Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    ikuisuus Hitto mua nyt harmittaa, kun en jaksanut lähteä tuonne SMG keikalle :ashamed: Olin niin lähdössä vielä aamulla, mutta sitten iski laiskuus enkä jaksanutkaan lähteä :headwall: Ihme laiskamato oon nykyään :kieh: Tytöllä vaan yskä jatkuu - ollaan taas valvottu puoli yötä...
  2. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Tervetuloa mukaan Wertica :hug: :flower: Jontsulii Täällä myös supistelut jatkuu... Kävin ä-polilla kontrollissa tistaina eikä nuo olleet vielä(kään) tehneet sen isompaa muutosta, mutta silti aina vähän pistää miettimään, että entä jos tilanne muuttuu... :ashamed: Lääkäri sanoi tuolla...
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    :heart: :heart: 33+3 :heart: :heart:
  4. Develly

    G:Mitä teillä on päällä aatto-iltana?

    Trikootunika ja suorat mustat housut - äitiysmallia :D
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Täällä jouluvalmistelut tehty ja huomista odotellaan erittäin malttamattomina :xmas: Lapset käy ihan megakierroksilla ja meno on sen mukaista... Tuossa juuri katselin noita lahjoja niin on taas lapsille tulossa aikamoinen kasa tavaraa :o Itsekin olen sortunut ostamaan yhtä sun toista, mutta...
  6. Develly

    Onko teillä joulukuusen alla matto ?

    Meillä metallinen joulukuusenjalka joten matto on oltava tai menis lattia todennäköisesti täysin pilalle :whistle:
  7. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Nyt tulee vaan omaa napaa, koska mä olen ihan poikki :ashamed: Pahoittelen siis jo etukäteen. Äitipolilla käyty ja vauva oli kääntynyt raivotarjontaan. Tilaa on vielä kääntyä, joten mikään ei ole vielä varmaa... Painoarvio 2060g eli vähän yläkanttiin mitä pitäis, mutta ei mitään hätää vielä...

Yhteistyössä