nyt tuli tieto koulusta

Eli poika pääsee kuin pääseekin lähempään kouluun, ei tarvi teitä ylittää ja koulu on ihan kivenheiton päässä. Hurraa. Oli vaan aika epävarmaa tuohon kouluun pääsy, sillä se on pienempi ja suositumpi. Mut onneksi näin.
Niin, missäs vaiheessa pitää käydä sit se kouluunlähtötarkastus? Se pitää kuulemma käydä oman koulun terkalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Eli poika pääsee kuin pääseekin lähempään kouluun, ei tarvi teitä ylittää ja koulu on ihan kivenheiton päässä. Hurraa. Oli vaan aika epävarmaa tuohon kouluun pääsy, sillä se on pienempi ja suositumpi. Mut onneksi näin.
Niin, missäs vaiheessa pitää käydä sit se kouluunlähtötarkastus? Se pitää kuulemma käydä oman koulun terkalla.
Täällä ainakin tulee kutsu sinne tarkastukseen, ei tarvitse itse huolehtia =)

Kiva että pääsi siihen kouluun johon halusittekin =) Mutta mikä ihmeen kouluunlähtöön tarkastus? Meillä on pojat käyneet neuvolassa 6v tarkastukseen asti ja sitten on joka vuosi ollut koulussa terkkari käynyt lapset punnitsemassa.

Meille ei kyllä mitään aikoja varmaankaan tule, näin minä ainakin olen käsittänyt. No, toukokuun 6. on tutustuminen kouluun,jospa se sitten selviää. Nyt kun vielä tulisi tieto osapäivähoidosta niin asia ois sitä myöten selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Kiva että pääsi siihen kouluun johon halusittekin =) Mutta mikä ihmeen kouluunlähtöön tarkastus? Meillä on pojat käyneet neuvolassa 6v tarkastukseen asti ja sitten on joka vuosi ollut koulussa terkkari käynyt lapset punnitsemassa.

Meillä sanoi neuvolaterkka 6-vuotiaana kun käytiin, että kouluterkalla kouluunlähtötarkastus ennen koulun alkua. Mut eikai ne siellä kesällä oo ketään tarkastamassa.

Hienoa, turvallinen koulumatka on tosi tärkeä asia.
Ja se, että koulu on lähellä.
Mä olen saanut oman ekaluokkalaiseni turvallisin mielin koulumatkalle lähetellä =)

Täällä on ainakin kouluuntutustumispäivässä ollut läsnä myös terveydenhoitaja, joka on siellä antanut aikoja kouluuntulotarkastusta varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:

Meillä sanoi neuvolaterkka 6-vuotiaana kun käytiin, että kouluterkalla kouluunlähtötarkastus ennen koulun alkua. Mut eikai ne siellä kesällä oo ketään tarkastamassa.
Täällä kyllä tehdään tarkastuksia kesäkuussakin.

Yhteistyössä