Hakutulokset

  1. Develly

    Päiväkoti vs. vauva -asiaa

    Olen myös itse lastenhoitaja eli ei tehoa tuo "kasvattajat kasvattaa lapsesi - et sinä" - tyyli. Sorry :hug: Mun mielestä 8.30-14 (14.30) ei ole kokopäiväinen hoito. Ja tosiaan - poika nousee päivälevolta aina yhden jälkeen ja tämän jälkeen nämä kasvattajat tekevät pojan kanssa mm...
  2. Develly

    Päiväkoti vs. vauva -asiaa

    Että ei sillä niin väliä vaikka tuo iltapäivän toiminta jää väliin? Hmmm?! No, miten vaan. Sinullahan ei ole erityislasta joten helppo on arvostella ja sanoa miten pitää tehdä ;)
  3. Develly

    Päiväkoti vs. vauva -asiaa

    Käydään 1krt/vko toimintaterapiassa ja puheterapia on 2krt/kk. Muu tuki tulee tuosta erityisryhmästä.
  4. Develly

    Päiväkoti vs. vauva -asiaa

    Niin... Ymmärrän chef:in näkemyksen, mutta mun on pakko sen verran kommentoida, että joutuisin ajamaan pariin kertaan, koska en voi ottaa poikaa samaan aikaan kotiin kun eskarin. Pojalla päiväohjelmassa päiväunien jälkeen vielä tuota kuntsu:n mukaista toimintaa eli aikaisintaan voisin hakea...
  5. Develly

    Päiväkoti vs. vauva -asiaa

    Sain tänään todella mielenkiintoista "palautetta" tästä asiasta... Voiko oikeasti joku olla sitä mieltä, että mun pitäis pitää nämä isommat lapset (4 vuotias erityislapsi ja eskari) KOTONA kun vauva syntyy enskuussa? :o Että käyttäisin vaan eskarin päiväkodilla sen "pakollisen ajan" ja...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Ei sitten jatkunut tämä päivä ihan niin hyvänä mitä alkoi :/ Mun pitkäaikainen ystävä ja entinen työnantaja nukkui tänään pois :'( Sain soiton hoitokodista vähän ennen kahtatoista ja juuri ehdin perille ja pitämään kädestä. Poismeno oli todella rauhallinen ja tämä ihminen tiesi kyllä tämän...
  7. Develly

    Pakkasgallup ja meinaatko ulkoilla tänään?

    -25 ja ulkoilu tänään käsittää autolla kauppaan ja takaisin :kieh:
  8. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Synnytyksestä sen verran, että mua ei oikeastaan pelota enää koko synnytys... Kummatkin edelliset synnytykset on jouduttu käynnistämään, joten tämänkin kohdalla näin taitaa lopulta käydä. Mulla noita supistuksia kyllä on tullut, mutta ne eivät vaikuta mihinkään enää |O Tosin edellisissä...
  9. Develly

    Shiatsu hieromaistuin ja raskaus

    Itse olen käyttänyt nyt viikon verran tuota istuinta, koska selkä on niin hiton kipeä eikä tästä ole tullut mitään ongelmaa :whistle: Rv nyt 35. menossa. En enää pystyis olemaan ilman, liikkuminen olis varmaan lähes mahdotonta :ashamed:
  10. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    helmivaavi Lisäsin sinut listaan :D Tänne iski sitten ihan tajuton päänsärky :headwall: Mistä ihmeestä lie tuli... Eikä tilannetta ainakaan helpota se, että törmäsin tuossa lähikaupassa taas mun exään ja voi elämä miltä mä näytin :ashamed: Olihan kiusallinen tilanne etten sanois... No...
  11. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    helmivaavi Laittaisitko minulle joko tähän ketjuun tai yksityisviestinä tietosi niin voin lisätä sinut listaan? Laskettu aikasi, ikäsi, synnytyssairaala jne. Lapset lähtee tänään mummille yökylään, joten saan olla vuorokauden ihan omassa rauhassa :D *tuulettaa* Develly ja Potkuttelija...
  12. Develly

    missä kunnossa hki-tre motari on?

    http://alk.tiehallinto.fi/alk/frames/kelikamerat-frame.html
  13. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Tänään 34+3 :heart: Eilinen meni ihan kuten kaikki muutkin illat - tosin taisin jaksaa valvoa tunnin myöhempään, kun katsoin Liv:iltä sen lihavista vauvoista kertovat dokkarin :| Oli aika rankkaa katsottavaa :ashamed: Tänään olis tarkoitus ottaa kaikki joulukoristeet pois ja viedä...
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Raskauden suuren ihmeen ovat kokeneet tähän mennessä 25.1.2010 Hopeakaisla - 23 - KOS - kolmas 27.1.2010 Samariini - neljäs - "O" 28.1.2010 KiaralA - 20 - PHKS - toinen - 29.1.2010 Minnea - 23 - esikoinen 30.1.2010 Katyah - 26 - SEKS - esikoinen 31.1.2010...
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Jaa has... Se olis uudenvuodenaatto sitten B) Lapset oli onneksi isälläni hoidossa iltapäivän ja lähtevät vielä katsomaan lasten ilotulitusta kuuden jälkeen, joten eiköhän uni tule paukkeesta huolimatta :whistle: Meidän poitsu on todella ääniarka, joten on mahdollisuus, että hän herää...
  16. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    FiOna Meidän jätkällä on joo "aika" vaativa turkki, mutta sen hoito on mun terapiaa :D Aina iltaisin kun katson telkkaria niin tulee harjattua ja äitini on nyt pessyt jätkän aina sunnuntaisin, kun siellä käydään. Turkki leikattiin pois kesällä 2008 joten se ei ole ihan niin pitkä, mutta kyllä...
  17. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    helmivaavi Tervetuloa mukaan :flower: Laitatko itsestäsi vähän tarkempia tietoja niin lisään sinut listaan? Hankinnoista on ollut paljon puhetta ja meillä uupuu juuri nämä pikkutavarat vielä ihan täysin... Mm. vaipat, liivinsuojukset ym on vielä ostamatta ja taitaa mennä tammikuun puolelle...
  18. Develly

    Ou jee! Vihdoin meille avuttomille äideille täsmäsääpalvelu!

    :laugh: Kaikkea ne keksii B)
  19. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    :heart: :heart: 33+6 :heart: :heart: *hui*

Yhteistyössä