Hakutulokset

  1. M

    yökylailystä

    neidit 9v ja 7v. haluavat jollekkin kaverille tai kaverin meille... Tota kolme ja puol vuotiasta en oo päästäny ku kaks kertaa yksin mummille... Vaikka sekin on jo keksiny valittaa, kun tytöt aina pääsee ja miksei hän pääse.. :whistle: Hän on kuulemma jo iso poika ja voi mennä.. B)
  2. M

    yökylailystä

    uuppista....
  3. M

    oletko koskaan saanut morfiinia sairaalassa?

    en minä mutta 5v. neiti sai kun jalkansa katkaisi ja vaatteet piti saada riisuttua jalan yli.. kun lääke oli menny, totes neiti, että nyt mua ei äiti enää pelota..kyllähän se kuitenki huusi kun ne veti jalan yli ne housut.. :(
  4. M

    yökylailystä

    siis päästän! tottakai!! Nytkin tuli yksi neiti meille yökylään, mutta kun se on joka päiväistä! :/ ja nyt toinen neiti on sit ilman kaveria..siitähän riemu repes!! Eikä paljoo auta tätä iltaa kun lupaa huomiseksi tälle neidille kaverin.. :|
  5. M

    yökylailystä

    onko muilla alkanu nyt jo se lasten vinkuminen yökylään??? Aivan kamala kyseleminen alkoi kaks tuntia sen jälkeen ku oltiin päättäjäisistä päästy!! Ja tätä vissiin jatkuu seuraavat 10 viikkoa!! :headwall: |O Ei millään jaksais...
  6. M

    Salama McQueen kakku!

    tilasin just bake&partysta kakku kuvia oli myös autot- kuvia siellä maksoi 5.90? eli sinne tilaamaan ja poika saa varmasti mieleisen kakun!! ;)
  7. M

    onko miehenne sanonut mitään ''hölmöä'' synnytyksessa?

    kun oltiin toisen lapsen synnytyskeskustelussa kätilön kanssa ja kätilö kysyi, että miten isä on kokenut näm,ä synnytykset, Kumpi oli helpompi?? Mies totes, että se ensimmäinen, kun tässä toisessa mulla puutu jalat!! :laugh: :laugh: siis hällä puutu jalat!! Mulla ei tuntunu missään! :laugh...
  8. M

    naamiaiset

    Tai oiskos jollain myydä naamiais asuja?? Koissa: 104 (poika) ja 130 ja 150 (tytöt)
  9. M

    naamiaiset

    mistä netistä vois tilata pikaseen naamiaispuvun muksuille??
  10. M

    nyt tuli tieto koulusta

    Meijän muksut kävi sillon kun täyttivät 6 vuotta. Eli eskarissa mut aika piti ite muistaa, mikä olikin se kaikkein hankalin osa siis... :whistle:
  11. M

    saippuakuplat

    miten tehdään saippuakupla vettä niin että niistä tulee kestäviä kupilia?? kun ne kaupan valmiit kuplalitkut on paljon parempia kuin jos ite fairysta teet...
  12. M

    En jaksa pyyhkiä pyllyäni kunnolla

    lopeta viljojen syönti (syö siis vain ranskanleipää ), älä koskekaan enää kasviksiin, hedelmiin ja vihanneksiin! Ei lakua. Ja katso tarkkaan kaikki tuotteet jotka sisältävät kuituja, JÄTÄ NE POIS!!!!! Ja pari kiloo banaania päivässä!! Kokeile, auttaako! Sillä saa vatsan toiminnan...
  13. M

    onko tää oksennustautia???

    kiitos! Nyt alkaa tulla toisesta päästä! :/ Vartin sisään jo kahet kurat...
  14. M

    onko tää oksennustautia???

    voiko luokitella oksutaudiksi jos oksentaa vain kerran tai oikeestaan kas kertaa, mutta ihan peräkkäin...??? Vähänkö oon uuno tän asian kanssa kun meillä ei oo ollu ko. tautoa siiten kun pari vuotta sitten viimeksi ja silloin oksennettu oikein urakalla tuntikausia... Nyt toi poika syöny...
  15. M

    Miten te jaksatte ( joitten lapset on harvoin mummulla tai hoidossa )

    jos ei oo vaihtoehtoja niin on jaksettava... paitsi,e ttä meidän muksut on kyllä mummuilla yötä 2-3 kretaa vuodessa, että ei pitäs valittaa.... :whistle:
  16. M

    Jatkuva päänsärky??

    Mun jatkuva päänsärky johtui korkesta verenpaineesta..jota on nyt taas!! paskamaista särkyä ja hikoilua.. mutta mittaileppa paineita muutamien päiven ajan..
  17. M

    G A L L U P P I ! ! ! ! TE JOILLA LAPSET ON 3-6 VUOTIAITA

    Meillä muksut 3v ja 6v menevät nukkumaan klo 20 ja herään. 7.30-8 Eli unta tulee 11½-12h
  18. M

    Kumpi nätimpi, Mari vai Meri?

    Meidän neideillä noi toisina nimeinä.. joten molemmat on kivoja! :)
  19. M

    POnnistusvaiheen kesto?

    ekasta meni 8min. tokasta 6min kolmannesta 2min.

Yhteistyössä