Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Onnea eemeli89 - päivitän illalla listaan :D Neuvolassa käyty ja pääsen huomenna äitipolille. Vauva on perätilassa ja pylly todella alhaalla eli tämäkin kuulemma VOI aiheuttaa noita supistuksia. Lisäksi hemoglobiini oli vaan 104 raudasta huolimatta eli tämäkin tutkitaan samalla :/...
  2. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Tänään on juhlittu äitini synttäreitä ja lapset odottaa "hieman" levottomina jouluaattoa :xmas: Huomenna olis sitten neuvola - saa nähdä mitä terkka sanoo tästä tilanteesta. Nyt on neljänä yönä supistellut noin 30 minuutin välein niin, että just kun olen nukahtamassa niin alkaa supistaa eli...
  3. Develly

    Kuka ei vie MITÄÄN lastensa hoitajille, opettajille tms.?

    Itse en vienyt tänä vuonna mitään lahjaa tms, koska ensinnäkin en ole ollut missään määrin tyytyväinen päiväkodin toimintaan eikä pyynnöistä huolimatta asiat ole korjaantuneet (mm. lähes 7 vuotias nukkuu yli tunnin päiväunet, mistään toiminnasta ei tiedoteta...) ja toiseksi meillä on niin...
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    :heart: 32+4 :heart:
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Zucchero Tervetuloa mukaan :hug:
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    nimbe Jouduin jäämään 4 vko sitten sairikselle juurikin noiden supistusten ja paikkojen pehmenemisen takia :D :whistle: Supistukset loppui levolla eli sillä, että en enää käynyt töissä, mutta nyt ne on alkaneet uudelleen. Täytyy soittaa kohta neuvolaan vielä, mutta onneksi mulla tosiaan on...
  7. Develly

    Annan mehukas keittö

    Se mies ja tuo Anna on kyllä NIIN eriparia, että huh huh :kieh:
  8. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Täällä taas valvottu yö noiden supistusten kanssa. Ohihan ne meni jälleen, mutta... Silti on vähän outo olo, että mikä tilanne oikeasti on :ashamed: Soitin sairaalalle ja heidän mielestä ei pidä mennä näytille nyt kun noi supparit loppui... Ihan älyttömän nuiva asenne oli tällä naisella...
  9. Develly

    Mitä mieltä olette...

    Soitin ja ei kuulemma tarvii mennä näytille, kun nuo supistukset on loppuneet :/ No onneksi ma on neuvola... :whistle:
  10. Develly

    Mitä mieltä olette...

    ...pitäiskö mun lähteä näytille tuonne sairaalaan vai ei? Nyt on kahtena yönä ollut aika kipeitä supistuksia, jotka on kuitenkin loppuneet parin tunnin jälkeen ja äsken oli tullut vähän sellaista verensekaista limaa? Rv on nyt 32+ eli ihan vielä ei olis syytä tapahtua mitään :whistle:
  11. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Jouluostoksilla käyty ja paikat on hellänä :ashamed: Viimeyönä supisti oikein kunnolla ja pelkäsin jo, että pitää keskellä yötä lähteä näytille, mutta onneksi ne sitten loppui kun join mehua ison tuopillisen... (jostain olen joskus kuullut, että tämä vois auttaa, kun juo paljon ja toimihan se...
  12. Develly

    kumpi puhelin?

    On kestänyt sekin ;)
  13. Develly

    kumpi puhelin?

    Mulla Nokian simpukkapuhelin kestänyt 2 vuotta :whistle: :whistle: Muuta vikaa ei ole kuin se, että kuorista on maali (tms) kulunut pois joistain kohtaa :D
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Täällä ei flunssa hellitä edelleenkään... *mur* Tuosta nukkumisesta sen verran, että mä en saa nukkua yhtenäkään aamuna yli sen 7-7.30, koska lapset herää aina viimeistään puoli kahdeksan ja mies tulee kotiin. Yöt menee miten sattuu, mutta silloin kun oli vielä töissä niin siinä ei paljon...
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    zuh Kiva kuulla, että kaikki on ok. Mietinkin jo, että onko jotan sattunut, kun sinusta ei ole kuulunut mitään :ashamed: Täällä flunssa jatkuu edelleen... :headwall: Pää on räjähtämispisteessä ja olo muutenkin aika ikävä. Jäin tuossa miettimään, että voiko tuo possutauti tulla esim...
  16. Develly

    **RV-pinoa maanatain kunniaksi***

    :heart: :heart: :heart: 31+5 :heart: :heart: :heart: Olo on flunssaa lukuunottamatta ihan ok :D Vielä viikko sairauslomaa ja 21. päivä alkaa äitiysloma :D
  17. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Onpas täällä ollut hiljaista :o Täällä podetaan nyt vaihteeksi flunssaa - jokapaikkaa särkee ja olo on ihan kamala :x Kurkusta ei meinaa mennä mitään alas ja pystyssä jaksaa olla vaan muutaman minuutin :ashamed: Myös muksut on kipeinä ja se ei ainakaan helpota tätä tilannetta, kun...
  18. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Mä olen pudonnut ihan kärryiltä, kun päivät on mennyt sohvalla maaten :ashamed: :ashamed: Pahoitteluni siis, että en kaikkea kommentoi :ashamed: :ashamed: ikuisuus Silloin kun odotin esikoista niin HYS järjesti vielä ihan sellaisen kunnollisen synnytysvalmennuksen diakuvineen jne. Tällä...
  19. Develly

    Brion nukenvaunuista..

    Itse meinasin nuo tytölle ostaa, mutta jätin kauppaan, kun Cittarissa oli ne avattuna. Ihan älyttömän huonolaatuisen tuntuiset vaunut hintaansa nähden. Löysin lopulta paremmat ja ennenkaikkea halvemmat. Jos niissä vaunuissa on säädettävä aisa niin sittenhän ne sopii jo noin pienelle -...
  20. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Huh! Eilen oli kyllä ihan kamala päivä :ashamed: Jatkuva vessassa ravaaminen aiheutti ihan kamalat supistukset ja olin jo lähdössä näytille... Päätin sitten kuitenkin ensin ottaa yhden Immodium -pillerin ja supistukset sekä vessassa ravaaminen loppui puol tuntia sen jälkeen... Tuota...

Yhteistyössä