Jatkuva päänsärky??

Hei! Eli sellainen vaivaa lähes joka päivä, tai itseasiassa nykyään jokapäivä? Migreeni on todettu, mutta eihän migreenikään ole jokapäiväistä? vai? Lääkäri on määrännyt imigram jotain, migreenilääkkeeksi, siitä on tosinaan apua toisinaan taas ei. Mikä voisi olla toinen selitys päänsärylle?
Ai niin hierojalla ole käynyt kerran ja ensi viikolla uudestaa, mutta onkohan siitäkään mitään apua?
Kertokaa te joilla samanlaista, ja joilla on saatu siihen selitys.. :wave:
*alkaa tämä jokapäiväinen särky pikkuisen jo kyllästyttää...* :headwall:

Mulla jatkuva päänsärky johtui jännitysniskasta. Niska ei ollut mitenkään aluksi kipeä, vaan ensimmäisiä oireita oli oikeastaan vain päänsärky. Kommentoiko hieroja mitään sun niskasta? Jos ei, niin kysyppäs ensi kerralla, mitä mieltä on? Voisiko olla jännitysniskaa sullakin.

Joitakin vuosia sitten mulla on myös joka päiväistä päänsärkyä. Silloin olin myös selkäkipuinen ja käytin paljon särkylääkettä. Sattumalta lastenneuvolassa sattui käteen vihkonen päänsärystä. Siitä luinkin, että se voi johtua joskus myös särkylääkkeiden paljosta käytöstä. Vaihdoin särkylääkkeen toiseen ja lopetin melkein kokonaan niiden käytön (kärsein sitten selkäsärystä :) ) ja kuinkas ollakaan, siihen loppui päänsärky.

Tässäpä oli pari vinkkiä, mistä voi johtua :)

Kiitos näistä. Särkylääkkeitä en oikeastaan käytä, muuta kuin noi migreenilääkkeet on käytössä. Hierojalta kysäisin vaan olisiko hartiat jumissa, sanoi että päänsarky voi osittain johtua hartioiden jäykkyydestä, sillä ne tuntuvat olevan vähän juntturassa..
Miten itse ole hoitanut jännitysniskaa, eli onko hierojasta mitään hyötyä? Vai tarviskos mennä asiasta oikeen lääkärin pakeille?
Kiitos! :hug:

Mulla oli myös migreeniä ja päänsärkyä ja niska jumissa 24/7 ihan joka päivä kaksikin viikkoa putkeen eikä auttanut mikään lääke.lääkärissä kävin mutta mikään ei muka vaivannut, lisää lääkkeitä vaan määräsi vaikka niistä en apua saanut.
aloitin ravintolisien käytön ja kolmen päivän jälkeen ei tietoakaan päänsäryistä eikä ollu niskakaan enää jumissa, nyt käyttänyt kyseisiä ravintolisiä reilun vuoden ja säryt pysyny poissa visäksi paino on pudonnut ja pirteys ihan omaa laatuaan plus paljon paljon muuta. suosittelen kokeilemaan terveellisempää vaihtoehtoja kuin lääkkeet.jos haluat kuulla näistä ravintolisistä lisää ja saada säryt pois niin kerron mielelläni, Voihyvin@gmail.com

Yhteistyössä