Shiatsu hieromaistuin ja raskaus

  • Viestiketjun aloittaja hierontaa kaipaava
  • Ensimmäinen viesti
hierontaa kaipaava
Sain joululahjaksi OBH Nordica shiatsu hieromaistuimen ja haluaisin sitä kovin käyttää.
Olen raskaana ja koska ohjeessa lukee, että pitää keskustella lääkärin kanssa sen käytöstä, niin en ole uskaltanut kuin ihan vähän kokeilla.

Ootteko käyttänyt hieromaistuinta raskaana ollessa? Alaselkää ei kuulemma saa hieroa muutenkaan raskaana ollessa, mutta entä muu selkä??
 
Rva B.
Mulla sama ongelma! En ymmärrä miksi ei sais hieroa. Tekis kovasti hyvää moinen!
Mie taas meinasin kokeilla hierontaa kyllä mutta jättää sen perseen tärisyttäjän pois. Vois olla vauveli muuten vähän liian ihmeissään. :D
 
yks vastaus
mä kävin ennen raskautta säännöllisesti shiatsu-hoidoissa joka viikko mutta niitä ei saa tehdä kun on raskaana (nyt rv24) ja meillä on kans toi obh-nordican istuin mutta en uskalla nyt käyttää. en kysynyt shiatsuterapeutin mielipidettä koska en kehtaa kertoa hänelle että mulla on tollanen istuin ;)
eli itse en käytä.
 
ei oo todellista
EEEEIIII!!! Mulle oli luvattu tollanen ens viikolla, joululahjaksi, mutta vasta alennusmyynneistä, ja nytkö mä en sit saakaan sitä?? Mä olin viel ajatellut et se ois hyvä ku raskaana ei voi makaa mahallaan, niin sit ois saanut ihanaa hierontaa istualteen, mutta kaikki ihana kielletään kun on raskaana. Saatana saa edes pulkkamäkeen mennä. :(
 
hierontaa kaipaava
Onko kukaan kysynyt lääkäriltä? Mikä oli reaktio?
Kyllähän sitä siis saa käyttää, kunhan on saanut lääkäriltä "luvan". Näin ainakin mä ne ohjeet ymmärsin..
 
mii
Joo se kielto on luultavasti siinä sen takia että ei sitten voi ainakaan sitä istuinta syyttää jos jotain tapahtuu. Tuskin siinä mitään oikeata riskiä on. Mutta mun mielestä se on kyllä todella tehokas eli suosittelen siihen jotain pyyhettä väliin niin ei niin kovasti möyhennä.
 
Itse olen käyttänyt nyt viikon verran tuota istuinta, koska selkä on niin hiton kipeä eikä tästä ole tullut mitään ongelmaa :whistle:
Rv nyt 35. menossa.

En enää pystyis olemaan ilman, liikkuminen olis varmaan lähes mahdotonta :ashamed:
 

Yhteistyössä