Mulle sattu eilen maailman pahin moka!

  • Viestiketjun aloittaja ylinolo
  • Ensimmäinen viesti
ylinolo
Oltiin matkalla kauppaan ja neiti 8kk päätti kesken matkan haluta tissiä.No,mies ajoi mä päätin imettää neitiä jotta se jäis autoon isin kanssa nukkumaan.Imetin vielä kun oltiin tultu jo kaupan pihaan ja siinä sitten hötäkässä laitoin neidin penkkiin ja ryykäsin kauppaan.Siinä tavaroita kerätessäni oli jotenkin outo tunne ja ei herrajestas....Tajusin että tissi oli edelleen topin ulkopuollla.En ollut sitä muistanut sujauttaa paidan alle ja mulla oli sellainen jakku topin päällä.Yleensä en nosta paidan helmaa vaan vedän tissin siitä kauluksen yli ja imettämään.Kuinkahan moni näki mun lurpahtaneen tissin.Luoja,en taida enää kehdata mennä sinne kauppaan.
 
ylinolo
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Aika paha. :D

Pakko vielä kommentoida, että turvallisuus kaukana jos imetät vauvaa autossa. Jos kolari olisi sattunut kun vauva sylissä, ois vauva saanut kyytiä. :|
Totta,tuo olikin eka kerta kun noin kävi.
 
mulle on käynyt samalla tavalla viime kesänä. tosin imetin puistossa ja siitä lähdettiin äkkiä kotiin vaipanvaihtoon. vähän ajan päästä hokasin että kietaisupaita ja rintsikat oli vielä auki, toinen tissi vilkkui iloisesti :LOL:
 
ylinolo
Antakaa mulle kunnolla ja kerralla oikein kunnon satikutia kun imetin kesken ajon lastani.Tiedän että tein todella typerästi ja se sai olla eka ja vika kerta.=(Olin todella ajattelematon,tiedän sen.
 
No, tekevälle sattuu :LOL: Mulle kävi muuten uimarannalla vähän samanlainen juttu. Mulla oli sellaset kokouikkarit missä olkaimet on aika sivuilla. Touhotin tytön kanssa ja nousin vedestä ylös ja katselin rantaan päin missä isäntä on nuorimman kanssa. Hetken kuluttua mulla oli tunne, että onkohan uikkarit paikoillaan. Mun tissit oli tullu "yli laidan" :whistle: Silloin mua hiukkasen nolotti, kun rantaan oli lyhyt matka ja siellä oli jonkin verran lapsiperheitä. Huomaskohan moni :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ylinolo:
Antakaa mulle kunnolla ja kerralla oikein kunnon satikutia kun imetin kesken ajon lastani.Tiedän että tein todella typerästi ja se sai olla eka ja vika kerta.=(Olin todella ajattelematon,tiedän sen.
Joo no en mä toista tahdo maan rakoon haukkua, mutta kuten tuossa jo aiemmin kysyinkin: miksi ette pysähtyneet? :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Eli "turvallisempaa" on imettää helmankautta kuin kauluksesta ;) joo ja mä imetän useinkin autossa, mutta niin että lapsi istuu istuimessa ja itse viereissä, tietty molemmat vöissä kiinni.
Miten tuo onnistuu, pitääkö olla pitkät tissit :D

 
ylinolo
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ylinolo:
Antakaa mulle kunnolla ja kerralla oikein kunnon satikutia kun imetin kesken ajon lastani.Tiedän että tein todella typerästi ja se sai olla eka ja vika kerta.=(Olin todella ajattelematon,tiedän sen.
Joo no en mä toista tahdo maan rakoon haukkua, mutta kuten tuossa jo aiemmin kysyinkin: miksi ette pysähtyneet? :eek:
E voinut moottoritien varteen pysähtyä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ylinolo:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Aika paha. :D

Pakko vielä kommentoida, että turvallisuus kaukana jos imetät vauvaa autossa. Jos kolari olisi sattunut kun vauva sylissä, ois vauva saanut kyytiä. :|
Totta,tuo olikin eka kerta kun noin kävi.
Mun sisko sai sakot kun joskus teki noin, eli imetti liikkuvassa autossa lasta.
 

Yhteistyössä