Alkuperäinen kirjoittaja online:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Onko todellakin epäoleellista tässä jutussa, että lapsi ei ollut kiinni istuimessaan? Siis nyt pitäis vaan nauraa kun ap:lle sattu tissimoka, mutta samalla pitäisi jättää huomiotta, että lapsi oli kärjistetysti sanottuna kuoleman vaarassa??????Alkuperäinen kirjoittaja merbau:älkää jaksako taas kiinnittää huomiota epäolennaiseen asiaan tässä jutussa (siis siihen ettei laps ollu kiinni) :headwall: ehän nii sais tehä, mut mä oon kans pari kertaa imettäny vauhdissa..
ja saa haukkua kuka kokee sen tarpeelliseks :saint:
Nää on just näitä, jotka sitte sanoo, että "eihän nyt näin lyhyelle matkalle tarte turvavöitä".
ARGGHHH
No tässä jutussa kyllä! tietenkin se on ollu väärin kun ajoivat niin, mutta tässä tekstissä minkä palstalla kirjoitti oli oikeesti pointtina se hauska osuus. Joka oli ihan tosi nolo.
joo tässä jutussa MUN mielestä tuo lapsen sylissäpitäminen oli epäolennainen juttu, kun kirjottaja halus kertoa omasta kämmistään.. ja se on varmaan kaikille jo tullu selväks ettei oo hyvä pitää lasta sylissä.