Mulle sattu eilen maailman pahin moka!

  • Viestiketjun aloittaja ylinolo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja online:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
älkää jaksako taas kiinnittää huomiota epäolennaiseen asiaan tässä jutussa (siis siihen ettei laps ollu kiinni) :headwall: ehän nii sais tehä, mut mä oon kans pari kertaa imettäny vauhdissa..

ja saa haukkua kuka kokee sen tarpeelliseks :D :saint:
Onko todellakin epäoleellista tässä jutussa, että lapsi ei ollut kiinni istuimessaan? Siis nyt pitäis vaan nauraa kun ap:lle sattu tissimoka, mutta samalla pitäisi jättää huomiotta, että lapsi oli kärjistetysti sanottuna kuoleman vaarassa??????

Nää on just näitä, jotka sitte sanoo, että "eihän nyt näin lyhyelle matkalle tarte turvavöitä".

ARGGHHH

No tässä jutussa kyllä! tietenkin se on ollu väärin kun ajoivat niin, mutta tässä tekstissä minkä palstalla kirjoitti oli oikeesti pointtina se hauska osuus. Joka oli ihan tosi nolo.

joo tässä jutussa MUN mielestä tuo lapsen sylissäpitäminen oli epäolennainen juttu, kun kirjottaja halus kertoa omasta kämmistään.. ja se on varmaan kaikille jo tullu selväks ettei oo hyvä pitää lasta sylissä. :)
 
vieras
Kyllähän sitä on vilautellut itse kukin ...

Oltiin Brasiliassa perhelomalla ja vietettiin aikaa vesipuistossa. Jokaisessa "vesiliu'ussa oli sekä ylhäällä lähettämässä että alhaalla vastaanottamassa aivan älyttömän hyvännäköisiä brasilialaisia hengenpelastajia. No-tyttöjen kanssa laskettiin hurjaa vesiliukua alas
ja enhän mä huomannut mitään että bikinit oli yhtäkkiä pudonneet pois päältä. Mäen alla nousin vaan ylös litimärkänä ja lopulta tyttö huomautti että "äiti, sun binikit on pudonneet päältä" .. onneksi en nähnyt ymmärilleni juuri mitään sillä silmälaseja ei vesipuistossa voinut pitää ja ilman niitä tuo näkökyky on vähän heikko :)

Samalla reissulla myös useammin kuin kerran, rannalla uimassa ollessa isot aallot teki tepposet ja uikkarit oli milloin alhaalla milloin selän puolella.
 
ruusu
mä olin mun tytön kanssa uimarannalla ja touhusin hänen kanssaan rannalla ja mulla oli bikinit ja kun lopetin leikkimisen sen jälkee otin aurinkoo puol tuntii ja yht äkkii huomasin et tyttö oli avannu mun bikinien ylä osan ja olin siinä ollu pul tuntii ilman ylä osaa noloo
 
Toihan on ihan hirveän vaarallista. Vauvan pitää olla kaukalossa auton ollessa liikkeessä. Jos on hätä imettämään niin sitten auto parkkiin ja tissi suuhun. Nolompaa on mun mielestä kuinka vähän arvostat lapsesi turvallisuutta, kuin mikään tissin vilauttaminen.
 
poitsuli
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
TODELLA VASTUUTONTA imettää lasta liikkuvassa autossa olman, että lapsi istuimessa kiinni! Miksi ette voineet pysähtyä tien viereen siksi aikaa jos et kestänyt huutoa?
ja mitäs sit ku pysää tie vieree imettää ja toine auto ajaa päi?onko se sit jotenki "hienompaa"?kyl mä varaisin kauppareissul maitoo ihan pulloo mukaa...käy syöttö kaukoloski eikä tarvii pysätä!ja niil ketä nyt sanoo et kaikki ei syö pulloo ni eikö se isä voinu lapse kaaa jääd kotii ja äiti käyd kaupas?äiti olis siis imettäny enne ku lähtee!
 
vieras
Miksi se lapsi piti irrottaa turvaistuimesta imetyksen ajaksi? Jos kerta kyseessä on vielä vauva niin silloinhan se on automaattisesti vielä selkä menosuuntaan, eli äiti viereen istumaan (turvavöihin tietenkin!) ja tissi suuhun! Näin meillä tehtiin monesti ja hyvin onnistui... Äiti titenkin joutuu hieman kurkottamaan eteenpäin mutta kumpikin on kuitenkin turvavöissä.
 

Yhteistyössä