Brion nukenvaunuista..

  • Viestiketjun aloittaja Vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti
Vaikeaa
Olen ajatellut brio-kombi nukenvaunja tytölle joululahjaksi,mutta mietityttää että ovatko liian isot meidän 1v7kk neidille :eek:
Pituudesta ei tietoa,mutta ei mikään hujoppi ainakaan ole;)

Te keillä nuo vaunut on: minkä ikäiselle olette ne hankkineet?
Ja ovatko olleet liian isot?
Missään en ole nähnyt mallia noista vaunuista,joten ei voi edes missään
käydä vaunuja katsomassa :/

Ja olisiko joku muu vaunumerkki,mikä olisi pienempi tai mitä joku suosittelisi?

 
Itse meinasin nuo tytölle ostaa, mutta jätin kauppaan, kun Cittarissa oli ne avattuna. Ihan älyttömän huonolaatuisen tuntuiset vaunut hintaansa nähden. Löysin lopulta paremmat ja ennenkaikkea halvemmat.

Jos niissä vaunuissa on säädettävä aisa niin sittenhän ne sopii jo noin pienelle - periaatteessa. Isothan ne vielä on - siitä ei pääse mihinkään ;)
 
vieras
Meillä on tytöillä halvat prinsessa vaunut ja ei ole 4 vuodessa menneet m iksikään, eikä olisi paha ostaa toisetkaan kunnolliset nyt kun esikoinen on isompi, mutta meillä vaunuilla leikkii enemmän 2v että noilla mennään vielä pitkän aikaa.
 
äitylix2
Meil on brion nukenvaunut ja työntöaisaa saa säädettyä joten 1v pystyy niitä myös työntämään. Ei mun mielestä kannata ostaa pieniä vaunuja koska ne on sitten vuoden päästä jo liian pienet ja enemmän niitä myöhemmin käytetään.
 
Meillä hommattiin nuo vuosi sitten, jolloin nuorempi oli 1v8kk ja vanhempi 2v9kk. Ja hyvät oli alusta alkaen molemmille, tytöt on molemmat vielä aina olleet pieniä ikäisekseen. En käsitä, miten ne jonkun mielestä on liian suuret. Hyvät vaunut ainakin meillä on olleet, en sitten tiedä olisko jotkut toiset paremmat, mutta paljon halvemmalla en ainkaan löytänyt muuta kuin jotain sateenvarjorattaita.
 
MintunKukka
Meillä on ne ja ihan mielettömän kovalla käytöllä. Välillä lapset itsekki istunu päällä. Monta vuotta oleet ja ei mitään vikaa edelleenkään.
Mitä vähempi liikkuvia osia niin sitä paremmin ne kestää.
 
bb
Me jätetiin vielä kauppaan odottamaan tytön kasvamista. Tyttö siis täyttää tammikuussa 2, mutta on vain 81 cm pitkä ja kaupassa ainakin näytti, että liian korkeat ovat vielä. Päädyttiin muutaman euron sateenvarjorattaisiin ja oli kyllä hyvä ratkaisu myös siksi, että ovat niin kevyet että lapsi jaksaa nostaa ne itse esteen yli. taaperokärryn kanssa oli aiemmin ongelma, että lapsi hetken työnnettyä joutui huutamaan aikuista apuun kun edessä oli paksumpi matto tai tuolijalka pahasti tiellä.

josko sitten vuoden päästä joulupukki toisi ne vaunut, tuskin 3- vuotiaskaan on vielä liian suuri niillä leikkimään.
 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
Itse meinasin nuo tytölle ostaa, mutta jätin kauppaan, kun Cittarissa oli ne avattuna. Ihan älyttömän huonolaatuisen tuntuiset vaunut hintaansa nähden. Löysin lopulta paremmat ja ennenkaikkea halvemmat.

Jos niissä vaunuissa on säädettävä aisa niin sittenhän ne sopii jo noin pienelle - periaatteessa. Isothan ne vielä on - siitä ei pääse mihinkään ;)
Meillä on kaikki joissa on säädettäviä aisoja sun muita heilukkeita niin hajonnu tosi nopeesti. Mut nuo briot ne vaan kestää.
ja mä maksoin niistä jotain 40? luokkaa aikoinaan ja näky mainos olevan 39? nyt.
 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Me jätetiin vielä kauppaan odottamaan tytön kasvamista. Tyttö siis täyttää tammikuussa 2, mutta on vain 81 cm pitkä ja kaupassa ainakin näytti, että liian korkeat ovat vielä. Päädyttiin muutaman euron sateenvarjorattaisiin ja oli kyllä hyvä ratkaisu myös siksi, että ovat niin kevyet että lapsi jaksaa nostaa ne itse esteen yli. taaperokärryn kanssa oli aiemmin ongelma, että lapsi hetken työnnettyä joutui huutamaan aikuista apuun kun edessä oli paksumpi matto tai tuolijalka pahasti tiellä.

josko sitten vuoden päästä joulupukki toisi ne vaunut, tuskin 3- vuotiaskaan on vielä liian suuri niillä leikkimään.
Meillä leikkii joskus 7 v poikaki nuilla vaunuilla ;)
 

Yhteistyössä