Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Jaa has... Se on tainnut iskeä jonkinsortin vatsapöpö meikäläiseen :headwall: Ruoka kyllä maistuu, mutta tulee aika nopeasti pihalle (onneksi luonnollista kautta) :/ Varmaan lapset tuoneet tuliaisia päiväkodista tai sitten jotain... Huoh :ashamed: Kevyttoppapuku on sellainen ohutta...
  2. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Onpas tullut paljon tekstiä :o En varmasti nyt tähän hätään saa kommentoitua kaikkia viestejä, mutta yritetään ;) Tämä päivä mennyt taas ihan metsään - en ole saanut taas oikein mitään aikaan :ashamed: Tai no, saatiin me pyydettyä miehen enoa vaimonsa kanssa Vauvan kummeiksi eli ei tämä...
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Tervetuloa mukaan Leeloo85 :hug: Tänään viikot sanoo *poks* eli 31+0 :heart: :heart:
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Pikainen päivitys ennen saunaanmenoa :D Tänään sain vihdoin vauvanvaatteet lipastoon :whistle: Lisäksi olen laittanut pojan vanhoja vauva-ajan vaatteita huuto.nettiin myyntiin - niitä kun tuskin enää tarvitaan. Ihan kamalasti mä olen hamstrannut noita vaatteita tuolla kaapeissa :ashamed...
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    suzyco Meillä tuolla nuorimmaisella on myös tullut aina ihan karmee ripuli antibiooteista enkä ole vielä löytänyt sellaista keinoa mikä kunnolla auttais :ashamed: Maitohappobakteerit on auttaneet vähän, mutta ei mitenkään merkittävästi. Olen vaan pitänyt huolta, että lapsi saa nestettä...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Täällä ainakin vatsassa hikotellaan oikein urakalla. Hikkaa yleensä edeltää ihan älytön möyryämiskohtaus ;) Tuo hikka tuntuu välillä jopa vähän epämukavalta - riippuen babyn asennosta :ashamed: Mun jouluostokset on neljää lahjaa lukuunottamatta tehty. Olen ostanut vähän extempore noita...
  7. Develly

    yantra piikkimatto ja raskaus

    http://www.terapiamatto.fi/usein-kysyttya-i-55.html Ei suositella... Tiedä sitten mitä siitä seuraa jos tuoa käyttää..... :/
  8. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    jontsulii Mulla on ollut pissatulehduksia ehkä joku 1000 elämäni aikana (lievä rakenteellinen vika) :kieh: Osa niistä on näkynyt heti ja osa vasta viljelyssä. Tuo viljelyhän on se varmin tapa saada asiaan varmuus. Onneksi nyt niitä tulehduksia ei ole enää ollut, kun olen juonut karpalomehua...
  9. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    suzyco Laitoin sinulle y-viestiä :wave: :wave:
  10. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Tänään on ollut "ensaamitäänaikaan"-päivä :ashamed: On vaan tullut katsottua telkkaria ja otettua pienet päikkärit :whistle: Illemmalla ajattelin vähän ryhdistäytyä ja alkaa laittamaan noita pestyjä vauvanvaatteita tuonne lipastoon, joka vihdoin tuli eilen (olihan toimitusaika!!! 3 viikkoa...
  11. Develly

    Huuto.net asiaa

    Voisin sanoa pahasti, jos joku sulkis kohteita ennen aikojaan. Itse huudan vaan niitä kohteita jotka sulkeutuu niin, että mulla on varmasti rahaa ne maksaa ja jos joku sulkis kohteen aikaisemmin niin en sitä pystyis kuitenkaan maksamaan ennen aikojaan |O |O Se aukioloaika pitäis miettiä...
  12. Develly

    Johan on taas pienestä kiinni... (eskari-asiaa)

    Kylläpä olet ystävällinen... Jos olen sanonut tästä asiasta hyvissä ajoin niin kyllä heidän olisi pitänyt tietää. Ja voit uskoa, että yritin kysyä - vastaus oli ympäripyöreästi "lapsi jää jälkeen", "muut menevät edelle" jne.
  13. Develly

    Johan on taas pienestä kiinni... (eskari-asiaa)

    Meillä on tämän kuukauden poikkeusjärjestely tuon hoitoonmenon suhteen miehen työn takia, koska hänen täytyy tuurata pomoaan kolmena keskiviikko-aamuna ja on kotona vasta 9.30 (tekee siis yötyötä). Äsken eskarista niiden "ope" soitti ja ihmetteli, että miksi tyttö oli eilen tullut vasta 10.00...
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    kanella Mulla on ylipainoa noin 20kg eli painoindeksi on tuossa lievästi ylipainoinen -haarukassa. Mun terkka on tosiaan 55+ vuotias nainen joten ehkä tämän ihmisen katsomus asioihin on vähän erilainen kuin näiden nuorempien :/ Tähän asti asiasta on vaan mainittu, mutta nyt kun tuo sf-mitta...
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    tehilla Meillä oli pojalla tuollainen kaukalopussi ja se oli kyllä talvella todella kätevä. Varsinkin jos piti nopeasti käydä esim. kaupassa niin ei tarvinnut sitä koko toppavaruste-arsenaalia pukea päälle. Toppapukua ei taidettu käyttää oikeastaan ollenkaan... vasta sitten kovemmilla pakkasilla...
  16. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Mun masua ei onneksi kukaan ole tullut koskemaan. Mä en meinaan pidä siitä yhtään. Vain lapset ja mies saa siihen koskea ja that's it! Kävin äsken ostamassa joulukortteihin vähän tarvikkeita, mutta nyt pitäis vaan löytää vielä inspiraatio tehdä ne :kieh: Tytön kanssa varmaan tulee tehtyä...
  17. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    En tiedä kiinnostaako ketään, mutta H&M nettikaupassa oli todella halpoja vaatteita - mm. 3 vaatetta 10? :whistle: :/ Mini77 Teillä tilanne on siis vähän erilainen, koska tyttö on jo noin vanha :/ Toivottavasti löytyy joku sopiva ratkaisu, joka sopii kummallekin osapuolelle :D
  18. Develly

    Tiedoksi, että hm nettikaupassa mm. hello kittya edullisesti, 3.33e t-paitoja, sukkiksia ja muutakin vaatetta.

    Hienostihan tuolla oli vielä vaatteita ;) Tuli tilattua 60 eurolla - itselle ja lapsille. Kiitos siis vinkistä :flower:
  19. Develly

    Pisin aika, minkä olet ollut putkassa?

    Peesi :wave:

Yhteistyössä