä tuossa aiemmin. Olen nyt saanut pitkän mietinnän jälkeen sellaisen lopputuloksen aikaan, että poika on perjantait kotona mun...
  10. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    En jaksa nyt käydä katsomassa, mutta onko Hobby Hallissa vielä niin, että runko ja tekstiilit pitää ostaa erikseen? Kun olin ostamassa noita meidän vaunuja niin silloin kankaat ja runko piti tilata erikseen ja kumpaankin tuli kk-eräksi joku 25e vähän alle tai päälle :/
  11. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Olihan taas päivä - onneksi lapset pääsi mummin luokse muutamaksi tunniksi... :kieh: Vaunuista on ollut puhetta... Me ostettiin Vauvalle juurikin nuo 2009 kuosia olevat Brio Kombit, jotka oli tarjouksessa sillon pari kk sitten Vauvatalo Johannassa. En olisi ikimaailmassa maksanut niistä...
  12. Develly

    Sukupuoliveikkaukset ultrassa - onko pitäneet paikkansa?

    Kiitos vastauksista :flower: Ehkä uskallan luottaa tähän lupaukseen - en tosin ole koskaan kuullut, että Brunon veikkaukset olisi menneet väärin :D
  13. Develly

    Sukupuoliveikkaukset ultrassa - onko pitäneet paikkansa?

    Te joille kerrottiin odotusaikana vauvan sukupuoli niin onko tuo pitänyt paikkansa? Itse kävin Femedassa 22+ viikoilla ja Brunon mukaan tyttö olisi tulossa. Nyt kuitenkin vähän ennen synnytystä on mieleen hiipinyt pelko, että pitääköhän tuo lopulta paikkansa :ashamed: Kokemuksia siis...
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Neuvolassa käyty ja taas tuli vähän sanomista... Paino ei ollut noussut kahdessa viikossa grammaakaan vaan vaaka näytti tismalleen samaa lukemaa kuin 2vko sitten :o (miten tuokin VOI olla mahdollista - en tiedä). Sitten sf-mitta ei ollut kasvanut ja hemoglobiini oli edelleen alhainen eli 105...
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    sanv Kyseessä on siis 4v erityislapsi. Jos poika olis ns. normaali niin en varmaankaan veisi häntä päiväkotiin ja vanhempi lapsi olisi vain eskariajan päiväkodilla. Mutta koska tätä paikkaa on ensinnäkin jonotettu yli puoli vuotta ja lisäksi olen juuri saanut tapeltua pojalle nuo tarvittavat...
  16. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Kitos kaikille myötäelämisestä :hug: :flower: Vähän alkaa jo elämä voittaa, mutta kaikista vaikeinta tämä on ollut selittää lapsille :ashamed: Varsinkaan poika ei oikein ymmärrä millään miksi ei enää käydä *piip* luona ja poika oli vielä piirtänyt kuviakin tälle ihmiselle :| :| Tuntuu...
  17. Develly

    Päiväkoti vs. vauva -asiaa

    Kylläpä sain kunnon sodan aikaan :ashamed: Hyvin huomasi miten monet eivät lue ollenkaan sitä mistä on kyse vaan alkavat arvostelemaan samantien... Niinkun tuolla joku kirjotti, että kyseessä ei ole kokopäivähoito eikä ole koskaan ollutkaan paitsi silloin kun olen ollut töissä. Ja...
  18. Develly

    ~*Rv-pinoa alkavan arjen kunniaksi! Ma 4.1.*~

    Odotus- puolella on jokaiselle kuulle oma pino :attn: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610818 ?? (onko sinulla heinäkuussa la)
  19. Develly

    ~*Rv-pinoa alkavan arjen kunniaksi! Ma 4.1.*~

    34+6 :D Selkää lukuunottamatta olo ok :D
  20. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Lisätty on :D

Yhteistyössä