Mammuttimarkkinoilta Lassien rukkaset?

• Viestiketjun aloittaja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti
Mä mietin samaa... kun Lassietechan on ihan vastaava kuin vaikka Reimatec, mutta ne rukkaset ei tainnu olla sitä "tec-materiaalia", joten tuskin pitävät vettä kovinkaan hyvin. Ja kurahanskat päälle - no, minusta ainakin turhan kömpelö vaihtoehto...

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mä mietin samaa... kun Lassietechan on ihan vastaava kuin vaikka Reimatec, mutta ne rukkaset ei tainnu olla sitä "tec-materiaalia", joten tuskin pitävät vettä kovinkaan hyvin. Ja kurahanskat päälle - no, minusta ainakin turhan kömpelö vaihtoehto...

ks.edellinen vastaus... ;-)

toi suprafill on sellasta kumimaista matskua,niinku kurarukkasissa tai -housuissa esim. En tiedä käytännössä kuinka pitää vettä.

vanhanaikainenko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eivät ole vettä pitävät mutta meillä ollut jo viime talvena käytössä samanlaiset ja hyvät ovat pakkaskelillä ja lämpimät. Ostin nyt toiset tälle talvella :)
tän kun palstailijat aina ymmärtäisi, pakkasella ei tarvita vaatteita/kenkiä missä lukee xxxxtec, vaan ihan tavallisia lämpimiä vaatteita, kura/loska/vesikeleillä sitten taas tec vaatteet ovat omiaan tai kura(sade)vaatteet

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vanhanaikainenko:
tän kun palstailijat aina ymmärtäisi, pakkasella ei tarvita vaatteita/kenkiä missä lukee xxxxtec, vaan ihan tavallisia lämpimiä vaatteita, kura/loska/vesikeleillä sitten taas tec vaatteet ovat omiaan tai kura(sade)vaatteet
peeeesi!!!

Sanna
Minä ostin nuo rukkaset meidän lapsille pakkassään rukkasiksi. Molemmilla on kosteussuojarukkaset jo valmiina, samoin lämminvuoriset kurakintaat pahimmille loskakeleille.

Yhteistyössä