Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Mini77 Mun tytöllä oli tämä vaihe muistaakseni 2,5 vuotiaana. Ratkaisin ongelman siirtämällä tytön sängyn meidän sängyn viereen niin sain nukuttua paremmin. Tyttö on aika kova pyörimään unissaan ja mun yöunet jäi muutamaan vaivaiseen tuntiin ja aamulla oli pakko jaksaa mennä töihin. Lopulta...
  2. Develly

    mitä tykkäätte näistä nimistä?

    Meillä on Noel-poika eikä MUN MIELESTÄ tuossa nimessä ole mitään vikaa ;) Vanessa -nimestä en tykkää :ashamed:
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    :heart: :heart: :heart: 30+0 :heart: :heart: :heart:
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Raskauden suuren ihmeen ovat kokeneet tähän mennessä 25.1.2010 Hopeakaisla - 23 - KOS - kolmas 27.1.2010 Samariini - neljäs - "O" 28.1.2010 piiuli82 - 27 - KOKS - kolmas - "TOUKKA" KiaralA - 20 - PHKS - toinen - 29.1.2010 Minnea - 23 - esikoinen Zuh - 28 - EKKS -...
  5. Develly

    Oijoi, yäk, :D

    :laugh: :laugh: :laugh:
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Olihan tuottoisa kirpputorikierros: muovipussillinen vauvanvaatteita (56 cm suurin osa) 7 euroa ja toiselta kirpputorilta tytölle 4 vaatetta 3 euroa :D Olen saanut miehenkin houkuteltua mukaan, kun hän on alkanut ostelemaan kirjoja ;) Jotenkin henkisesti helpompaa mennä jonkun kanssa, kun...
  7. Develly

    Rukka-kurarukkaset kastuu sisältä

    Mä olen lapsille ostanut tasan yhdet kurahanskat joissa oli vuori ja ne oli siinä. Nyt on käytössä vain vuorettomat hanskat ja alle lapaset tai sormikkaat :D

Yhteistyössä