Hakutulokset

  1. M

    voihan v...

    meijän neiti kans kinus luokkakaverille yöksi.. (lestaadiolais perhe)
  2. M

    voihan v...

    :laugh:
  3. M

    Koiran nimi

    Papu, Arttu ja Roni
  4. M

    Baariin, Baariin, Baariin..

    Mä lähen kohta, kuhan kyyti tullee!!! B) oon kaksi päivää desinfioinu huushollia, niin nyt voin ihan hyvällä omalla tunnolla olla alkoholinvaikutuksen alaisena.. :whistle:
  5. M

    Meillä on tänään ruuaksi...

    hirvenpalapaistia, muusia ja sallaattia.. :p
  6. M

    Kuinka pitkä olet?

    Täällä kans! =)
  7. M

    voihan v....

    :attn: Onko kellään kokemuksia? :ashamed:
  8. M

    voihan v....

    :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Neidin koulusta tuli lappu et siellä jyllää syyhypunkki!!! :o :o |O |O :headwall: :headwall: Perkelee!!!!
  9. M

    Laitatatteko lapsillenne influenssa rokotteen??

    Kun minulle joku sanoi, etä se estää lähinnä vain sitä jälkitautia mitä siitä tulee. influenssia voi olla kuulemma montaa sorttia, niin tää rokotus estää vain sen yhden version siitä ja sen jälkitaudin joka on välikorvantulehduksen... siis se voi kuitenki tulla se jonkinlaisena...
  10. M

    Laitatatteko lapsillenne influenssa rokotteen??

    minenomaan kaikki plussat ja miinukset... :/ Meillä kaksi ja puol vuotias jolle vois laittaa mutku ne tiiä laittasko???
  11. M

    Listataan kaikki keräilykamppanjat

    Flora pakettien välikansista saapi niitä rölli juttuja.
  12. M

    Laitatatteko lapsillenne influenssa rokotteen??

    ku en ite vielä tiiä... :/ :whistle:
  13. M

    Mammuttimarkkinoilta Lassien rukkaset?

    Meille kans pienile ne nyt ostettiin mut ei varmasti pidä tosi kovilla pakkasilla..oli aikasta ohkaset. Pitää ostaa sit oiket pakkasrukkaset. Mut menee hyvin kyl pikkupakkasilla. Ja ihan hyvät on ei kuitenkaan lätäköihin, mut niitähän ei pakkasella oo.. :whistle:
  14. M

    Kuka ei ole käynytkään Mammuttimarkkinoilla eikä mene?

    Se on meijän "lähikauppa" (siwa olis vähän lähempänä kyl ) joten muutenki siellä käytäis. ja vielähän toi ens viikon kestää..
  15. M

    Digikamera

    Kaupat peruttu ja rahat sain takas! =) Ostin uuden kameran johon kuuluu myös äänitoiminto! ;)
  16. M

    Digikamera

    eihän sen kuulu ohjekirjaa meille siinä ääneen lukea, mut toi on kuitenki aika oleellinen asia... Ja kysyin vielä erikseen, että kuin kauan siihen saa sitä videon pätkää?? Vastas kyllä siihen mut ei maininnu äänestä mitään. Vo olla ettei tiennykkään. juon kahvit ja lähen cittariin...
  17. M

    Digikamera

    :attn:
  18. M

    Digikamera

    Ostin eilen digikamaran cittarista ku siellä ne mammuttimarkkinat. Kamera on OLYMPUS FE-210 Maksoi 99.90e ja muistikortti päälle 19.90? Mielestäni kohtuu hintanen. :) Myyjä kehui sen maasta taivaisiin, niinkuin sen kuuluuki. :/ Illalla sit sitä testailtiin ja huomattiin, että kun...
  19. M

    Mulle sattu eilen maailman pahin moka!

    :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä